Är det SVT måste jag dessutom fulstreama ändå eftersom jag inte har något några kanaler till min tv. De streamar aldrig sport på nätet. Om min favorit till köpet SBS slår till så får de gärna plocka in åslund och hussfelt.
Är det SVT måste jag dessutom fulstreama ändå eftersom jag inte har något några kanaler till min tv. De streamar aldrig sport på nätet. Om min favorit till köpet SBS slår till så får de gärna plocka in åslund och hussfelt.
De streamar väl all sport de sänder? Eller tänker du på något speciellt?
Märkligt att det inte finns mer info ännu. Förmodligen står det mellan sbs och tv4. Känns dock som sbs är närmast då tv4 verkar lägga en del ligue 1 på cmore. Har för mig de körde PL på cmore (Canal+ som de hette då) och la liga på tv4sport och när de tappade PL åkte la liga in på cmore. Känns som att om dom redan börjar lägga ligue 1 på cmore så bör de inte ligga jättebra till när de gäller la liga. Visst, det behöver inte betyda något speciellt då de ändå sänder en hel del ligue 1 i tv4sport också men det känns lite desperat att slänga in Zlatan på cmore när de köra la liga där tidigare. Jag hoppas att sbs tar la liga och gör något riktigt bra av det tillsammans med en vass och stabil playtjänst.
Har svårt för tv4 och deras tveksamma metoder som upprepar sig gång på gång. Marknadsför tv4 play premium med "det bästa från spanska cupen" men har inte ens rättigheterna för finalen? För att inte nämna när dom under ett par år lyckats få många att lägga till tv4sport till sitt utbud helt plötsligt skapar en ny kanal, tv4sport extra som för det första kräver en annan typ av antenn/mottagare för att få in men huvudsakligen att dom motiverar det med att det är trångt på tv4sport. Sen väljer dom att sända matcher från spanska cupen på den nya kanalen för att det enligt dom själva "krockar med tablån" i tv4sport. När man sen kollar vad som sänds i tv4sport vid matchtillfället så är det tre år gamla repriser från road wars? Nej, desperationen där har man känt av och tröttnat på sedan länge.
Vafan spanska ligan börjar i helgen och ingen jävel har säkrat upp TV-rättigheterna? Kommer man tvingas se matcherna i minibild på bet365 eller tror ni det blir klart under veckan?
Önskar Viasat hade sänt la liga. Enda kanalen som aldrig strular.
Scherman tror på Discovery, om de sedan köper upp Serie A/La Liga återstår att se.
Givetvis komiskt att den gamla tjurskallen drog en total ripoff av mitt tidigare inlägg i denna tråd. Men i övrigt är han ju inne på rätt sak. Sporträttigheter är hett, och Premier League är den stora feta pråmen alla vill åt. SBS Discovery tar det, givetvis.
I övrigt hänvisar jag till mitt tidigare inlägg. Det är facit.
Egentligen ganska illa, ett år när Milan och Inter verkar satsa för att närma sig Juventus och det är högst osäkert vem om ens någon kommer visa ligan..
Likadant nånstans med la liga där Athletico Madrid, Valencia och Sevilla förhoppningsvis kan närma sig Barcelona och Real Madrid....
Jag får väl vara glad över att bundesliga går på eurosport och att det är klart för hela året..