2015-08-14, 09:58
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hur lång tid tar det för er att känna av när ni kör IV?

Väldigt skumt att det tar ungefär 1 minut för mig att känna av.. Borde ta 2-3 sekunder? Eller kanske ska vara så?

Kanske är utbankat med något, vad vet jag... Pratar om brunt heroin nu.

Klart det ska ge effekt på en gång? Vad dillar du om; 1min innan effekt?

Då är det nog inte riktigt heroin du fått.
Citera
2015-08-15, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Klart det ska ge effekt på en gång? Vad dillar du om; 1min innan effekt?

Då är det nog inte riktigt heroin du fått.

Alltså jag drar i mig det, och BORDE ju känna effekt efter några sekunder, och visst kommer det lite effekt, men kicken kommer inte förräns efter typ 1 minut.. Det var så jag menade
Citera
2015-08-22, 19:18
Medlem
Ätit 120 mg oxy idag. Kan man dra en liten lina h på detta å få det lite gött eller blir det som när man tagit metadon att man inte känner av horset alls.
Citera
2015-08-23, 14:35
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swirves
Ätit 120 mg oxy idag. Kan man dra en liten lina h på detta å få det lite gött eller blir det som när man tagit metadon att man inte känner av horset alls.
Ja det går att blanda utan några problem alls.
Citera
2015-08-23, 15:58
Medlem
Vill beställa heroin, men hur veta "styrkan"?

Hej!

Jag har under något års tid haft i bakhuvudet att jag borde ta tag i att beställa lite heroin. Det som oroar mig är dock hur jag ska kunna veta hur starkt det är och hur mycket jag ska ta? Visst, en våg är ju en början, men sen...? Är det utbankat eller ej, hur tar jag reda på det? Vill inte slösa bort massa pulver och ta lite lite lite i taget bara för att kontrollera.

Sen beställer man igen och då är "blandningen" helt annorlunda.

Kan man enkelt bränna upp litegrann genom att hälla skiten på folie och bränna med en tändare under, och helt enkelt se hur lång tid det tar innan der ryker?
Citera
2015-08-24, 20:18
Bannlyst
heroin IV första gången ikväll ca 60 mg
åååhhh aaaahhhh jaaaaaaaaaaaaahhhh..ska det kännas såhör skönt?? jag dör eller svimmar fan snart ååhå
Citera
2015-08-24, 20:39
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
heroin IV första gången ikväll ca 60 mg
åååhhh aaaahhhh jaaaaaaaaaaaaahhhh..ska det kännas såhör skönt?? jag dör eller svimmar fan snart ååhå
Då var en ny jonkare född.. skämt åsido! Duktigt att du träffa venen första gången, själv sköt ja utanför min första gång.. tog ett tag och lära mig tekniken hehe. Blir en skön kväll för dig ikväll då är lite avundsjuk!
Citera
2015-08-25, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Då var en ny jonkare född.. skämt åsido! Duktigt att du träffa venen första gången, själv sköt ja utanför min första gång.. tog ett tag och lära mig tekniken hehe. Blir en skön kväll för dig ikväll då är lite avundsjuk!

Det var det bästa jag varit med om!!!! men det blev inte alls lika skönt i morse när jag tog en spruta (det första jag gjorde när jag vaknade)
Fick precis som igår omsvepande värme, rysningar, avtrubbning, apatisk och alla bekymmer blåste bort... men den där galna euforin som jag fick igår så att det nästan gick för mig i byxorna det kom aldrig
antar att jag aldrig får uppleva den där orgasmen igen
aja, ut och leta mer horse!! jävlar så skön drog!!!
Citera
2015-08-25, 18:04
Medlem
Brmcs avatar
Ponera att man köper 200 mg och vill inta en del av detta pernasalt. Kan man lita på sitt ögonmått eller riskerar man överdos då? Läst att 20mg är en bra nybörjardos, men då jag inte har tillgång till våg och man inte är helt 100 på vad varorna man får väger så känns det lite lurigt att ögonmåtta. Skulle det vara någon direkt fara om man drar i sig t.ex. den dubbla dosen?

Att tillägga har jag aldrig provat och har exakt 0 tolerans. Dock har jag rätt generellt ganska hög tolerans mot opis. Oklart varför dock.
Citera
2015-08-27, 07:24
Medlem
Just nu svämmar sthlm över med smack. Själv gillar jag de bruna kletiga stenarna.
Priserna har dumpats. Varför??
Citera
2015-08-27, 14:14
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OSEQEN
Just nu svämmar sthlm över med smack. Själv gillar jag de bruna kletiga stenarna.
Priserna har dumpats. Varför??

Om jag får gissa lite så kan det ha med klassningen av acetylfentanyl och butyrfentanyl att göra. Shopparna dumpade sina lager som nu säljs som smack. Lite på samma sätt som fentanylanaloger sålts som "China white" i USA.
Citera
2015-08-30, 14:17
Medlem
Har kört heroin dagligen i ca 4-5 månader, och kan ligga på 1gram om dagen, dock så är det slut med det nu, så jag ska börja trappa ner inför adjö med heroinet. Tog ca 60mg runt 11:00 idag.

1 fråga dock. När jag tar en hel boll (0,2) IV så sticks det i handflator, huvud, bröst & fotsulor så de nästan gör ont. Är detta normalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in