2015-09-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
plockar upp en unhallowed cloak som var upgrade och kollar på vad jag faktiskt har för stats på min armor, inser då att jag glömt rerolla den jag använt senaste 2-3 dagarna av season. hade ingen +disciplin fan va smart man är.

http://i.imgur.com/tvVPJVp.png gick lite bättre när man inte omedvetet satt sin char i rullstol... är det folk här inne som spelar hc förresten? jag är sugen på att göra lite conquest, men verkar ju finnas noll bra communities för hc in-game och alla i public game är antingen för fega eller inte tillräckligt bra för t.ex. 60 grift eller alla bossar på t10 på 30 min
Citera
2015-09-07, 09:18
Medlem
Secondss avatar
Ingen nyhet direkt, men testade en lite rolig grej i helgen.

La in Custerian Wristguards i kuben (dom som ger 1 exp för 1 gold)
Skapade en ny lvl 1 char och hade dom aktiva i kuben.
Öppnade The Vault på T6 (högre går inte under 70)
En polare dödade allt och jag lootade allt gold.

Blev 56 på ett run, tog inte många minuter! Hade tänkt att ta bort lvl req på en Goldskin men hade inget lvl gem på 25 och orkade inte fixa ett.
Med goldskin, och kanske lite annan goldfind gear borde man kunna komma nästan hela vägen till 70. Vi boostade klart i en vanlig rift istället då vi bara hade en Puzzle Ring.
Citera
2015-09-07, 10:03
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Berserker rage passive, mer dmg på full fury.

Men givetvis!
Citera
2015-09-07, 10:23
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Vet någon hur man återställer sin paragonlevel? Alltså tar bort alla poäng. Hamna i game med en fuskare och har typ 900 nu.

Sorry för sent svar, men det går inte att återställa paragonen. Då måste du isåfall skapa en ny profil på ditt ps/xbox och starta helt från början.
Hände mig en vända också och då tappade jag intresset för att lira seriöst på ps4an.

Men som någon annan sa, droppa konsoll och lira på PC istället. Är fan så mycket bättre!
Citera
2015-09-07, 12:40
Medlem
fgnms avatar
Carnevil eller HF för solo push? Har likvärdig gear till båda men kan inte riktigt bestämma mig var jag ska lägga fokus. Bara tagit 56 än så länge, med HF, men kommer ta ett tag innan nästa push. Eftersom blizzard fortfarande hatar solo spelare så är jag i full fart med att sälja min själ och samla gear till att gå zdps och grinda ett par hundra para-levlar.

Såg att jag inte kan crafta cain's, inte ensam om buggen, men wtf. Antar jag måste ploga fler bountys och hoppas skiten droppar till slut?
Citera
2015-09-07, 12:51
Medlem
Hur craftar jag Hellfire Amulet? Tar det lång tid?
Citera
2015-09-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Hur craftar jag Hellfire Amulet? Tar det lång tid?

I akt 1-4 så finns det områden som innehåller bossar som droppar "Infernal Machines" (Eller vad det nu heter). Skaffa en från varje akt, gå sedan till ett skjul i New Tristram och använd maskinerna där. Efter att du har klarat varje boss-par så får du material som du kan crafta till en Hellfire amulett/ring. Recepten till amuletten/ringen köper du av en vendor i akt 2.

Ju högre svårighetsgrad du kör på desto större sannolikhet att maskinerna droppas. Jag körde på Torment 6 igår och det tog kanske en halvtimme.
Citera
2015-09-07, 13:12
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alejko
I akt 1-4 så finns det områden som innehåller bossar som droppar "Infernal Machines" (Eller vad det nu heter). Skaffa en från varje akt, gå sedan till ett skjul i New Tristram och använd maskinerna där. Efter att du har klarat varje boss-par så får du material som du kan crafta till en Hellfire amulett/ring. Recepten till amuletten/ringen köper du av en vendor i akt 2.

Ju högre svårighetsgrad du kör på desto större sannolikhet att maskinerna droppas. Jag körde på Torment 6 igår och det tog kanske en halvtimme.

Kör helst T10 när du ska ner till übers. Då får man 2-3 material av bossarna istället för bara 1.
Så har man tur kan man på en runda crafta 3st ringar.
Citera
2015-09-07, 16:02
Medlem
Har precis testat gratisversionen av Diablo 3 och tycker det är helt okej men har nått max nu för vad man får göra utan att betala.
Har då en fråga, hur online är Diablo 3? Är de som wow eller hur är spelet ''Online''?
Citera
2015-09-07, 16:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TacDel
Har precis testat gratisversionen av Diablo 3 och tycker det är helt okej men har nått max nu för vad man får göra utan att betala.
Har då en fråga, hur online är Diablo 3? Är de som wow eller hur är spelet ''Online''?

Du kan lira med 3 andra spelare. Det är kort sagt som Diablo fast med upp till 3 andra spelare.

Svårt att jämföra med t.ex WoW som är ett MMO medans D3 är ett Hack'n'Slash med viss RPG (även om du själv inte kan påverka RPG delen).
Citera
2015-09-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Du kan lira med 3 andra spelare. Det är kort sagt som Diablo fast med upp till 3 andra spelare.

Svårt att jämföra med t.ex WoW som är ett MMO medans D3 är ett Hack'n'Slash med viss RPG (även om du själv inte kan påverka RPG delen).

Förstår, men hur hittar jag dessa ''3 andra spelare''?
Är de lite som att söka en instance på wow?
Citera
2015-09-07, 17:27
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Kör helst T10 när du ska ner till übers. Då får man 2-3 material av bossarna istället för bara 1.
Så har man tur kan man på en runda crafta 3st ringar.
Jag gjorde det på T6 och fick 2 st av varje boss. Skulle kört högre torment om jag hade lite bättre gear .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in