2015-08-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Piloten ill planet har ingen anning om att det sprutas chemtrails dom är helt oskyldiga

Oj oj. Så det är flygplansmekanikerna som fyller de enorma tankarna och underhåller systemet och aktiverar chemtrails från marken?
Och flygplanstillverkarna som installerar tankarna förstår.
We're going deep!
Citera
2015-08-18, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Oj oj. Så det är flygplansmekanikerna som fyller de enorma tankarna och underhåller systemet och aktiverar chemtrails från marken?
Och flygplanstillverkarna som installerar tankarna förstår.
We're going deep!
Inget vet om innehållet inte ens flygmekanikerna, alla har sitt lilla jobb på sin del, en gör det, den ena gör det, o den andra gör det. Allt hålls hemligt och ingen av dessa vet medvetet inte om att det innehåller chemtrails, allt är hemligt, bara illuminati vet om det.
Citera
2015-08-18, 17:40
Medlem
Citat:
Jo det är argument, bara för att du inte har nånting att komma med, du svammlar som vanligt i denna tråd.

Chemtrails är gifitgt behövs inga belägg för nånting som är så allmänt känt. Man kan få cancer av chemtrails begriper du ingenting eller?

Kondestrimmor o chemtrails ser olika ut, man blandar ut kondesstrimmor samtidigt som man sprutar ut chemtrails för att man inte ska kunna skilja på dessa två
Så, ännu en fucktard som behöver intensivvård för att snyta sig?

Vad menar du med att jag inte har något att komma med, när det är du som påstår saker? Att något är "allmänt känt" är inget argument. Punkt. Det är bara ett ovanligt dåligt försök till ad populum.

Jag ber dig belägga detta "allmänt" kända, så om du inte behagar svara är det alltså DU som inte har något att komma med, begrips?

Nu frågar jag dig: vilken/vilka cancerformer, vad är mekanismen, vad innehåller chemtrails, vad är prevalensen och incidensen? Om något är allmänt känt är det en baggis för dig att svara på. Exempelvis den kumulativa incidensen skulle vara roligt att höra något om...

Nu har du två alternativ: antingen hostar du upp belägg för det du säger, eller så håller du klaffen tills du inser att du pratar strunt. Hajar du? (Nej, det gör du naturligtvis inte...)
Citera
2015-08-18, 17:44
Medlem
Citat:
Inget vet om innehållet inte ens flygmekanikerna, alla har sitt lilla jobb på sin del, en gör det, den ena gör det, o den andra gör det. Allt hålls hemligt och ingen av dessa vet medvetet inte om att det innehåller chemtrails, allt är hemligt, bara illuminati vet om det.
Hur mycket dödutrymme tror du det finns på ett plan egentligen? Såväl pilot som mekaniker känner planet utan och innan.

Men, framförallt: varför ska alltid vi normalt tänkande individer få stå för svaren när ni chemtroll inte ens är överens? Är ni så urbota dumma att ni inte ser att ni talar motsägelsefullt och mot varandra? Vi fick ju just veta att vanliga trafikplan inte "chemtrailar" av Mr Lika-dum-som-en-Död och nu menar du att trafikplan har hemliga utrymmen (det måste röra sig om många kubikmeter eller?).

Så, kan inte ni dumstrutar flyga i luven på varandra och återkom när ni har en samstämmig idé?
Citera
2015-08-18, 17:52
Medlem
Citat:
Men de flygplan som enligt uppgifter släpper ut Bamyl och lugnande medel i pulverform då Har de planen extra tankar för fast material. Norwegian som är ett lågprisbolag, håller de också på men chemtrails. Det blir ju bara större bränsleförbrukning, kortare flygsträckor och färre passagerare som betalar. Var sitter bränsletankarna i chemtrailsplanen?
Citera
2015-08-18, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Så, ännu en fucktard som behöver intensivvård för att snyta sig?

Vad menar du med att jag inte har något att komma med, när det är du som påstår saker? Att något är "allmänt känt" är inget argument. Punkt. Det är bara ett ovanligt dåligt försök till ad populum.

Jag ber dig belägga detta "allmänt" kända, så om du inte behagar svara är det alltså DU som inte har något att komma med, begrips?

Nu frågar jag dig: vilken/vilka cancerformer, vad är mekanismen, vad innehåller chemtrails, vad är prevalensen och incidensen? Om något är allmänt känt är det en baggis för dig att svara på. Exempelvis den kumulativa incidensen skulle vara roligt att höra något om...

Nu har du två alternativ: antingen hostar du upp belägg för det du säger, eller så håller du klaffen tills du inser att du pratar strunt. Hajar du? (Nej, det gör du naturligtvis inte...)

Hallå håll klaffen på dig själv det var du som började!! JAg påstår inte saker, allt jag skriver är fakta något du borde ta reda upp innan du öppnar ditt stora tryne!!

Chemtrails kan orsaka alla typer av cancer, men hoss män är det mest prostatcancer och hoss kvinnor är det bröstcancer som är främsta orsaken.

