2015-08-23, 11:32
Medlem
Rökte igår cirka 8 bloss på en 0,4. Tror ni jag kommer va posetiv på tisdag ?,

Har varit ren i 2 veckor innan detta.
2015-08-23, 17:54
Medlem
Hur länge syns Klonazolam i pisset? om det nu ens gör det Men antar att det gör det för det är narkotikaklassat nu. Tacksam för snabbt svar
2015-08-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leskig
Rökte igår cirka 8 bloss på en 0,4. Tror ni jag kommer va posetiv på tisdag ?,

Har varit ren i 2 veckor innan detta.

ja det tror jag! kanske inte om du har jääääävligt tur men på 3 dagar hinner det inte gå ur kroppen.
2015-08-24, 09:33
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
ja det tror jag! kanske inte om du har jääääävligt tur men på 3 dagar hinner det inte gå ur kroppen.
Jodå jag har blivit ren efter tre dagar på sticka, men jag har metabolism som en übermensch.
Är det analys hade frågeställaren behövt ytterligare en dryg dag.

Är det sticka han skall lämna på har han goda chanser att klara sig genom att dricka mycket vatten innan testet och inte lämna morgonurinen.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-24 kl. 09:37.
2015-08-24, 16:29
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Tjena. Idag har jag käkat 6st Ikto 2mg och igår käkade jag väl 3st eller nåt sånt där. Jag ligger risigt till också. När går dessa ut, om en evighet antar jag? Får försöka hitta på någon bra "ursäkt" för jag vill inte åka in igen.
ikto har 52 timmars halveringstid om jag inte minns fel. så det är bara o börja räkna. du vet hur man räknar halveringstid va?
2015-08-25, 11:10
Medlem
Kingandaces avatar
Syns 4F-PVP eller A-PHP på Multisticka 12?
2015-08-25, 13:09
Medlem
tjo, en polare undrar följande:

*Hur länge tror ni att dessa två intag går att spåra med vanlig UP (sticka)?
*Hur länge tror ni att det kommer synas om UP skickas på analys?

4 st Citodon 500/30 mg (ca. 3 veckor innan UP)
Tramadol 150 mg (ca. 30 dagar innan UP)

Observera att information om både sticka och analys uppskattas, nästan mest undrande om analys.

Mvh
Någon random
2015-08-25, 17:17
Medlem
Bjurnes avatar
Hej! Kommer inta typ 4x 1p-LSD imorgon, blir väll kanske 3 egentligen vad vet jag, hur som helst jag förväntas lämna prov på beroendemottagningen på måndag som antagligen skickas på analys. Bör man hålla sig undan en vecka eller tror ni det är grönt ljus på det här? Det är ju microgram och grejer.
2015-08-25, 17:31
Medlem
Rökte 1-1.5g förra veckan, ons/tors. Har inte rökt på runt fyra månader innan det. Nu måste jag pissa på måndag. Allt bör vara lugnt va?
2015-08-25, 23:06
Medlem
Hej fick göra pisseprov hos polisen idag då de bara tog in mig och min kompis lite random sådär :S
Jag pissade såklart negativt på snabbtestet, men de skulle skicka in de till lab, ser lab mer exakt å längre än va snabbtesten gör?

Har aldrig blivit tagen förut och fått pissa så trodde de skulle va över efter att ja pissat negativt :S?

MVH
2015-08-26, 17:21
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelvetesSwede
Hej fick göra pisseprov hos polisen idag då de bara tog in mig och min kompis lite random sådär :S
Jag pissade såklart negativt på snabbtestet, men de skulle skicka in de till lab, ser lab mer exakt å längre än va snabbtesten gör?

Har aldrig blivit tagen förut och fått pissa så trodde de skulle va över efter att ja pissat negativt :S?

MVH
Handlar det om röka eller? Skillnaden i spårningstid mellan sticka och labb är försumbar och handlar om cirka ett dygn.

Citat:
Ursprungligen postat av ExtraMktJohan
Rökte 1-1.5g förra veckan, ons/tors. Har inte rökt på runt fyra månader innan det. Nu måste jag pissa på måndag. Allt bör vara lugnt va?
Yes my man, exhale
2015-08-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Handlar det om röka eller? Skillnaden i spårningstid mellan sticka och labb är försumbar och handlar om cirka ett dygn.

Yes my man, exhale

Tack för svaret! Båda svaren faktiskt, då jag också får mitt skickat på labb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in