2015-08-29, 20:47
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aez--
vad är bästa sättet att levela paragon på , är det att köra greater rift med xp gem som förra säsongen?
såg en snubbe som redan låg på över 500 paragon

Ja det borde nog vara bästa sättet.
Vad i hela fridens.. Hur är det möjligt?
Jag som spelade ganska mycket i S3 uppnådde bara para 400 nånting under flera månader. Måste vara något game abuse.
Citera
2015-08-29, 23:54
Medlem
Opilus5500s avatar
Plockade paragon level 300 Hur går de för er andra? =)
Citera
2015-08-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Jag som spelade ganska mycket i S3 uppnådde bara para 400 nånting under flera månader. Måste vara något game abuse.

helt sjukt
http://www.twitch.tv/drahque

jag gjorde en barb på hc season men har börjat om nu på softcore. läste att hardcore är helt dött nu, dem flesta som körde hc innan verkar satsa på softcore.
Senast redigerad av aez-- 2015-08-30 kl. 00:21.
Citera
2015-08-30, 06:05
Medlem
megaman9s avatar
Citat:

Para 300 når man ju på nolltid, ifall man spelar i 4 manna grupp.
Min kompis nådde 400 på andra veckan i hardcore, tror jag själv var para 600+ och rank 50 på wiz hc när jag la av förra säsongen med 2 månader kvar av laddern.
Citera
2015-08-30, 11:04
Medlem
Fûrims avatar
Har i ett par veckors tid haft problem med oregelbundna krashar, främst i loading screenen.
Använder AMD och läste att flera spelare har problem med detta och att blizzard är medvetna om det, i en blå post kommenterade de så här:

Citat:
Ursprungligen postat av Kaltonis @ Blizzard
Hey all!

This is a known issue between AMD drivers and Diablo III. There is a user posted workaround that works well for many players that can be found here.

Be advised that this workaround is unsupported and we are not responsible for any side-effects should you try it. In the meanwhile, we continue to work with AMD to hopefully have this issue resolved once and for all.
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/60179-screen-freeze

Är det någon som haft samma problem som mig och provat lösningen?
Citera
2015-08-30, 13:05
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Hej!

Har precis dingat 70 med min WD i HC. Eftersom att jag inte har spelat på ett tag känner jag mig ganska så lost gällande builds (vilka stats, vilka skills, vad jag ska satsa på i paragon).

Någon som sitter inne på någon bra build som jag kan börja med?
Jag har ingen bra build men jag brukar alltid kolla på diablofans.com. Där finns forum för de olika classerna och bra builds m.m.
Citera
2015-08-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Hej!

Har precis dingat 70 med min WD i HC. Eftersom att jag inte har spelat på ett tag känner jag mig ganska så lost gällande builds (vilka stats, vilka skills, vad jag ska satsa på i paragon).

Någon som sitter inne på någon bra build som jag kan börja med?
Kan kika här om du kan hitta nått.

https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3indu5/season_4_megathread/
Citera
2015-08-30, 16:06
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Har i ett par veckors tid haft problem med oregelbundna krashar, främst i loading screenen.
Använder AMD och läste att flera spelare har problem med detta och att blizzard är medvetna om det, i en blå post kommenterade de så här:

http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/60179-screen-freeze

Är det någon som haft samma problem som mig och provat lösningen?

Tänkte bara meddela att denna fixen fungerar, om någon annan också är skeptisk!
Citera
2015-08-31, 02:24
Medlem
Vassknivs avatar
Vilken Rapid Fire runa är bäst på en DH? Fire support, high velocity? Eller finns det något bättre alternativ.
Citera
2015-08-31, 08:23
Medlem
chullans avatar
Lyckades ta paragon 414 nu i helgen efter totalt 12 timmar sömn och 6 timmar som var öronmärkt för ett födelsedagsfirande.
Typiskt att något alltid ska komma i vägen så man inte kan gå all in.
Citera
2015-08-31, 08:47
Medlem
chullans avatar
Citat:
Låter inte som att du spelat särskilt effektivt om du inte ens nådde paragon 500 under "flera månader" som du säger. Jag tog paragon 520 under de två första veckorna av season 3, då kunde jag spela max 4 timmar per dag efter säsongen startade.
Citera
2015-08-31, 08:56
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vilken Rapid Fire runa är bäst på en DH? Fire support, high velocity? Eller finns det något bättre alternativ.

använd inte rapid fire skulle jag säga.
kika på diablofans.com för builds. Är du i inte 70 än så hade jag rekommenderat att du kör med Chakrams - Twin Chakram istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in