2015-08-28, 13:29
Medlem
Fenjal888s avatar
Hur lång tid tror ni det tar innan första snubben är lvl 70? 45 minuter?

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
3 timmar kvar!!!! Jag tror det blir en solo Demon Hunter. Kan man köra adventure mode och lvla upp så eller måste man lira igenom kampanjen? Vilket är bäst att nå lvl 70 fortast på?

Jag har varit med sedan starten av Diablo 3, har Collectors Edition men tagit ett uppehåll på säkert 1 år så kommer knappt ihåg någonting.

Svår fråga. Demon Hunter är helt klart konkurrenskraftig på den fronten. Man tjänar nog på att spela i party om man vill levla fort, speciellt med vänner då en och annan i public har en tendens att "slacka i staden". WD skulle jag tippa på är bland de långsammare i alla fall.
Citera
2015-08-28, 13:29
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har du låst upp adventure så kommer det vara upplåst i Season också som jag förstår det.

Japp, stämmer bra.
Citera
2015-08-28, 14:18
Medlem
Drar de igång klockan 5 eller 6?
Citera
2015-08-28, 14:22
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Stannar i gamla FB klanen

Har du låst upp adventure så kommer det vara upplåst i Season också som jag förstår det.

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Hur lång tid tror ni det tar innan första snubben är lvl 70? 45 minuter?

Svår fråga. Demon Hunter är helt klart konkurrenskraftig på den fronten. Man tjänar nog på att spela i party om man vill levla fort, speciellt med vänner då en och annan i public har en tendens att "slacka i staden". WD skulle jag tippa på är bland de långsammare i alla fall.

Hmm.. Blir nog Demon Hunter. Bara kommit till lvl 14 med en sådan hjälte. Vad tror ni. Köra igenom kampanjen först eller farma och "spamma" adventure mode?
Citera
2015-08-28, 14:28
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Hmm.. Blir nog Demon Hunter. Bara kommit till lvl 14 med en sådan hjälte. Vad tror ni. Köra igenom kampanjen först eller farma och "spamma" adventure mode?

Kommer köra Adventure, orsaken är inte att jag vill maxa exp/hour, utan jag spelade flera karaktärer i Vanilla och då fanns bara story-mode och jag är så vidrigt trött på kampanjen efter att ha spelat igenom den 3-4 ggr.
Citera
2015-08-28, 15:01
Medlem
Lanoos avatar
Citat:

Beror på va du själv vill.
Men ska du maxa XP/h så är det fullt party och spela rifter på Hard som gäller!

DHn är bra, går lätt att få tryck i utan gear i starten. Min rekommendation är en rocketbuild med sentrys och ballistics passive.
Är så jag kommer köra min start idag.
Citera
2015-08-29, 02:06
Medlem
kaff1s avatar
Hittade givetvis en level 61 starmetal kukri... Om jag reforgar den i kuben, får jag en level 70 då?=)
Citera
2015-08-29, 04:01
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
Hittade givetvis en level 61 starmetal kukri... Om jag reforgar den i kuben, får jag en level 70 då?=)

Nej.

Men du kan ju föra över affixen med kuben till din hero.
Citera
2015-08-29, 10:44
Medlem
Opilus5500s avatar
Kuben är lite obalanserad på low levels kan jag meddela. Jag gjorde super föremål på lvl 23 fick helt plötsligt ett föremål med 130 dps hahah de gick ganska fort levela igår, och jag gjorde liknade saker på lvl 30,- 52, 61-..

Positiva i nya season4 vägen upp till lvl 70 blev inte alls lika enformiga då tidigare baserades på 100 tals Rifts runs. Nu kunde man istället satsa på Bonity endast och ändå bra exp guld och leg set recept, och samla på sig Leg matrialet inför kubens craftande =).
Jag hade vrål tur igår hittade Puzzle ring 3 gånger var av vi var 4 per som öppnade upp the vault T1 game drog in par miljoner där =)...

Skall bli väldigt roligt få crafta sen alla level 70 föremål, hur crazy dps man kan få och attributs, återkommer med de!! Nu blir Grinda grinda grinda
Senast redigerad av Opilus5500 2015-08-29 kl. 11:38.
Citera
2015-08-29, 12:23
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Nej.

Men du kan ju föra över affixen med kuben till din hero.

Jo man kan ju det=) Men hade varit grymmare att få en level 70 utav den så starmetal fortfarande måste vara de vapnet man får mest dmg med typ. Någon som kan bekräfta att ett lvl 61 vapen inte bir till ett 70 när man reforgar det? =)
Citera
2015-08-29, 17:15
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Hej!

Har precis dingat 70 med min WD i HC. Eftersom att jag inte har spelat på ett tag känner jag mig ganska så lost gällande builds (vilka stats, vilka skills, vad jag ska satsa på i paragon).

Någon som sitter inne på någon bra build som jag kan börja med?
Citera
2015-08-29, 19:07
Medlem
vad är bästa sättet att levela paragon på , är det att köra greater rift med xp gem som förra säsongen?
såg en snubbe som redan låg på över 500 paragon
Senast redigerad av aez-- 2015-08-29 kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in