2015-08-22, 13:24
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Extremt oprofessionellt att köpa det så sent så man missar första omgången?

Är ju ett chickenrace mellan kanalerna.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad baserar du den tron på?

Rykten och skvaller. Men kan ha helt fel.
Citera
2015-08-22, 16:45
Medlem
Cmore ser ut att skippa La Liga. Läste det någonstans. Står i svaren på deras Facebook sida att de har svårt att komma överens
Citera
2015-08-22, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolgol145
Cmore ser ut att skippa La Liga. Läste det någonstans. Står i svaren på deras Facebook sida att de har svårt att komma överens

Har mycket svårt att se att de går ut med sådan information via Facebook.
Citera
2015-08-22, 17:45
Medlem
Amors avatar
Känns som att någon skulle gambla lite och köpa Serie A i det här läget. Går Zlatan sedan dit har man en ekonomisk guldklimp. Då massor av svenskar bara ser på Zlatans matcher.

Sjukt frustrerande detta som serie a-freak.
Citera
2015-08-22, 17:58
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolgol145

C more har raderat sina upprepande svar om att "förhandlingar pågår" och svarar nu som citaten nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Cmore
Tack för dina synpunkter! Vårat avtal om La Liga har gått ut och vi har inte mer information i dagsläget kring vad Rättighetsägarna som säljer ligorna vill göra, de har ej kommit med information om detta vilket gör att C More inte kan göra mer än att beklaga.
Citat:
Jag beklagar att det blev så för dig. De rättigheter vi haft för La Liga har gått ut och vi vet ännu inte hur det kommer att bli framöver.
Citat:
Vi har tyvärr ingen information om hur rättighetsägarna vill göra, vi kan därför inte säga hur det kommer att bli.

Om C more bara väntar ut rättighetsägarna så måste de nog så småningom ge med sig och sänka priset. Ingen av parterna tjänar på att affären spricker. Speciellt inte C more.
Citera
2015-08-22, 19:08
Medlem
fredricoss avatar
Märkligt att tv4play premium sport fortfarande marknadsför sitt paket med bla la liga och serie a? Säsongerna har redan startat och man kan inte se ligorna med detta paket i dagsläget vilket borde innebära att dom gör sig skyldiga till falsk marknadsföring.
Citera
2015-08-22, 20:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Märkligt att tv4play premium sport fortfarande marknadsför sitt paket med bla la liga och serie a? Säsongerna har redan startat och man kan inte se ligorna med detta paket i dagsläget vilket borde innebära att dom gör sig skyldiga till falsk marknadsföring.

köp det och stäm tv4
Citera
2015-08-22, 20:49
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
köp det och stäm tv4
Har det redan annars kanske de vore en idé haha. Nej men det ska bli intressant att se om dom bara plockar bort info om la liga och serie a men ändå behåller samma pris.
Citera
2015-08-22, 21:03
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Skrev ett mail där jag uttryckte min frustraion.
Citera
2015-08-22, 21:37
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Skrev ett mail där jag uttryckte min frustraion.
Tror inte det hjälper, det fanns en tråd på deras forum innan som ifrågasatte just detta. Nu när jag kollade lite senare var tråden raderad. Nu finns där en ny tråd som ställer samma frågor till dom och även ifrågasätter varför dom raderade den förra tråden utan att svara. Är det så TV4 behandlar sina betalande kunder? Tar bort trådar istället för att stå för att dom gjort fel. Pinsamt!
Citera
2015-08-22, 22:26
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Tror inte det hjälper, det fanns en tråd på deras forum innan som ifrågasatte just detta. Nu när jag kollade lite senare var tråden raderad. Nu finns där en ny tråd som ställer samma frågor till dom och även ifrågasätter varför dom raderade den förra tråden utan att svara. Är det så TV4 behandlar sina betalande kunder? Tar bort trådar istället för att stå för att dom gjort fel. Pinsamt!

Fixade ett bildbevis på nuvarande hemsida för säkerhets skull. De ska inte komma undan.
http://imgbox.com/xdzvnKvJ

De har faktiskt haft lång tid på sig att uppdatera infon. Falsk marknadsföring, helt klart (om de nu inte säkrar ligan snart).
Senast redigerad av Cybereye303 2015-08-22 kl. 22:29.
Citera
2015-08-22, 23:06
Medlem
Vad kommer C More ens att sända ifall de inte fixar La Liga? Jag menar, Allsvenskan tar ju snart slut, och då är det rätt tomt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in