2015-08-13, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Uttryckte mig oklart. Menade just om dom skickar för att analysera vilken benso man har tagit. Men jag TROR inte heller dom gör det, just på grund av att det är dyrt. Än så länge i alla fall...

Tack för svar!

I borås kollar de vilken benzo du tagit men inte i gbg där jag gick innan. Ibland kan de ju bli falsk possitivt av naproxen sertralin mm och många nekar. Så jag får ialla fall reda på vilken benz och värde. När etizolam fanns var ju folk falskt possitiva hela tiden då var det bara å neka och aå fick man reda på att det var det några dagar senare. Utom en gång då sa de triazolam viölet var skumt. Väntar nu på deskloro etizolam och ber till min högre makt att det ska gå vägen har hört så många olika svar att det bara finna ett sätt att ta reda på det.
Citera
2015-08-13, 16:25
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Fått tag i ngr Subutex 8or, men undrar nu om jag kanske blivit blåst. De är ovala o vita med en skåra i mitten på båda sidor. Bara fått Subutex en gång förut men då har jag för mig där va tryckt en b8:a på ena sidan.

Går även på programmet - 24mg om dagen. Hur stor dos bör jagvta nu för att få ett rus? Nasalt vs iv

Buprenorfin Sandoz är båtformade med brytskåra.
Citera
2015-08-13, 17:01
Medlem
lääz_kellys avatar
Att 2mg buprenorfin kan ta bort den hemskaste vånda när man tänder av efter långvarigt (miss)bruk av OxyContin. (Läkare med semester och vikarier med egen agenda. :/)
Så lite pulver gör en till människa igen. Men imorgon mår man väl lika dåligt..

Tänk om man aldrig hade provat opiater, då hade jag vart king of the world.
Citera
2015-08-13, 20:47
Medlem
Dexter007s avatar
Det tar väl rätt mkt för att man ska dö på sub och valium med tolerans? Tagit 4mg sub men känner inte särskilt mkt, bara trött, Nu ligger 10mg diazepam under tungan, men blir så jävla trött. Det är ju då man dör, när man somnar. Men borde va lugnt eller? Och nu fattar jag att dessa rc opiater som 4f-bf total pajjat min opiattolerans
Citera
2015-08-13, 21:41
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Det tar väl rätt mkt för att man ska dö på sub och valium med tolerans? Tagit 4mg sub men känner inte särskilt mkt, bara trött, Nu ligger 10mg diazepam under tungan, men blir så jävla trött. Det är ju då man dör, när man somnar. Men borde va lugnt eller? Och nu fattar jag att dessa rc opiater som 4f-bf total pajjat min opiattolerans

Alltså det är ju så jävla indicisuellt aå det är svårt aty säga men man vet bäst själv helt enkelt. Man märker även på sin andning när det är dags att tvinga sig upp och hålla sig vaken. Men har man otur märker man inte av något med andningen och somnar in. Men 4 mg sub och 10 mg diazepam dör du inte av.
Citera
2015-08-14, 11:54
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007

Bara för att du somnar dör du inte, det måste du förstå. Man somnar ju ganska lätt på lite benso och sub. Det som händer när det blir för mycket av det goda dock är att du slutar andas, försvinner in i dimman mer och mer utan att märka det och till slut dör. Om du har otur. Men detta är på väldigt höga doser benso blandat med sub. 10 mg valium och 4 mg sub ska vara lugnt då doserna är ganska låga.
Citera
2015-08-14, 21:14
Medlem
En fråga köpte min första sub 8a i dag och tänkte höra om det är någon som har någon bra jämförelse mot oxy. Brukar ta en 70-90mg oxy om jag vill bli lite skön och tänkte vad motsvarande dos i sub är att utgå ifrån.
Citera
2015-08-14, 21:28
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
En fråga köpte min första sub 8a i dag och tänkte höra om det är någon som har någon bra jämförelse mot oxy. Brukar ta en 70-90mg oxy om jag vill bli lite skön och tänkte vad motsvarande dos i sub är att utgå ifrån.

Jag hade börjat med 2 mg. Vänta ca 45 min, är du inte nöjd så fyll på. Antar att du ska ta subben nasalt?
Citera
2015-08-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag hade börjat med 2 mg. Vänta ca 45 min, är du inte nöjd så fyll på. Antar att du ska ta subben nasalt?

okej jag testar det. japp det stämmer bra det. skriver nån rad sen om vad jag tyckte.
Citera
2015-08-14, 22:13
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
okej jag testar det. japp det stämmer bra det. skriver nån rad sen om vad jag tyckte.

Gör det, jag är lite osäker på hur mkt sub som 70-90mg oxy motsvarar, men vi lär väl få veta snart
Citera
2015-08-14, 23:50
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Gör det, jag är lite osäker på hur mkt sub som 70-90mg oxy motsvarar, men vi lär väl få veta snart

Som total färskning hade jag typ mitt livs bästa upplevelse på 40mg oxy så 1-2 g räcker gott och väl. Glöm inte postafen om du är färsking
Citera
2015-08-15, 01:30
Medlem
Jag började med 2mg och tog 2 till så 4mg för mig är väl rätt så nära 100mg oxycontin (men oxynorm har mer eufori i oxy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in