Citat:
Ursprungligen postat av
Sadoman
Detta är alltså så hemligt att flygmekanikerna och piloterna inte ens får veta hur flygplanen de arbetar med fungerar. Väldigt trolig teori... Jag kan se det framför mig, hur blivande flygmekaniker spenderar tre år på maskinteknisk högskola utan att någonsin få se en schemaritning på ett flygplan. "Goddag elever. Under de nästkommande 3 åren så kommer ni få lära er allt om flygplan men ni kommer aldrig få se ett eller ställa några frågor om deras komponenter. " Förstår du verkligen inte att flygplan inte skulle kunna flyga om inte flygmekanikerna vet precis allt om minsta lilla komponent? Och du tror de inte skulle bli fundersamma om det dyker upp helt okända komponenter? Det är uppenbart att du aldrig någonsin studerat något alls i hela ditt liv. Och du tror du har något som helst mandat att diktera vad som är och inte är fakta?
Flygmekanikerna vet allting om planet och dess komponenter, MEN dom vet INTE va innehållet är. Det står liksom inte angivet på en lapp detta är chemtrails. Detta är fullt hemligt, Mekanikerna samt piloten tror att det är vanlig kondensstimmor som ska sprutas ut, men det i själva verket är chemtrails.
Är ni verkligen så här korkade och inte fattar ett dugg? TIllåt mig skratta ni borde skämas komma till flashnback o skryta om era kunskaper sen fattar ni inte enkel gramatik som detta. PINSAMMA E NI