2015-08-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Tre till fyra gärningsmän varav en springer runt med golfklubba, låter väldigt fegt.

"Golfklubban som användes i attacken tillgreps enligt ett vittne från gårdsplanen.
– Det var min klubba som jag hade liggande på gräsmattan, säger mannen.
Han beskriver hur han hittade golfklubban på gården efter misshandeln.
– Den var täckt i blod och helt pulveriserad, säger han."
Citera
2015-08-23, 00:01
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Den som använder »hen« kan inte vara rätt skruvad.

Det är värre att bli brutalt misshandlad än att bli ofrivilligt utsatt för en sexuell handling utan att bli fysiskt skadad. Om någon utsätts för en våldtäkt är den som blivit mest fysiskt skadad också den som blivit mest utsatt.

Hagamannen har framför allt utfört seriebrott och detta under lång tid. Det är riktigt allvarligt. Alla offer som han förövade brott mot har inte lidit lika allvarligt, men hans gärning ska sättas till att de skedde i en serie.

De som tog lagen i egna händer i kväll hoppas jag åker dit. De ska dömas för sin gärning, inte för mot vem gärningen riktades.

Bet inte hagamannen öra av en brud samtidigt som han rapea henne. Helt rätt att ge sig på honom då han löper risk för återfall och känns sjukt onödigt att riskera att någon bekant tjej råkar ut för honom även om chansen är minimal. Ypperlig av männen att visa lite stake och ge sig på honom till skillnad fråna alla mesiga blue pills som du. Hoppas man dränker honom i träsk nästa gång.
Citera
Medlem
JoeBidens avatar
Ibland måste civilsamhället kliva fram och åtgärda brister när staten missköter sina åtaganden.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
...om han inte gillar att bli slagen själv utan "bara" gillar att slå andra...så har han ju fått ett bra tillfälle nu att reflektera över hur det känts för alla offer han förstört livet för.
Jag är inte så intresserad av att grotta ner mig i hans känslor som du tycks vara --- jag konstaterade bara att du uppenbarligen inte vet betydelsen av de ord du använder - dvs inte har förstått vad en sadist är för något.

Det enda jag ser som intressant i fallet är att de fyra fega dårarna åker dit ..
Citera
2015-08-23, 00:02
Medlem
Agent.Smiths avatar
Hagamannen är en mediaprodukt. Ett resultat av medial hjärntvätt. Jag försvarar inte våldtäktsmän men man måste se proportionerna.
Citera
2015-08-23, 00:02
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Helt sjukt, och betahannarna som minsann ska säga att om någon så mycket som kröker ett lillfinger på min syster så.. vrålar i tråden.

Visst är han ett vedervärdigt kräk, men vill vi ha ett Sverige där stening normaliseras, eller ska vi ha en rättsstat?

Argumenten att brottsoffer ofta vill ha denna typ av hämnd tror jag inte är sant, det finns säkert dem som mår dåligt av att gärningsmannen blir lynchad och känner skuld. Givetvis individuellt, men ingen sanning.

Så länge som rättsstaten delar ut straff som är skrattretande kan stening gärna få förekomma. Dödsstraff och livstidsstraff som är livstidsstraff, ja tack.
Citera
2015-08-23, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontgetit
"Golfklubban som användes i attacken tillgreps enligt ett vittne från gårdsplanen.
– Det var min klubba som jag hade liggande på gräsmattan, säger mannen.
Han beskriver hur han hittade golfklubban på gården efter misshandeln.
– Den var täckt i blod och helt pulveriserad, säger han."
Så skräcken blev alltså så stor att de kände att behövde tillhygge först när de såg hans resliga gestalt ..

Där ser man ...
Citera
2015-08-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Den som använder »hen« kan inte vara rätt skruvad.

Det är värre att bli brutalt misshandlad än att bli ofrivilligt utsatt för en sexuell handling utan att bli fysiskt skadad. Om någon utsätts för en våldtäkt är den som blivit mest fysiskt skadad också den som blivit mest utsatt.

Hagamannen har framför allt utfört seriebrott och detta under lång tid. Det är riktigt allvarligt. Alla offer som han förövade brott mot har inte lidit lika allvarligt, men hans gärning ska sättas till att de skedde i en serie.

De som tog lagen i egna händer i kväll hoppas jag åker dit. De ska dömas för sin gärning, inte för mot vem gärningen riktades.

Du resonerar som en våldtäktsman. Skulle inte bli förvånad om du tvingat på dig någon/några. En våldtäkt är inte en sexuell handling utan en våldshandling. Lär dig skillnaden ditt pervo!

Det är betydligt värre att resonera som du gör kring våldtäkt än att använda ordet hen. Är nog du som inte är rätt skruvad.
Citera
Medlem
o-asen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Hagamannen är en mediaprodukt. Ett resultat av medial hjärntvätt. Jag försvarar inte våldtäktsmän men man måste se proportionerna.

Säg det till offren du ....
Citera
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, eftersom de var tvungna att hålla varandra om ryggen och använda tillhyggen ...
Och hur vet du det? Att de var tvungna att göra det alltså. De kanske bara gjorde det för att det var effektivast, inte för att de inte vågade göra det ensamma. Såvitt jag vet är du faktiskt inte en position att bedöma deras känslor, och feghet är en känsla.
Senast redigerad av Kleop 2015-08-23 kl. 00:09.
Citera
2015-08-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Bet inte hagamannen öra av en brud samtidigt som han rapea henne. Helt rätt att ge sig på honom då han löper risk för återfall och känns sjukt onödigt att riskera att någon bekant tjej råkar ut för honom även om chansen är minimal. Ypperlig av männen att visa lite stake och ge sig på honom till skillnad fråna alla mesiga blue pills som du. Hoppas man dränker honom i träsk nästa gång.

Helt rätt!
OCH tog stryptag för att döda offret. OCH försökte trycka in ögonen med tummarna på ett annat.
Citera
2015-08-23, 00:06
Medlem
Jag kan inte säga att mina ögon tåras av medlidande med Hagamonstret. Vi har för futtiga straff i landet. Skulle gärna se att samtliga våldsbrottslingar som fått avtjäna löjligt lindriga straff fick rejält med däng. Det system vi har idag är inte ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in