2021-04-05, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Du får uppfatta detta med bevis hur fel du vill. Är det enkla för svårt så är det.

Den som väntar på något gott. Vissa saker kan inte ske utan att staten både känner till och utför dem.

Så ditt enda bevis för att staten är inblandad är att vissa saker inte kan ske utan att staten är inblandad? Det var verkligen inte mycket att hänga i granen, du har ju inte ens lyckats visa att saker sker.

En alternativ förklaring är att staten inte är inblandad därför att saker inte sker även fast du tror att de sker. Liksom lite som att du lever i the Matrix och behöver ta ett rött piller för att komma till den riktiga världen.
Citera
2021-04-05, 12:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur skulle ni "bevisa" att er familj & vänner har blivit "rekryterade" redan i er tonår av en tredje part vilket troligen är en statlig stöttat kult/sek/order för att ge sig på er bakom scenen? Antagligen tror ni på en Illuminati-typ av organisation/nätverk eller så kommer ni aldrig att fullt förstå eller begripa vad vi utsatta eller de ansvariga försöker förmedla i diskussionerna om ämnen ifråga. Jag tror däremot att ni vill att vi ska framföra bevis men då till vilket syfte? Kan ni göra något åt vår omöjliga situation?

Har inte du en stämning där du gör anspråk på flera hundra miljoner i skadestånd? Du måste ju ha samlat på dig bevis för detta projekt, eller ska du köra med samma argument som här i tråden?

Ser du inte det orimliga att någon skulle rekrytera din släkt och dina vänner i en förföljelsekampanj mot dig? Alla var genast med på tåget, ingen vände sig till dig, ingen protesterade?

Och vad är motivet?
Citera
2021-04-05, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så ditt enda bevis för att staten är inblandad är att vissa saker inte kan ske utan att staten är inblandad? Det var verkligen inte mycket att hänga i granen, du har ju inte ens lyckats visa att saker sker.

En alternativ förklaring är att staten inte är inblandad därför att saker inte sker även fast du tror att de sker. Liksom lite som att du lever i the Matrix och behöver ta ett rött piller för att komma till den riktiga världen.

Ok, whatever. Tiden hinner ikapp dig också en regnig dag skall du se. Man kan säga att du har ett märkligt sätt att tolka saker.
Citera
2021-04-05, 19:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Har inte du en stämning där du gör anspråk på flera hundra miljoner i skadestånd? Du måste ju ha samlat på dig bevis för detta projekt, eller ska du köra med samma argument som här i tråden?

Ser du inte det orimliga att någon skulle rekrytera din släkt och dina vänner i en förföljelsekampanj mot dig? Alla var genast med på tåget, ingen vände sig till dig, ingen protesterade?

Och vad är motivet?

Konstigt att fråga vad motivet är - hur ska jag veta det med säkerhet om ingen talat om det? Jag har erkännanden & påståenden från familj & vänner - gemensamma nämnaren är att samla data & information om mig. Det är jag säker till 100% med.

Tror du att människor med enkelhet polisanmäler familj, vänner & släkt? Även om personer hade bevis för att åtala de ansvariga så blir de du håller kär automatiskt åtalade eftersom det mesta görs via proxy. Det är precis därför det här är så effektivt i att hållas hemligt.
Citera
2021-04-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Konstigt att fråga vad motivet är - hur ska jag veta det med säkerhet om ingen talat om det? Jag har erkännanden & påståenden från familj & vänner - gemensamma nämnaren är att samla data & information om mig. Det är jag säker till 100% med.

Tror du att människor med enkelhet polisanmäler familj, vänner & släkt? Även om personer hade bevis för att åtala de ansvariga så blir de du håller kär automatiskt åtalade eftersom det mesta görs via proxy. Det är precis därför det här är så effektivt i att hållas hemligt.

Det är väll ytterst intressant att höra vad du själv tror om motivet.

Ska det här bara vara någon form utav ”klagotråd”- där bekräftelse och gillande ständigt ges, eller ska det vara en tråd som faktiskt försöker lösa någonting. Om det ska gå och lösas så måste ju motivet komma upp till diskussion.

Din släkt måste verkligen känna en stor avsky gentemot dig om dom faktiskt är delaktiga.

Dina vänner & familj samlar alltså data och information om dig.
Har de erkänt detta inför dig, och vad är det som gör din information och data så pass intressant att nära och kära är beredda att hålla på med något sådant?
Vilka i sin tur arbetar dom för? Är det NSA, eller FRA?
Citera
2021-04-05, 21:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det är väll ytterst intressant att höra vad du själv tror om motivet.

