Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Men vid våldtäkt ska inget straff utmätas enligt dig. I vart fall inte om misshandeln inte varit så kraftig.
Jaså, det var mer än jag visste att jag skrivit. Mig veterligen är det enda jag skrivit är att det är värre med brutalt våld som slår en människa sönder och samman är själva penetrationen. Jag har aldrig skrivit att det inte ska vara något straff vad gäller det senare. Det har du hittat på för att du inte förstår.
Citat:
Vet du om att kvinnor som blir våldtagna kan bli så rädda att de ska misshandlas och mördas vid en våldtäkt att de inte gör så mycket motstånd och därför inte kämpar emot så mycket? Då ska alltså våldtäktsmannen gå fri?
Jaså, tycker du att de ska gå fria. Ja då tycker vi olika.
Citat:
Finns fall där den våldtagna tvingats spela död. Då ska väl också våldtäktsmannen gå fri? För i din skeva hjärna är våldtäkt en normal sexuell handling och inte alls en våldshandling. Du personligen brukar väl trycka in kuken i fittan när fittan är så torr som möjligt. Eller trodde du i din korkade hjärna att kvinnor blir våta i fittan när de håller på att bli våldtagna? Tror du Hagamannen slickade offrens fittor innan han körde in pinnar?
Jag tycker tvärtom mot det du skriver i affekt, men jag tycker att brutal fysisk misshandel där offret slås sönder är ännu värre.