Citat:
Ursprungligen postat av
Exxus
"Greece denied on Sunday US request to close Athens airspace (FIR Athens) for the flights of Russian aircraft with humanitarian aid to Syria, a diplomatic source in Athens said."
http://macedoniaonline.eu/content/view/28037/53/
Jag gick läste lite på kurdiska forum samt sociala medior, kurdiska grupper. Där har han bytt ut Ryssland mot Turkiet.
Såhär skriver en: Arms shipment from Turkey to Libya seized by Greek authorities, disguised as furniture.
Please LIKE our page for updates and reports on the Middle East.
Sen kommenterar han sitt inlägg: This needs to be put on the major news networks. People NEED TO KNOW what Turkey is doing!
Ser ni vilka människor kurder är? Jag hoppas att IS rensar på alla kurder vart dom än är, här eller där så önskar jag att IS bränner dom till döds. Hur kan man bara fabricera hela tiden lögner? Hur orkar man det? Varifrån kommer den enorma hatatet, lögnen till kurderna? Varför ljuga för alla kurder, att bedra sitt eget folk är et värsta man kan göra. Sen säger dom att kurder inte blir bra behandlade, är det så konstigt kurder?
Vilka är drusier eller fan vad dom heter? Tydligen har dom också lagt sig i leken nu i Syrien mot Assad.