Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-24, 14:51
  #1
Medlem
Ortmoss avatar
Hur ser det ut med rättigheterna till italienska Serie A nästa säsong? TV4 har ännu inte förlängt och vad jag har förstått så har de inga planer på att köpa in några mer rättigheter. Finns det något annat bolag som kan komma att visa Serie A nästa säsong i Sverige?
Citera
2015-02-24, 15:01
  #2
Medlem
Pickmylussys avatar
Fulstream.


Kan man inte köra med vpn och konto och betala nåt utländskt bolag bara för sändningar på nätet?
Citera
2015-02-24, 15:14
  #3
Medlem
Ortmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Fulstream.


Kan man inte köra med vpn och konto och betala nåt utländskt bolag bara för sändningar på nätet?
Jag vet att det finns streams, men jag undrade över om något svenskt bolag kommer att visa ligan.
Citera
2015-02-24, 15:39
  #4
Medlem
Jazzphers avatar
Hoppas på satsande SBS Discovery eller Cmore. Viasat har jag svårt att tro vara intresserade. TV4:s sportkanaler går ner sig rejält utan Serie A och inga PZG-matcher i tablån.
Citera
2015-02-24, 16:04
  #5
Medlem
mishimas avatar
Serie A har uruselt med tittare och TV4 gör inga pengar på det.

Den kanalen som vill ha Serie A nästa år behöver nog inte pynta allt för mycket.
Citera
2015-02-24, 16:58
  #6
Medlem
Ortmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Serie A har uruselt med tittare och TV4 gör inga pengar på det.

Den kanalen som vill ha Serie A nästa år behöver nog inte pynta allt för mycket.
Jag tror dessvärre inte att priset förändras, de som bestämmer över Serie A har ju för dyra standardavgifter för matchpaketen tyvärr, så även om ett nytt bolag tar över blir det samma summa pengar. Undrar hur mycket TV4 betalar för rättigheterna till den skotska ligan.
Citera
2015-06-11, 15:38
  #7
Medlem
KnaazMannens avatar
Om Zlatan går till Milan nu så lär ju TV4-gruppen satsa på Serie A igen hahaha

"SE PREMIÄREN FÖR ZERIE-A PÅ TV4Sport 24 augusti!!!!"

Själv hoppas jag på Eurosport
Citera
2015-07-27, 15:45
  #8
Medlem
Inget nytt om rättigheterna?
Citera
2015-07-29, 11:55
  #9
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av texas.is.the.reason
Inget nytt om rättigheterna?

Allt hänger nog på vad som händer med Z. Annars kommer nog rättigheterna säljas i sista stund för billigare peng
Citera
2015-07-30, 14:22
  #10
Medlem
P.Gs avatar
Oerhört tråkigt att ingen villa sända Serie A nu när ligan verkligen känns som att den är på gång och har momentum i Europa. Flest och hetast stormatcher bland de europeiska ligorna också. Nu får någon på Bonnier ta och lösa det här.
Citera
2015-07-30, 14:28
  #11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harvey.dent
Allt hänger nog på vad som händer med Z. Annars kommer nog rättigheterna säljas i sista stund för billigare peng
Fast Zlatan lär inte komma. Det kan vi nog konstatera med någolunda facit nu.
Citera
2015-07-30, 16:41
  #12
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harvey.dent
Allt hänger nog på vad som händer med Z. Annars kommer nog rättigheterna säljas i sista stund för billigare peng

Kommer inte Zlatan så lär den väl hamna på någon Play-tjänst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback