Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Varningsklockor? Att männen skulle ha kastat blickar mot kvinnorna på kaféet?
Vad jag förstått, är det enda vi säkert vet, att damerna vid kaféet lagt märke till arbetarna på taket.
Nå, ni som har kanal 8 och ser Nya efterlyst nu, kan väl rapportera om vad den här rappakaljan har för substans!
Ironiskt nog så har ju personalen på caféet kastat blickarna på litauerna minst lika många gånger som männen har tittat på caféets personal, det borde vara så, hur kan tjejerna annars veta att de misstänkta tittade på dem?
Hur ska vi nu tolka det här, är det misstänkt att någon tittar på en när man är en lika god kålsupare själv? Jag tror i nuläget att vi inte kan dra ens en liten växel på det här med vem som tittade på vem.
EDIT;Det ska bli intressant att få se hur det kommer att resoneras kring det här med tittandet. Jag kan tänka mig att bröderna inte tittade precis hela tiden för då hade taket knappast varit färdigt. Vi har ett antal vittnesmål här i tråden som vittnar om personer som har passerat caféet och också tittat på caféet, dessutom så har minst en person suttit i sin bil på caféets parkering och tittat på tjejerna när de stängde fiket.
Jag undrar om polisen har konfronterat de misstänkta med ett eventuellt tittande, vore kul att få höra förklaringen. Kanske tittade de på caféets tak helt enkelt, vissa brudar har ju förmågan att överskatta sin attraktionskraft.