2015-08-23, 19:39
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ojojoj, kommer stora starka Luleå banka in plytet på honom då?

Förhoppningsvis.
Citera
2015-08-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jag ser fram emot när Jimmie Jump rör i Lassinantti för första gången dock
Jag också. Kan redan nu höra era klagomål om att han bara förstärkte smockan han fick och sedan tjat om att han borde åkt på goalie interference just innan det efterföljande PP-målet.
Citera
2015-08-23, 19:55
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Jag också. Kan redan nu höra era klagomål om att han bara förstärkte smockan han fick och sedan tjat om att han borde åkt på goalie interference just innan det efterföljande PP-målet.

Det låter faktiskt rätt så rimligt, det lär hända minst en gång den här säsongen.
Citera
2015-08-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Det låter faktiskt rätt så rimligt, det lär hända minst en gång den här säsongen.
Något annat vore ett misslyckade. Samarbetet mellan Heed och Jimmies röv har börjat riktigt bra.
Citera
2015-08-23, 21:42
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Något annat vore ett misslyckade. Samarbetet mellan Heed och Jimmies röv har börjat riktigt bra.

Måste vara ett helvete att stå i mål när #21 har parkerat på kontoret.
Citera
2015-08-23, 22:50
Medlem
Björn Karlsson gör comeback och kommer att börja spela för Pantern, riktigt härliga nyheter!

http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2015/08/23/bjorn-karlsson-gor-comeback/
Citera
2015-08-24, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Eller så slår era backar icing istället för att vara konstruktiva när de möter oss. Gör man sig av med pucken i tid så blir man aldrig tacklad. Håll er utanför för vår målgård också så ska du få se att de får en rätt behaglig resa mot oss.

Jag ser fram emot när Jimmie Jump rör i Lassinantti för första gången dock

Nu tänkte jag skador i hockey överlag, men är du en sådan homer att du tycker att allt ansvar ligger på den tacklade så får det stå för dig.

Jimmie rör inte målvakten oftare än någon annan i den rollen, men som sagt, är man en sådan homer så får det stå för dig. Man kan ju bara hoppas på mycket BP minuter för Lulä om de planerar att spela fult!
Citera
2015-08-24, 20:24
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Nu tänkte jag skador i hockey överlag, men är du en sådan homer att du tycker att allt ansvar ligger på den tacklade så får det stå för dig.

Jimmie rör inte målvakten oftare än någon annan i den rollen, men som sagt, är man en sådan homer så får det stå för dig. Man kan ju bara hoppas på mycket BP minuter för Lulä om de planerar att spela fult!

Disciplinnämnden kommer att ha full upp och luleluffarna kommer att skrika och gapa om justitiemord hela säsongen.
Citera
2015-08-24, 20:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Disciplinnämnden kommer att ha full upp och luleluffarna kommer att skrika och gapa om justitiemord hela säsongen.
Vad jiddrar du om???
Så vitt jag vet är tacklingar tillåtna i hockey eller har jag nu missat något???
Tror nog ditt SAIK och Bert kommer gråta då dem kommer ha fullt upp med Jimmy-Jumps divingar disciplinnämnden så undrar vem som får gråta mest av oss alla......
Citera
2015-08-25, 10:02
Medlem
JoshTees avatar
Vilka lag letar fortfarande?

Ska Skellefteå fortfarande ha in en forward till? Modo en forward till?

Var är Brynäs back?

Annars är väl alla färdiga?
Citera
2015-08-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Vilka lag letar fortfarande?

Ska Skellefteå fortfarande ha in en forward till? Modo en forward till?

Var är Brynäs back?

Annars är väl alla färdiga?

HV ska nog ta in en back till nu när Pilut är skadad
Citera
2015-08-27, 16:37
Medlem
Blurgarens avatar
Om ni fick välja valfri spelare från en elitseriekonkurrent att spela för erat lag den kommande säsongen, vem hade ni då valt?

Jag som håller på Skellefteå hade velat ha en snabbskrinnande powerforward som Laine eller Thörnberg i årets trupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in