Citat:
Ursprungligen postat av
micks
Om du kunde läsa så ser du att jag inte har skrivit det heller.
Det är Kerry som oroar sig trots att du skriver att Kreml påstått att Ryssarna inte är i Syrien att hjälpa Assad bekämpa IS
Sedan skriver jag
Yada yada yada, det är du som försöker påskina att ryssarna är i Syrien för att strida mot ISIS, vilket inte stämmer. De som strider mot ISIS är USA, vilket du som ryssrunkare försöker påskina att de inte gör.
Citat:
Du påstår att jag inte behärskar ämnet. Snacka om att kasta sten i glashus när du inte ens kan läsa.
Edit. Hur kommer det sig att du tror på Kreml helt plötsligt?
Eftersom USA välkomnade ryssarna in i kampen mot ISIS men Kreml sa att de inte var där för att strida mot ISIS, vilket är logiskt då Ryssland inte har något emot ISIS - tvärtom. Rent allmänt ska man inte lita på något som Kreml säger som du antyder, i det har fallet när de svarar USA så är det uppenbart korrekt.
Nej du kan inget om konflikten i Syrien, du är bara här för att fruktlöst försöka försvara vår ryska fiende, så som du gör angående det ryska angreppet på Ukraina. Där som i Syrien så kommer inte ryssen med annat än ondska och död utan moral och utan goda intentioner för Syrien. Nu vill de försöka störa USAs krig mot ISIS.