2015-08-19, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Årlig konferens i Berlin 1-2 oktober som behandlar "covert harassment/stalking". Alla är välkomna att delta, inte bara s.k. Targeted Individuals.

Se länk: https://www.covertharassmentconference.com

Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Tortyroffren åker dit för att vittna om tortyren vilket är strongt

Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Ja det är strongt att de bara orkar, funderar du på att åka dit själv?

Eller känner nån som ska dit?
Citera
2015-08-19, 07:27
Medlem
Satt och väntade på bussen igår. Plötsligt kom det fram en kvinna som jag uppskattar till 35-45 år gammal. Hon börjar prata om att jag stalkar henne och att hon minsann fick ett meddelande att jag programstyr henne. Jag skulle dessutom ha pratat i telefon med de som programstyr.

Tydligen finns det sådana här idioter i verkligheten.
Citera
2015-08-19, 10:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Tydligen finns det sådana här i verkligheten.

Klart dem finns, men i ditt fall så är det nog ett garanterat exempel på att inte alla som påstår sig vara utsatta för GS är helt friska utan att det snarare är tvärtom en hel del av dem som lider av en sjukdomsbild eller lider av fix idéer som de har fått under en rejäl fylla. (alkohol som narkotika)
Citera
2015-08-19, 11:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Satt och väntade på bussen igår. Plötsligt kom det fram en kvinna som jag uppskattar till 35-45 år gammal. Hon börjar prata om att jag stalkar henne och att hon minsann fick ett meddelande att jag programstyr henne. Jag skulle dessutom ha pratat i telefon med de som programstyr.

Tydligen finns det sådana här idioter i verkligheten.

Sjuka har alltid funnits (tyvärr ) och ska denna tråd börja ledas in mot det i stället för hur man ställer redan kända utförare av Zersetzung in för rätta eller för hur man bäst går tillväga för att dokumentera dem så veta jag inte hur denna tråd kommer att sluta.
Citera
2015-08-19, 11:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Klart dem finns, men i ditt fall så är det nog ett garanterat exempel på att inte alla som påstår sig vara utsatta för GS är helt friska utan att det snarare är tvärtom en hel del av dem som lider av en sjukdomsbild eller lider av fix idéer som de har fått under en rejäl fylla. (alkohol som narkotika)

De han verkar träffat på är någon som tror på Mind control .

Visst lär det forskas på mind control runt världen men det är ofta enklare psykologi med i detta spel som tex de som man i bland ser delas på facebook där en punktlista beskriver något och då man kommit till punkt 4 så står det du missade att 3an inte var med , punkt 5 är "du letade efter trean "
punkt 6 osv osv..... enkel psykologi och med hot så att folk hamnar i en gisslanliknade situation så blir man vaksam också

Folk reagerar oftast på likartat sätt och tolkar man det som om någon läser ens tankar så kanske mind control känns verkligt.

Används något ultraljudsvapen så tror jag det är mera för att skapa illamående , huvudvärk eller som i riktat ljud skapa ett ljud som bara en hör.
Senast redigerad av Harfager 2015-08-19 kl. 11:47.
Citera
2015-08-19, 11:38
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Man kan ju också tänk att personen varit trakasserad en tid där någon i telefon stått och kanske pratat så att personen ska höra , om privata detaljer som hon känner igen , och om detta upprepas ett par gånger och hon gick på krogen och drog ett par whisky och på väg hem ser en råka nämna bara en stavelse i en telefon så brast det för henne och hon blev arg.

Det är därför som man ska ta det lugnt och spela in så mycket som möjligt så att man inte börjar veva mot någon för är det en oskyldig så beter sig ju personen som en dåre. Och man lär inte på länge få chansen att spela in sådant igen .
Nästa steg blir ju att börja störa på nätter (sömnen) och om man klagar så står det någonstans att man tryckt upp en oskyldig persons telefon i röven på denne och då blir det ju att man har psykiska problem och sover dåligt därför .
Citera
2015-08-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Man kan ju också tänk att personen varit trakasserad en tid där någon i telefon stått och kanske pratat så att personen ska höra , om privata detaljer som hon känner igen , och om detta upprepas ett par gånger och hon gick på krogen och drog ett par whisky och på väg hem ser en råka nämna bara en stavelse i en telefon så brast det för henne och hon blev arg.

