2015-08-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Många kommer säga att de inte vill ha en sådan kille. Att det är äckligt, tyder på omognad, osäkerhet osv. Detta stämmer inte. Finns inga nackdelar. Tjejer ser sig inte som en i mängden, utan som om de är utvalda ur mängden á la "han kan få vem han vill men väljer mig!". Detta är allt de tänker på. Lita inte på de tjejer (och killar) som påstår annat.

THIS! Stämmer otroligt väl i linje med den gängse kvinnliga psykologin.

Män vill vara sin kvinnas första kärlek och kvinnor vill sin mans sista kärlek. Det är så otroligt sant.

Sedan säger antalet sexpartners väldigt mycket om en person, hur bra vederbörande är i sängen är dock inte en sådan sak.
Citera
2015-08-11, 08:59
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och vad skulle jag annars diskutera? Jag kan bara tala för mig själv. Till skillnad från dig påstår jag mig inte veta hur resten av världens tjejer är och tänker.

Tja, det intressanta i sammanhanget är ju vad han gör i en tråd vars rubrik lyder "Kvinnor - vad tycker ni om killar som knullat runt mycket?" Om man doppat den i för många fittor kanske könet smittar av sig och man börjar tro att man har en själv?
Citera
2015-08-11, 10:25
Medlem
jaybones avatar
Jag brukar inte skylta med hur många tjejer jag legat med, det signalerar omogenhet. Tjejer brukar förstå det ändå.

Brukar faktiskt säga "du är min första", då garvar de ihjäl sig. Så jag antar att man utstrålar erfarenhet trots sin oskyldiga nuna.

Finns väll en paradox för tjejer med killar. Man vill ha de attraktiva men vill inte bli bränd själv. Därför det är bra att visa när man är seriös har jag lärt mig, annars blir tjejerna rädda direkt.

Så nej det är ingen nackdel att ha knullat runt mycket som kille så länge man inte snackar om det eller ger ett för oseriöst intryck. Du kan få tjejer trots detta men då utgår nog tjejerna för att du bara vill ligga och de kommer inte våga öppna upp sig för dig.
Citera
2015-08-11, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
antar att jag skulle gilla de.

Du är ju en hora utan värde, så det förvånar mig inte.
Citera
2015-08-11, 10:33
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och vad skulle jag annars diskutera? Jag kan bara tala för mig själv. Till skillnad från dig påstår jag mig inte veta hur resten av världens tjejer är och tänker.

Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Men nu handlar ju tråden om just personliga preferenser, hur har det lyckats undgå dig?

Det är skillnad på att diskutera och resonera utifrån sig själv och sina egna erfarenheter och att bara påstå något och backa upp det med "du känner inte mig"-repliker. Tänker inte endast diskutera LionQueen88s preferensers vara eller icke vara.

Citat:
Dessutom undrar jag hur du lyckas komma fram till slutsatsen att bara för att vissa tjejer blir lurade av players så innebär det att alla tjejer gillar killar som knullar runt. Uh? Någon felkoppling där, va?

Det är inte vissa. Det är alla. Undantagen kan negligeras då de är så få. Jag ser väldigt många tjejer som säger att de inte gillar players. Jag ser inga tjejer som agerar efter det.

Citat:
Applicerar du motsvarande tänk på killar också? Testa: Killar älskar tjejer som knullar runt, eftersom de gång på gång hamnar i relationer med tjejer som haft en massiv sexuell historik. Detta bevisas ju i så fall av alla trådar här på Flashback på ämnet "buhu, min flickvän ljög för mig, hon har knullat över 15 killar och var inte oskuld som hon påstod".

Killar och tjejer fungerar inte på samma sätt, så nej det applicerar jag givetvis inte.

Citat:
Personligen anser jag ju att det är vitt skilda saker att bli indragen/lurad in i något man hade valt bort ifall man vetat om det och att medvetet välja det. Men så tänker jag ju rätt också.

