2015-08-14, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
jag tror att man kan hitta mördaren i upplandsväsby centrum,stor changs att han till å från befinner sig där
dessutom tror jag att han har ett stort socialt nätverk omkring sig.en ganska vanlig person,typ Niklas som hade familj hemma ,medans han var ute och överföll kvinnor
Citera
2015-08-14, 07:10
Medlem
Fick nyss höra att en kollegas fru känner någon som befanns sig i spåret när mordet ska ha skett och den personen ska ha sett en man komma springande ut ur skogen med ett baseball trä.

Fick också höra att BO var sönderslagen och pinnar i bla ögonen.
Citera
2015-08-14, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemphill
Fick nyss höra att en kollegas fru känner någon som befanns sig i spåret när mordet ska ha skett och den personen ska ha sett en man komma springande ut ur skogen med ett baseball trä.

Fick också höra att BO var sönderslagen och pinnar i bla ögonen.

Men personen ifråga gick inte in i skogen och kollade varför någon kom ut ur skogen med ett basebollträ som borde varit blodigt om det var så grovt våld. Känns som en ansvarsfull och pålitlig person
Citera
2015-08-14, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Men personen ifråga gick inte in i skogen och kollade varför någon kom ut ur skogen med ett basebollträ som borde varit blodigt om det var så grovt våld. Känns som en ansvarsfull och pålitlig person
ja den personen borde ha ringt polisen.då kanske hon hade haft en changs att klara sig
Citera
2015-08-14, 07:28
Medlem
idag skulle hon ha fyllt 22 år.
Citera
2015-08-14, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark

Det var min tanke också.
Citera
2015-08-14, 07:34
Medlem
Citat:
idag skulle hon ha fyllt 22 år.

Ja, det är tragiskt. Jag kommer iallafall att tända ett ljus för alla stackare som har fått sätta livet till helt i onödan i vårat avlånga land denna sommaren. Och hoppas på att det nu kan få lugna sig lite

Tyvärr så läser man säkert under dagen om ytterligare någon tjej som mördats eller liknande.
Citera
2015-08-14, 07:41
Medlem
ja det är så sorglig att för hennes familj,men för alla,att man inte kan gå ut i skogen längre .älskar att gå själv i skogen ,underbart ,men jag vågar inte längre,ska iallafall åka dit och lämna lite blommor
Citera
2015-08-14, 08:25
Bannlyst
Citat:
ja den personen borde ha ringt polisen.då kanske hon hade haft en changs att klara sig
Hehe, hon var nog död innan han lämnade henne din dumma jävel
Citera
2015-08-14, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Inte relevant? Märklig uppfattning. Är det inte relevant att du sett en mörkklädd man sitta på en bänk samma dag som IJ blev mördad. Okej! Hädanefter ska jag ta dina övriga uppgifter med en nypa salt.
Haha ja gör så.
Nej hade jag ansett att det hade känts relevant så hade jag tagit upp det.
Kan också nämna att jag stötte på en gäng med tre killar mörkhyade som kom gåendes, inte heller relevant.
Citera
2015-08-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Om du inte kontaktat polisen, gör det så fort som möjligt. Polisen kommer absolut tycka det är relevant oavsett personens inblandning, då denna person kan ha gjort iakttagelser som kan vara intressanta.
Skälvklart har jag gjort det
Citera
2015-08-14, 09:01
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ja så verkar det vara. Hädanefter ska en nog inte ta allt hen säger på allvar. Även om inte detta betyder att allt hen sagt är påhitt.

Citat:
Nej men det är nog inte "relevant" enligt Liza1979...Hen som alltid har hört och sett något om än det ena och än det andra förstår helt plötsligt inte relevansen i att ha sett en person befinna sig på brottsplatsen. Har du överhuvudtaget berättat tidigare att du var där i skogen?
Du kanske ska ta och tagga ner lite? Det är ju inte som att du är någon faktafanatiker själv. Räcker att ha följt dina inlägg i den här tråden och tråden om LH. Du får "vibbar" om skumma män hit och dit och gissar hej vilt. Har du överhuvudtaget funderat på att folk har ett filter och inte skriver ut allt man upplevt..? Eller du kanske har "på känn" att det är något någon inte berättar för dig, vad vet jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in