Ska det här bara vara någon form utav ”klagotråd”- där bekräftelse och gillande ständigt ges, eller ska det vara en tråd som faktiskt försöker lösa någonting. Om det ska gå och lösas så måste ju motivet komma upp till diskussion.

Din släkt måste verkligen känna en stor avsky gentemot dig om dom faktiskt är delaktiga.

Dina vänner & familj samlar alltså data och information om dig.
Har de erkänt detta inför dig, och vad är det som gör din information och data så pass intressant att nära och kära är beredda att hålla på med något sådant?
Vilka i sin tur arbetar dom för? Är det NSA, eller FRA?

Jag kan säga att många som blir involverade i mitt fall tror att det har något med religion/spiritualitet att göra. Det överensstämmer med informationen online om "Gang Stalking" vilket senaste åren till stor del propagerar att det här är religiöst & därmed övernaturligt. Majoriteten av ny information som publiceras idag om ämnen i fråga handlar om religion, Bibeln, Gud & Israel där de påstår att vi är "utvalda". Därmed kan det vara en stat bakom det som är religiöst förankrad såsom Vatikanen (i förlängning Italien) eller Israel (i förlängning USA).

Ämnet på Reddit å andra sidan är unik - där är informationen helt annorlunda & på en helt annan intellektuell nivå. Läs där så inser du att jag är inte ensam i mitt perspektiv av det hela.

Jag presenterar information vilket betyder att jag inte behöver tro på allt jag delar med mig.
Citera
2021-04-05, 23:41
Medlem
Det finns idag teknik via mikrochip implantat att man kan se genom offrets ögon. Jag blir själv drabbad av detta. Inte bara v2k alltså, detta har hänt mig ett flertal gånger då stalkarna tydligt bevisat att de ser det jag ser.
Citera
2021-04-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Ok, whatever. Tiden hinner ikapp dig också en regnig dag skall du se. Man kan säga att du har ett märkligt sätt att tolka saker.

Och det ska komma från en person som tro sig vara så viktig att han är värd daglig uppmärksamhet i 10 års tid och till en kostnad av miljontals kronor. Och detta helt utan motiv och med helt okända vapen.

Snacka om att tolka omvärlden "märkligt".
Citera
2021-04-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Det finns idag teknik via mikrochip implantat att man kan se genom offrets ögon. Jag blir själv drabbad av detta. Inte bara v2k alltså, detta har hänt mig ett flertal gånger då stalkarna tydligt bevisat att de ser det jag ser.

Hemskt ledsen att göra dig besviken men nej, den typen av "mikrochip implantat" finns inte. Det handlar bara om att du har lite svårt att tolka din omgivning, det finns inga som kan se vad du ser utan det är bara något du fått för dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-06 kl. 00:05.
Citera
2021-04-06, 07:56
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ess87

Vad bygger du detta på ? Har du länkar till patent eller visselblåsare? Du måste ju tänka lite på vad du beskriver och hur det låter. Om du sagt att de kan se dina ögonrörelser och vad du fokuserar blicken på och pikar dig om något du tittat på hemma så är det en teknik med kameror , men det du beskriver är att man hackat din hjärna och synnerv och har du inga tekniska beskrivningar på hur detta görs så...
Citera
2021-04-06, 10:28
Medlem
lyxelitistens avatar
Det behövs inte ett chip för att fjärrskåda genom någons ögon. Amerikanska regeringen har undersökt detta sedan 90-talet och det handlar om mediala krafter och inte enbart avancerad teknologi. Kanske en kombination av båda.

Förresten, jag hörde att en västerländsk grupp som håller på med kontraktstalking hade blivit utkastad från Kina pga att de misskött sig. Är det någon som vet mer om detta?
Citera
2021-04-06, 10:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Det behövs inte ett chip för att fjärrskåda genom någons ögon. Amerikanska regeringen har undersökt detta sedan 90-talet och det handlar om mediala krafter och inte enbart avancerad teknologi. Kanske en kombination av båda.

Förresten, jag hörde att en västerländsk grupp som håller på med kontraktstalking hade blivit utkastad från Kina pga att de misskött sig. Är det någon som vet mer om detta?

Hörde du detta genom ’mediala krafter’?

Återigen ser vi nivån på vanföreställningarna som råder bland dessa människor.

Försök att bara för ett ögonblick se på situationen med rationella ögon. Är ert konspirationsbygge rimligt? Är det sannolikt att hela släkter uppviglas mot en? Var var det jag läste om fjärrsända tankar? Verkade det sannolikt? Samma med dessa mikrochips, är källan till denna information trovärdig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in