Vet inte varför detta är relevant. Det är inte skillnad på att bli lurad och välja själv. Känslorna är samma vare sig de vilar på verklig grund eller inte. Antingen lurar man en tjej att tycka om en, eller så gör hon det av sig självt. Inget är mer äkta än det andra för henne.
Citera
2015-08-11, 11:11
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jjadelandd
Du är ju en hora utan värde, så det förvånar mig inte.
okej om man ska gå realistiskt efter vilka killar som knullar runt mycket så gillar jag inte de
ingen människa är en "hora utan värde"
det finns barn som dom tvingar att bli horor när dom är mellan 9-13 år och sen mördar dom ifall dom inte lyder
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-08-11 kl. 11:17.
Citera
2015-08-11, 11:55
Medlem
Citat:
Är det inte äckligt med en player som knullat halva stan och haft 100 flickvänner? Är det inte svårt att lita på en sådan kille? Skulle ni inte känt er som en i mängden?

Går bort i min bok. Ser det som ett looser beteende, en person med taskig integritet och med ett dåligt självförtroende som måste boostas med att ligga runt. Egentligen ett sorgligt beteende som i förlängningen skadar mer än gör nytta. För många kan det vara ett stort bekräftelse.
Citera
2015-08-11, 12:08
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Tjejer älskar inte killar som knullat runt, dom älskar killar som skulle kunnat ligga runt ifall dom velat.

Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Det är skillnad på att diskutera och resonera utifrån sig själv och sina egna erfarenheter och att bara påstå något och backa upp det med "du känner inte mig"-repliker. Tänker inte endast diskutera LionQueen88s preferensers vara eller icke vara.

Det är inte vissa. Det är alla. Undantagen kan negligeras då de är så få. Jag ser väldigt många tjejer som säger att de inte gillar players. Jag ser inga tjejer som agerar efter det.

Killar och tjejer fungerar inte på samma sätt, så nej det applicerar jag givetvis inte.

Vet inte varför detta är relevant. Det är inte skillnad på att bli lurad och välja själv. Känslorna är samma vare sig de vilar på verklig grund eller inte. Antingen lurar man en tjej att tycka om en, eller så gör hon det av sig självt. Inget är mer äkta än det andra för henne.

Ditt resonemang följer ingen logik, då du å ena sidan anser att tjejer som blir lurade väljer dessa killar, å andra sidan anser att killar som blir lurade inte väljer de tjejerna. Sorry, men det där går verkligen inte ihop oavsett hur du försöker lägga fram det. Det är ett resonemang som enbart baseras på hur du önskar att det vore.
Citera
2015-08-11, 12:31
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Ditt resonemang följer ingen logik, då du å ena sidan anser att tjejer som blir lurade väljer dessa killar, å andra sidan anser att killar som blir lurade inte väljer de tjejerna. Sorry, men det där går verkligen inte ihop oavsett hur du försöker lägga fram det. Det är ett resonemang som enbart baseras på hur du önskar att det vore.

Killar och tjejer fungerar inte på samma sätt. Finns inget ologiskt med det. Det är inte svårt att få ihop heller. Vi behöver inte diskutera mer om du inte vill. Det är bara att sluta svara istället för att författa tandlösa anklagelser som ovan, och ignorera det du inte kan besvara.
Citera
2015-08-11, 13:50
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback
Är du och dina väninnor 16 år bara för att ni tjattrar om vilka snubbar ni blivit bortskämda/köpta/påsatta av?

Läs vad jag svarade på så att du förstår sammanhanget och slipper inflika menlösheter.
Citera
2015-08-11, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
okej om man ska gå realistiskt efter vilka killar som knullar runt mycket så gillar jag inte de
ingen människa är en "hora utan värde"
det finns barn som dom tvingar att bli horor när dom är mellan 9-13 år och sen mördar dom ifall dom inte lyder

Ditt ex var en tjack alkis.
Citera
2015-08-11, 14:28
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ditt ex var en tjack alkis.
nope, men han har blivit de nu efter han blev misshandlad?
är idioten som ljuger om mig som har gjort det mot han
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-08-11 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in