Citat:
Ursprungligen postat av
Quishlish
Hela upplägget att problem ska tas i PM med den moderator det berör är ju trams. Hade moderatorn behövt förklara sina beslut inför öppen ridå hade det sett annorlunda ut.
Det hade också gett upphov till en mängd trådar i flashback-underforumet, så att diskussioner som den här snabbt skulle försvinna från förstasidan och dö sotdöden.
I många fall så kan det lösas av moderator direkt, och då finns det inget behov av någon sådan tråd, då problemet kan vara en enkel missuppfattning, från antingen moderatorn eller användaren.
Om det inte blir löst, utan användaren tycker att moderatorn är en stor idiot/rasist/PKist/pastafarianist/någotannatist som vägrar ändra sig så kan man ta det vidare till en admin och påpeka moderatorns felaktigheter. Detta brukar dock sällan ge något, moderatorerna här är rätt bra och tillsätts inte på måfå hursomhelst.
Om inte det heller går, då kan man ta det öppet, där moderatorerna blir tvingade att försvara sina gärningar öppet.
Fast oftast så har de fel, har en moderator dubbelgranskat det och en admin också kollat det så är det troligen så att användaren har fel....
Citat:
Ursprungligen postat av
Quishlish
Exakt det jag undrar. Varför ligger alla rasistobservationer kvar när mina observationer av neutral art raderades? Vad tror du Stockis?
Neutrala observationer?
Får jag gissa att dina inlägg handlar om hur du såg en tiggare som åt en macka och sedan var duktig och ställde sig upp, gick iväg till papperskorgen och slängde plastpåsen som denne hade mackan i på ett ordentligt sätt?
Sådant är inte relevant....att tiggare beter sig som vilka andra människor som helst är något som man antar, och det är därför de som ska motbevisa det som har bevisbördan på sin sida.
Dog bites man är inte en story, medans man bites dog däremot är det.