Citat:
Ursprungligen postat av
sompathaman
Vet inte om någon har nämnt det här tidigare, men jag har en bekant som bor granne med en polis här i upplands väsby. Men dem hittade henne helt naken och pinnar ska vara nerkörda i ansiktet och halsen samt underlivet. Vet själv inte om detta är sant men den som berättade det hade ingen anledning att ljuga.
Citat:
Ursprungligen postat av
sompathaman
Jag sa inte att det var sant vi får helt enkelt se om dem går ut med det eller inte, hon kanske inte ens har blivit våldtagen? Personen som berättade det för mig kanske är mytoman, om man tänker efter så är det inte helt omöjligt. Men enligt den här personen så ska en granne till hen så(som tydligen jobbar som polis i Upplands Väsby) ska kvistar och pinnar vart nerkörda genom halsen till magen och i ansiktet samt underlivet. Och hon ska ha hittats naken. Men som sagt så kan det ju vara rent skitsnack då jag själv inte har hört polisen säga detta. Och jag är inte insatt i själva fallet jag ville bara dela med mig av vad jag hörde. Men eftersom jag bor i Upplands Väsby så tror jag att många hittar på massa skit. Vi får se helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hemphill
Fick nyss höra att en kollegas fru känner någon som befanns sig i spåret när mordet ska ha skett och den personen ska ha sett en man komma springande ut ur skogen med ett baseball trä.
Fick också höra att BO var sönderslagen och pinnar i bla ögonen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mattemat1kern
Det är inte bekräftat men ryktet går att hon fick pinnar uppstoppade i både vaginan och analen. Samt att dom hade tryckt in pinnar genom hennes ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mattemat1kern
Att hon blev flådd kan jag hålla med dig, men det där med pinnarna har jag fått höra från flera säkra källor. Vad du vill tro på är din ensak.
EDIT: det där med pinnarna har även nämnts tidigare i tråden innan jag skrev det, bara inte lika detaljerat.
Vi kan nu alltså konstatera att
din och de andras säkra källa är en person som bor granne med en polis.
Det är samma rykte som spridits via en person till flera och sedan har det tagit fart.
Är det
troligt att en polis skulle sprida såpass känslig information till sin granne ? Eller till någon i sin familj ? Och att de i sin tur skulle
sprida det till grannen ?
Nej.