Det är därför som man ska ta det lugnt och spela in så mycket som möjligt så att man inte börjar veva mot någon för är det en oskyldig så beter sig ju personen som en dåre. Och man lär inte på länge få chansen att spela in sådant igen .
Nästa steg blir ju att börja störa på nätter (sömnen) och om man klagar så står det någonstans att man tryckt upp en oskyldig persons telefon i röven på denne och då blir det ju att man har psykiska problem och sover dåligt därför .

Om vi säger så här, mina förutfattade och skattade åsikter är:

1. Hon behövde något annat än alkohol.
2. Jag pratade ej i telefon.
3. Jag satt och läste i en bok.
4. ???
Citera
2015-08-19, 14:44
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Om vi säger så här, mina förutfattade och skattade åsikter är:

1. Hon behövde något annat än alkohol.
2. Jag pratade ej i telefon.
3. Jag satt och läste i en bok.
4. ???

Om nu någon börjar gorma åt dig att du ska ge fan i att sända meddelanden via telefonen, igen då du bara sitter med en bok så kan det var GS på gång mot dig.

Om du då undviker att läsa böcker då du väntar på bussen är det då maind control ?
Citera
2015-08-19, 14:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om nu någon börjar gorma åt dig att du ska ge fan i att sända meddelanden via telefonen, igen då du bara sitter med en bok så kan det var GS på gång mot dig.

Om du då undviker att läsa böcker då du väntar på bussen är det då maind control ?

Nej, båda alternativen är snarare tecken på psykisk sjukdom.
I det första fallet (skrikaren) skulle jag gissa på en psykos, i det andra fallet (anpassningen) paranoida vanföreställningar, extrem nervositet (ångest), schizofreni eller något annat otrevligt.

Men det är off topic att diskutera sjukdomar bakom gang stalking, det är off topic att diskutera "hur man ställer redan kända utförare av Zersetzung in för rätta" etc också.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-19 kl. 14:54.
Citera
2015-08-19, 15:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej, båda alternativen är snarare tecken på psykisk sjukdom.
I det första fallet (skrikaren) skulle jag gissa på en psykos, i det andra fallet (anpassningen) paranoida vanföreställningar, extrem nervositet (ångest), schizofreni eller något annat otrevligt.

Men det är off topic att diskutera sjukdomar bakom gang stalking, det är off topic att diskutera "hur man ställer redan kända utförare av Zersetzung in för rätta" etc också.

Jo med din egen erfarenhet så förstår jag att du bara ser dessa alternativ.

Men hörde och uppfattade bokläsaren rätt ?

Vill bokläsaren baktala någon som kan förväntas läsa detta eller dennes bekanta?

Var bokläsaren drogad vid tillfället ?

Finns flera frågor man kan motfråga.

Jag tycker det är olyckligt att man börjat ta med maind control i detta då även om vissa klick ljud gick att höra 1974 från radar anläggningar så kan jag inte säga om det existerar eller inte.

Likadant med chemitrails, jag vet att det kan ta 3 år för partiklar spridda på ca 12000 meters höjd att nå marken , men visst vore det ett förutseende sätt att sprida ett biologiskt vapen om det gick att styra när dessa skulle vakna men nu då tanken är född så borde små luft prover tas in då och då för att lugna detta som sprids på nätet då en massa människor kan tro och sia om detta . Jag har alltid sätt kondensstrimmorna och tänker ju inte vapen i första hand men det skulle gå så jag håller tyst om det.
Citera
2015-08-19, 15:12
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Att ställa dem inför rätta skulle ju bevisa att metoderna används ... men bevis vill du inte ha ...
Citera
2015-08-19, 15:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Att ställa dem inför rätta skulle ju bevisa att metoderna används ... men bevis vill du inte ha ...

Nej det skulle det förstås inte - däremot om man fick dem fällda borde det rimligen betyda att man har lyckats bevisa att det förekommer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in