2015-08-27, 16:52
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Om ni fick välja valfri spelare från en elitseriekonkurrent att spela för erat lag den kommande säsongen, vem hade ni då valt?

Jag som håller på Skellefteå hade velat ha en snabbskrinnande powerforward som Laine eller Thörnberg i årets trupp.

Thoresen. Man tar den bäste.
Citera
2015-08-27, 16:56
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Thoresen. Man tar den bäste.
Exakt. Thoresen är given.
Citera
2015-08-27, 18:45
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Om ni fick välja valfri spelare från en elitseriekonkurrent att spela för erat lag den kommande säsongen, vem hade ni då valt?

Jag som håller på Skellefteå hade velat ha en snabbskrinnande powerforward som Laine eller Thörnberg i årets trupp.

Just nu, innan man fått se Craig Schira spela i SHL så skulle jag nog ta Cory Murphy faktiskt.
Citera
2015-08-27, 18:47
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Nygren. Om skallen håller.
Citera
2015-08-27, 19:59
Medlem
JoshTees avatar
Citat:

Thoresen finns ju redan så skulle ta den bästa backen. Cory Murphy alltså.
Citera
2015-08-27, 20:42
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:

Thoresen eller Cory Murphy. Kanske Thoresen om jag måste välja en.
Citera
2015-08-27, 20:47
Medlem
Jimmie Ericsson kunde varit pricken över i:et i Färjestad, får nog bli att välja honom isåfall. Komplett spelare som är ruggig framför kassen.
Citera
2015-08-27, 22:57
Medlem
J.R.s avatar
Hade nog valt Chris Abbot som nr1 och Joel Lundqvist som nr2.
Den där Thoresen har lite kvar att bevisa i SHL, kanske är en glidare nu på äldre dar. Hoppas och tror så faktiskt.
Annars är Luleås lag komplett, tillbaka med Wallmark bara..
Citera
2015-08-27, 23:32
Medlem
loafmasters avatar
Jag hade velat ha Magnus Nygren i Brynäs då det är en back vi behöver. Welch och Murphy lockar också men Nygren känns som att han hade kunnat stanna längre. Hade jag valt en forward hade jag valt Gynge då han har ett förflutet hos oss.
Citera
2015-08-28, 00:04
Medlem
Måste ändå kännas härligt för Saik att veta att om Vita Hästen gått upp så hade Jimmie Jump vat dem för Saik

Trots allt som utlovas ifrån andra håll.
Citera
2015-08-28, 00:24
Medlem
Embas avatar
Lätt. Forssell.
Citera
2015-08-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morove
Jimmie Ericsson kunde varit pricken över i:et i Färjestad, får nog bli att välja honom isåfall. Komplett spelare som är ruggig framför kassen.
Och lika irriterande på straffar http://gfycat.com/FrigidAbleGoat
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Lätt. Forssell.
Låt mig gissa, han är underskattad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in