2015-08-25, 19:50
Medlem
HasseHolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
När fan fick Albaner flyktingstatus?

En av Albanerna jag har pratat med sa att hans familj är politiskt aktiva på "fel" sida och därmed utsatta.
Citera
2015-08-25, 20:02
Medlem
juttes avatar
Länk till manifestationen , vidrigaste jag sett att dom ska bjuda in dessa våldtäktsnegrer , jag mår illa
https://www.facebook.com/events/886076341463123/
Citera
2015-08-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
Länk till manifestationen , vidrigaste jag sett att dom ska bjuda in dessa våldtäktsnegrer , jag mår illa
https://www.facebook.com/events/886076341463123/

Alla på boendet lär inte begå våldtäkter. Inte ens en procent lär vara kapabla till något liknande.

Om dom inte bjuder in dom så bidrar dom ju bara till att det blir ett "vi mot dom". Men det kanske inte spelar någon roll för dig.
Citera
2015-08-25, 20:12
Medlem
FastRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Alla på boendet lär inte begå våldtäkter. Inte ens en procent lär vara kapabla till något liknande.

Om dom inte bjuder in dom så bidrar dom ju bara till att det blir ett "vi mot dom". Men det kanske inte spelar någon roll för dig.

Det kanske vore lämpligt att vänta med "kärleksbombningar" och inbjudan till Mälarblick tills man vet om gärningsmännen har anknytning dit?
Citera
2015-08-25, 20:16
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Precis. Pk-förfarandet retar upp folk ännu mer och ibland tror jag att det är medvetet. Inte fan gillar Kling och Klang negrer som våldtar men är tvungna att mörka det på order uppifrån.

Undra på att ett antal poliser sagt upp sig (källa; text-tv tror jag).
senaste 18 månaderna har 300 poliser sackt upp sig det heter så fint som att det beror på omorganisation inom kåren. Då kan man ju undra man omorganiserar ju för att det skall bli bättre och effektivare eller? Likt förbannat så slutar folk var väll 110 st bara i år hitintills.
Citera
2015-08-25, 20:20
Medlem
Kakksakkers avatar
OT men finns det inga anonyma poliser här inte som "bara kollar" vad vi skriver men som måste få kräkas nånstans typ på fb?

Kakksakker
Citera
2015-08-25, 20:22
Medlem
FastRabbits avatar
Citat:

Det ska bo omkring 275 asylanter på Mälarblick. Var har du fått uppgiften att högst 2,75 av dessa är kapabla att begå våldtäkt?
Citera
2015-08-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FastRabbit
Det ska bo omkring 275 asylanter på Mälarblick. Var har du fått uppgiften att högst 2,75 av dessa är kapabla att begå våldtäkt?

Jag hugger inte i sten att det är så,men sunt förnuft och lite erfarenhet av världen säger mig att dom flesta människor inte är kapabla att begå våldtäkter.
Har du några belägg för att det skulle vara fler än 1% ?
Citera
2015-08-25, 20:31
Medlem
FastRabbits avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FastRabbit

Citat:
Jag hugger inte i sten att det är så,men sunt förnuft och lite erfarenhet av världen säger mig att dom flesta människor inte är kapabla att begå våldtäkter.

Jag har inte påstått att det skulle vara fler än 1%, det är du som påstår att det är högst 1% och jag undrar var du fått den uppgiften ifrån! Läs om, läs rätt och svara gärna.
Citera
2015-08-25, 20:32
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Nu verkar vi ju ha en del drös med killar från boendet som är kapabla till att våldta
Citera
2015-08-25, 20:33
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Våldtäktsmännen kommer alltså att gå med i tåget? Detta är ju bara för mycket. Detta land har nått en helt ny nivå i dumhet.

ALLA vet att det är dom på boendet som ligger bakom våldtäkterna men dom bara måste bjuda in Mälarblick ändå.

Det som sker just nu i Sverige är en masspsykos på steroider. Undrar hur kvinnan känner sig just nu?
Nej nej, dom vill bara hjälpa polisen förstår du väl. Våldtäktsmännen kommer såklart INTE gå med i tåget eftersom de är FÖR våld. Så medan tåget går kan polisen besöka Mälarblick och anhålla alla som är där som skäligen misstänkta..

Jag hoppas på högafflar och facklor i tåget.. och att det slutar utanför asylboendet med en skenhängning och bränning av en docka..
Någon måste varna dem för vad som kommer ske tids nog om de inte slutar våldföra sig på svenska kvinnor..
Citera
2015-08-25, 20:34
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:

Om uppgiften stämmer, att det är 275 boende, och vi räknar bort kvinnor och barn och lägger till att det är fler än en person som våldtagit BO krävs det inte så stora kunskaper i matematik för att förstå att 1% är lite för lågt räknat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in