Playars är bara en skock luspudlar, ja menar, de fyller ju ingen funktion för att föra mänskligheten framåt i utvecklingen, de bara smutsar ner folk och konsumerar syre. På deponi högar passar de bäst
Dessa är typer med noll djup, bara yta. Deras lilla hjärna är stationerad i byxorna. Opålitliga som en förrädisk undervattensström.
Det är receptet personifierad för ett super kort förhållande / affär . Så de tjejerna som lyssnar och litar på dessa nödiga charmanta lögnare, när de lovar något, har ju inget i playerns historik som pekar på att det är sant det denne säger.
Visst man kan välja att vara enfaldig eller förneka playerns sexhistoria, men statistiken talar sitt tydliga språk, d.v.s. att man borde sannolikt vara en i mängden. OK om det är OK, annars inte.
Tjejer som väljer dessa smutsiga typer bevisar bara sin egen nivå. Inget för mig, jag älskar allt som är rent. Ren själ, kropp, tanke och samvete. Vit som nyfallen snö.
Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Borde finnas regel på diskussionsforum att man ska kunna diskutera och inte ta för givet att någon ljuger eller att man vet bättre än personen ifråga.
Jag vet precis vad jag vill ha, har vissa krav och de håller jag mig till. Lev med att du inte vet allt om alla.
Det finns mellanting mellan tysta, blyga killar och players. Det är de jag är intresserad utav.
Har jag påstått att alla tjejer är som jag? Nej, och det är därför det finns players.
Håller med, störande med trindskallarna som tror sig veta vad man vet bäst själv.
De är bara att be dem dra åt helvetet
Jag tycker du och användaren Bithax ( tror de var så användaren hette ) resonerar rätt kring många saker.
Jag anser att det finns andra saker i livet än sex och yta, vi kommer alla till den insikten till sist, men det kan bara ta lite längre tid för vissa.
Dessa players ger mig en sinnebild av en lösdrivande sex nödig och mentalt sjuk rabies hund på pissrundan.
Önskar folket i samhället kunde bli mindre objektifierande och sexualiserande, och istället mera se ett värde i andra saker. De finns faktiskt andra saker och stunder i livet som är fantastiska bortom sex och yta.