2015-08-25, 12:00
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Finns det datum på patchen?

Patchen kommer imorgon och nya säsongen börjar på fredag.
Citera
2015-08-25, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Patchen kommer imorgon och nya säsongen börjar på fredag.

Imorgon som inatt eller imorgon på dagen?
Citera
2015-08-25, 14:34
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Imorgon som inatt eller imorgon på dagen?

Om 15 timmar och 26 minuter i skrivande stund.
Citera
2015-08-25, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Patchen är imorgon som det ser ut, sen Season börjar på Fredag.

Har aldrig varit intresserad av Season förrut, och jag ser inte fram emot att börja om, men N3ss3 har tjatat på mig så har vikt ner mig, tog även ledigt på måndagen vilket även N3ss3 har gjort för en hel helgs grind.

Har med tagit ledigt på måndagen. Mest för att jag tyvärr inte är hemma fre-lör=( Jävla weekend bajs=(
Citera
2015-08-25, 15:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Har med tagit ledigt på måndagen. Mest för att jag tyvärr inte är hemma fre-lör=( Jävla weekend bajs=(

Äh, du är ju imba-grindern iaf, så kommer ha grindat ikapp alla på 2-3 dagar oavsett

Lite pepp på att testa kuben.

Builden jag tänkt mig är som min nuvarande WW-Barb.

Sen optimala vore en bra HF med en defensive passive för högre GR (alternativt en immune amu).

Sen köra följande skills i kuben.

Hexing Pants - Your resource generation and damage is increased by 25% while moving and decreased by 20–25% while standing still.
Random Immune - Alltid skönt med en extra immune, magic/fire är väl det jag är mest sugen på att få bort.
Vapen - Är ju furnace som tyvärr är den bästa, även om ett par andra saker kan vara ok att testa tills man får en furnace.
Citera
2015-08-25, 15:52
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Äh, du är ju imba-grindern iaf, så kommer ha grindat ikapp alla på 2-3 dagar oavsett

Sen optimala vore en bra HF med en defensive passive för högre GR (alternativt en immune amu).

Hexing Pants - Your resource generation and damage is increased by 25% while moving and decreased by 20–25% while standing still.
Random Immune - Alltid skönt med en extra immune, magic/fire är väl det jag är mest sugen på att få bort.
Vapen - Är ju furnace som tyvärr är den bästa, även om ett par andra saker kan vara ok att testa tills man får en furnace.

Du tror inte ashbringer kan vara bra? iof är den ju lika ovanlig hehe...
Citera
2015-08-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Du tror inte ashbringer kan vara bra? iof är den ju lika ovanlig hehe...

Riktigt värdelös tyvärr.
Citera
2015-08-25, 15:57
Medlem
Citat:

Immunity är nice. Haft dålig koll på slutklämmen av PTRen men det folk kör är väl antingen maras eller zodiac som jewelry i cuben. Hellfire är ju default amu och den nya fiskebossen är ju råttkungen och han är ju poison.

hexing samt furnace tror jag blir standard också.

Ska bli kul prova HOTA också, verkar nästan matcha WW nu. Kommer säkert ligga ett par griftlvls under WW men iaf.

Sen finns väl chansen att man mainar något annat än barb den här säsongen..... eller nae.
Citera
2015-08-25, 16:19
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Immunity är nice. Haft dålig koll på slutklämmen av PTRen men det folk kör är väl antingen maras eller zodiac som jewelry i cuben. Hellfire är ju default amu och den nya fiskebossen är ju råttkungen och han är ju poison.

hexing samt furnace tror jag blir standard också.

Ska bli kul prova HOTA också, verkar nästan matcha WW nu. Kommer säkert ligga ett par griftlvls under WW men iaf.

Sen finns väl chansen att man mainar något annat än barb den här säsongen..... eller nae.

Jag slutade med barben efter Vanilla när de sabbade WW eftersom det är barben personifierad för mig (även om jag testade en HOTA lighting build ett tag).

Så, att de nu gjort WW viable var orsaken till att jag kom tillbaka för någon vecka sedan.

Har ett par Hexing och en Furnace redo att testa i min build nonseason imorgon när patchen går live för att se hur den tar sig + har så jag kan tillverka massa HF.
Citera
2015-08-25, 16:57
Medlem
Citat:
Jag slutade med barben efter Vanilla när de sabbade WW eftersom det är barben personifierad för mig (även om jag testade en HOTA lighting build ett tag).

Så, att de nu gjort WW viable var orsaken till att jag kom tillbaka för någon vecka sedan.

Har ett par Hexing och en Furnace redo att testa i min build nonseason imorgon när patchen går live för att se hur den tar sig + har så jag kan tillverka massa HF.

Lira lite patch imorn då kanske?=)
Citera
2015-08-25, 17:22
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Lira lite patch imorn då kanske?=)

Blir nog en runda efter jobbet iaf för att se hur Cube etc funkar eftersom jag aldrig lirat på PTR (det är något jag totalvägrar eftersom jag inte vill få skit wipeat).
Citera
2015-08-25, 19:15
Medlem
Blir ingen kul season start för mig iaf :/ Upptagen fre och lördag. Söndag är det resa til Laos i några dagar. Så kommer väl ligga en vecka efter...

Kommer köra Barb (WW) lr Monk (fire) i början för enkel farm snabbt.

Tror unity/rorg blir dom vanligaste i solo för cuben.

I grupp så kanske nått annat men annars är väl vapen och rustning ganska självklart för Monk och barb iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in