Chemtrails är gifitigt det är viktigt att skydda sig när man ser detta ute i himmlen, chemtrails orsakar en tidigare död allt detta för att människans population ska minska, för det finns för mycket människor och det dör alldeles för lite människor. Allt detta ligge illuminati bakom.

Men dom gör det snyggt dom vill inte att man ska veta orsaken alltid till dödsfallen, dom är även vana att använda Haarp för att orsaka jordbävningar, tsunamis med mera.

Jag blir verkligen ledsen när ingen inser detta problem, ni skeptiker är ju hjärntvättade och tror inte på nånting, ni tror allt nyheterna och media säger.
Citera
2015-08-18, 17:56
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Hallå håll klaffen på dig själv det var du som började!! JAg påstår inte saker, allt jag skriver är fakta något du borde ta reda upp innan du öppnar ditt stora tryne!!

Chemtrails kan orsaka alla typer av cancer, men hoss män är det mest prostatcancer och hoss kvinnor är det bröstcancer som är främsta orsaken.

Chemtrails är gifitigt det är viktigt att skydda sig när man ser detta ute i himmlen, chemtrails orsakar en tidigare död allt detta för att människans population ska minska, för det finns för mycket människor och det dör alldeles för lite människor. Allt detta ligge illuminati bakom.

Men dom gör det snyggt dom vill inte att man ska veta orsaken alltid till dödsfallen, dom är även vana att använda Haarp för att orsaka jordbävningar, tsunamis med mera.

Jag blir verkligen ledsen när ingen inser detta problem, ni skeptiker är ju hjärntvättade och tror inte på nånting, ni tror allt nyheterna och media säger.
Det fungerar precis tvärtom. Om chemtrails existerar så är det bara nyttigt, räddar liv, luktar gott och förhindrar naturkatastrofer. Det är FAKTA, för jag säger det. Fattar du?
Citera
2015-08-18, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Men de flygplan som enligt uppgifter släpper ut Bamyl och lugnande medel i pulverform då Har de planen extra tankar för fast material. Norwegian som är ett lågprisbolag, håller de också på men chemtrails. Det blir ju bara större bränsleförbrukning, kortare flygsträckor och färre passagerare som betalar. Var sitter bränsletankarna i chemtrailsplanen?
Jag har ingen anning om exakt vilka flygnbolag som släpper ut chemtrails, min källa har inte vågat avslöja det än till mig, men jag återkommer när min källa vågar gå ut med det, då återkommer jag med svaret.
Citera
2015-08-18, 18:02
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mralexius
Samtal med pilot som faktiskt jobbar med att lägga kem-strimmor
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
sett detta chemtrailplan vars pilot hade glömt att stänga av chemtrailsen innan landning.
Citat:
Piloten ill planet har ingen anning om att det sprutas chemtrails dom är helt oskyldiga

Hörrni, nu tycker jag vi reder ut det här. Vad tror ni egentligen, är piloterna oskyldiga eller är de med i konspirationen?
Citera
2015-08-18, 18:26
Medlem
ulfsass avatar
Problemet med sk hemliga tankar med chems och att piloterna skulle vara omedvetna är omöjlig.

Dels så kan ingen visa på att dessa tankar ens finns. Det finns tex inga ställen på planen där chems kan fyllas på. Det finns heller ingen chemsbil som fyller på.

Som kapten så har jag koll på passagerarna ned till den enskilda individen. Detta pga den vikt & balansberäkning som alltid görs innan start.

Att sedan släppa ut denna vikt mig ovetandes blir svårt. Likaså att man inte kommer utanför planets trimgränser. Dessutom så gör vi ofta landningsberäkningar. Då måste vår vikt vara exakt.
Startvikt - förbränt bränsle = nuvarande vikt.
Då kan inte tonvis saknas. Tonvis är vad som hade krävts för att kunna spruta chems.

Detta med vikt gäller naturligtvis även för startviktsberäkningen. Kan inte finnas tonvis med hemlig vikt ombord.
Citera
2015-08-18, 20:37
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Mekaninkerna ser givetvis behållarna på chemtrailsen men dom vet inte om innehållet, dom har liksom inte öppnat o kikat igenom allt. Alla har sitt lilla jobb att utföra utan att störa den andra.

Du är inte ett dugg normal, jag ser dig som en hjärntvättat robotmyra som lever i en luftbubbla utan att veta den riktiga sanningenl, så du är lååååååååångt ifrån normal, look whos talking liksom.

Tror du verkligen på det själv, att en utbildad flygmek bara skulle rycka på axlarna åt behållarna? Robotmyra kan du vara själv SBK.
Citera
2015-08-18, 22:11
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

Okej fine dom är helt oskyldiga vi säger väl så, du glömde dock besvara eller iallafall fundera över min enda fråga. ".... Försök då förklara hur detta ämnet först börjar synas flera meter bakom planet....." Ser alltid ut såhär, hur är det möjligt om det nu sprutas ut från planet ? https://metiercollective.files.wordpress.com/2014/05/shylie_radio_news.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in