2015-08-22, 23:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Vad kommer C More ens att sända ifall de inte fixar La Liga? Jag menar, Allsvenskan tar ju snart slut, och då är det rätt tomt...

massor av hockey och har väl tagit över franska ligan från tv4sport..
Citera
2015-08-22, 23:17
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Vad kommer C More ens att sända ifall de inte fixar La Liga? Jag menar, Allsvenskan tar ju snart slut, och då är det rätt tomt...

Deras stora kassako är väl svensk sport i form av Allsvenskan och SHL.

http://sportrutan.tvmatchen.nu/category/sportrattigheter/

Bra sida om man väntar på vad som händer.
Citera
2015-08-23, 11:04
Medlem
svulles avatar
Citat:

Även om det känns rätt svalt så är det ju SHL (och säkert HockeyAllsvenskan nu framgent) som C More tjänar mest pengar på. Inte Allsvenskan. Det vet jag att någon sade i något sammanhang. Tommy Åström tror jag.
Citera
2015-08-23, 13:03
Medlem
Cowells avatar
Är Unibets livestream något att ha? Man måste söka alternativ nu när alla skitit i att köpa rättigheter.
Citera
2015-08-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Är Unibets livestream något att ha? Man måste söka alternativ nu när alla skitit i att köpa rättigheter.

Aldrig kollat upp det. Men det skrivs om att det är skit. Lagg bl.a. Liten upplösning.

Övriga får gärna fylla på med alternativ.
Citera
2015-08-23, 13:38
Medlem
hp-sauces avatar
Citat:
Liten bild
Ingen delay
Underbara kommentatorer
Gratis
Citera
2015-08-23, 16:53
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

Finns gott om fulstreams som klår Unibet.
Citera
2015-08-23, 17:00
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hp-sauce
Liten bild
Ingen delay
Underbara kommentatorer
Gratis

Någon som provat att förstora bilden på Bet365 genom att i datorns skärminställningar sänka upplösningen till 800 x 600?

Läste om det på denna sida, sjätte punkten:
http://www.livefootballfree.net/index/bet365-live-streaming/

Testade metoden på Youtubes lilla skärm med Ok resultat, även om det knappast är lika bra som det vanliga helskärmsläget.
Senast redigerad av Cybereye303 2015-08-23 kl. 17:18.
Citera
2015-08-23, 20:38
Bannlyst
Känns som att tv4 kommer skrälla med serie a. De har inget att visa på tv4 sport nu när superettan går slut
Citera
2015-08-23, 20:43
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Batistuta-
Känns som att tv4 kommer skrälla med serie a. De har inget att visa på tv4 sport nu när superettan går slut

TV4 och Cmore är samma sak.

Hence varför Serie A, La liga och Ligue 1 har hoppat runt mellan Cmore, TV4 kanalerna de senaste åren.

Det finns bara/står emellan. Visast (icke troligt), Cmore/Tv4 (Bonnier) och Discovery som är föredetta SBS med kanal5 och Eurosport med mera.

Det är bara de 3 spelarna.

Om inte SVT vill vara med..

Citat:
"HISTORIK
CANAL+ Television AB startades 1997 av franska CANAL+. 2003 köpte de två riskkapitalbolagen Baker Capital och Nordic Capital 100 % av CANAL+ Television AB av mediekoncernen Vivendi, genom det samägda bolaget C More Group AB. CANAL+ Television AB bytte samtidigt namn till C More Entertainment. 2005 köptes C More Group AB av SBS Broadcasting Group, och i juli 2007 köpte ProSiebenSat.1 Media AG 100 procent av aktierna i SBS Broadcasting Group. Den 2 december 2008 köpte TV4 AB C More Group AB av ProSiebenSat.1 Media AG. 4 september 2012 byttes varumärket från CANAL+ till C More."

Citat:
Amerikanska mediebolaget Discovery Communications köper ytterligare delar och blir majoritetsägare i Eurosport.
Först tog Discovery beslutet att köpa SBS Nordic, en affär som kostade 12 miljarder kronor och därmed tog bolaget över Kanal 5.
I januari köpte Discovery 20 procent av Eurosport när franska TF1 sålde. Nu kommer beskedet att Discovery har ökat sin andel till 51 procent
Senast redigerad av foool13 2015-08-23 kl. 21:02.
Citera
2015-08-23, 20:58
Medlem
mediekratis avatar
Nå hur gör folk? Jag skulle gärna skippa de inhemska aktörerna och välja utländska broadcasters. Jag har Hola så jag kan komma förbi eventuella landspärrar, men internet brukar försämras så helst någon aktör som tillåter streamers från utlandet?

Riktigt tröttsamt att missa La Liga pga detta tjafs.
Citera
2015-08-23, 21:31
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Nå hur gör folk? Jag skulle gärna skippa de inhemska aktörerna och välja utländska broadcasters. Jag har Hola så jag kan komma förbi eventuella landspärrar, men internet brukar försämras så helst någon aktör som tillåter streamers från utlandet?

Riktigt tröttsamt att missa La Liga pga detta tjafs.

Här är anledningen till att din uppkoppling "försämras", 3:e part utnyttjar den. Undviker personligen Hola numera. http://www.techspot.com/news/60828-popular-free-vpn-service-hola-dodgy.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in