Om jag som kille ( man egentligen.

), står /sitter och betraktar dessa players beteende mönster , så tycker jag faktiskt att det speglar ett inre som är osäkert och nervöst, givetvis med en yttre föklädnad av självsäker, annars attraherar de ju inte de osäkra tjejerna som letar efter det de själva inte har.
Dessa players ( och vissa tjejer som säger beredvilligt ja ) ger mig verkligen ett intryck av att vara missbrukare av sex, och i och med det egentligen inte ha någon kontroll alls vad de håller på med.
Håller med gör jag också någon som skrev att de är egoism, och det är ju så självklart så det nästan inte är sant när man tänker på det.
Självklart så ser jag dem som någon med pojkaktigt ( omoget ) beteende. Det vet jag, utan att behöva fråga, att alla riktiga män kan hålla med om. Så enkelt är det och så enkelt kommer det alltid att vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
I varenda tråd som handlar om vad tjejer tycker om en viss sak så kan man ge sig fan på att det dyker upp minst en kille som vet vad tjejerna tycker, och tycker de inte så så ljuger dom.
Har man någon som helst livserfarenhet så inser man väldigt fort att antingen så struntar man i att knulla en player eller så knullar man och sen dissar. Men finns gott om naiva som tror att han ska förändra sig för hennes skull. Vet två players som är upptagna, båda knullar andra vid sidan av.
Det som stör mig i första hand. inte antalet utan "fitta som fitta-tänket". Hellre en kille som legat med 100 tjejer och ändå haft höga krav(kan inte se det gå ihop men vi låtsas) än en som knullat 50 utan krav.
Helt meningslöst för mig att en kille har legat med många, han blir inte ens bättre i sängen. Köra kuken in och ut kan alla göra oavsett erfarenhet.
Håller med, säng akten är ju ingen raketvetenskap. Sedan kan det ju variera vad som verkar stimulerande, men det är ju bara att fråga och visa , så löser det sig. Voila !
Hursomhelst, jag förstår vad du menar när du skriver att dessa players anser att vem som helst duger som har en fitta.
De flesta normala, vuxna, mogna individer vill känna sig speciella i en relation. Speciella i den bemärkelsen att man har ett mera bestående värde över tiden, att man uppskattas som hela personen och inte bara en del. Kort, att man känner sig värdefull för den man ÄR, och inte bara för några få yttre eller ytliga egenskaper.
Jag anser att bara vara ett objekt för en annans njutning är ruskigt nedvärderande, ja menar, det bor ju faktiskt en själ där inte, den minns vad man gjorde mot sig själv.
Inga lätta bitar att nysta i det här. Jag tror att det finns ganska många dysfunktionella i olika grader ute i samhället, det blir så när barndomen inte är normal. Ganska sorgligt brukar jag ofta tänka när jag tänker på dessa som barn. Att de inte fick det bästa av det där som alla barn vill höra och känna.
Men iallafall, det hjälper inte att dömma folk kors och tvärs om de medvetet valt något, det är bara att respektera på samma sätt som de skall respektera våra val. Vi är olika.
Dock tror jag att dessa players lurar folk för mycket och dessutom tar fördel av oerfarenhet samt osäkerhet, och det gillar jag ju inte förståss.