Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Om man ska tippa så tror jag Göteborg har störst chans om dom får sitt shit together och hittar tillbaka till vårformen, mycket hänger på hur snabbt och succéfullt Riski och Albaek kan växa in i laget. Bjärsmyr borta under de kommande veckorna, på en skala 1-10 hur mycket är det av ett avbräck?
Hjalmar är ju skön, även om jag helst ser honom på bänken, tror nog Tom P kommer vara startspelare nu med Albaek i laget. Fast man vet ju aldrig. Bjärsmyr är viktigt, och en av Allsvenskans stabilaste mittbackar, men jag känner mig ganska trygg, det är anfallsspelet som måste lossna lite, förhoppningsvis, så kommer Albaek bidra med lite mer kreativa lösningar centralt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Vi la ju ner våran souvenirbutik på Hornsgatan någon gång kring 2011. Det var helt enkelt inte försvarbart ekonomiskt att driva den verksamheten centralt längre. Visst var det inte längesen Dif gjorde detsamma med sin? Och Gnaget har sin butik vid Friends samt någon ute i ett industriområde i Solna.
Däremot verkar man mycket nöjda över samarbetet med Intersport. Där vi har en yta i ett flertal Intersportbutiker med olika typer av merch. Bla är det utmärkt att kunna pysa ner till Intersport Skrapan på matchdag om man behöver handla någonting. Inte helt osannolikt att fler klubbar fixar en liknande deal i framtiden.
Vad är lokalhyran på Södermalm? 2000-3000 per m2?