Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Jo det är argument, bara för att du inte har nånting att komma med, du svammlar som vanligt i denna tråd.
Chemtrails är gifitgt behövs inga belägg för nånting som är så allmänt känt. Man kan få cancer av chemtrails begriper du ingenting eller?
Kondestrimmor o chemtrails ser olika ut, man blandar ut kondesstrimmor samtidigt som man sprutar ut chemtrails för att man inte ska kunna skilja på dessa två
Så, ännu en fucktard som behöver intensivvård för att snyta sig?
Vad menar du med att
jag inte har något att komma med, när det är
du som påstår saker? Att något är "allmänt känt" är inget argument. Punkt. Det är bara ett ovanligt dåligt försök till ad populum.
Jag ber dig belägga detta "allmänt" kända, så om du inte behagar svara är det alltså DU som inte har något att komma med, begrips?
Nu frågar jag dig: vilken/vilka cancerformer, vad är mekanismen, vad innehåller chemtrails, vad är prevalensen och incidensen? Om något är allmänt känt är det en baggis för dig att svara på. Exempelvis den kumulativa incidensen skulle vara roligt att höra något om...
Nu har du två alternativ: antingen hostar du upp belägg för det du säger, eller så håller du klaffen tills du inser att du pratar strunt. Hajar du? (Nej, det gör du naturligtvis inte...)