2015-08-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
När skrev att du fantiserar så menade jag inte att du aldrig haft med players att göra. Skit samma, det är oviktigt. Håller din anekdot för uppdiktad eller förvrängd. Antingen det, eller så har playern du träffade inte haft bra game nog. Inga konstigheter.

1. Jo.
2. Det förstärker bara #1.

Ni vet inte vad ni vill ha. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Tysta och blyga killar blir ignorerade. Inte players. Om det vore så skulle det inte finnas players. Men det gör det ju.

Borde finnas regel på diskussionsforum att man ska kunna diskutera och inte ta för givet att någon ljuger eller att man vet bättre än personen ifråga.
Jag vet precis vad jag vill ha, har vissa krav och de håller jag mig till. Lev med att du inte vet allt om alla.
Det finns mellanting mellan tysta, blyga killar och players. Det är de jag är intresserad utav.
Har jag påstått att alla tjejer är som jag? Nej, och det är därför det finns players.
Citera
2015-08-11, 00:50
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Borde finnas regel på diskussionsforum att man ska kunna diskutera och inte ta för givet att någon ljuger eller att man vet bättre än personen ifråga.

Och hur ska vi diskutera en anekdot närmare?

Citat:
Jag vet precis vad jag vill ha, har vissa krav och de håller jag mig till. Lev med att du inte vet allt om alla. Det finns mellanting mellan tysta, blyga killar och players. Det är de jag är intresserad utav.

Vill inte diskutera dina preferenser. Det är ointressant.

Citat:
Har jag påstått att alla tjejer är som jag? Nej, och det är därför det finns players.

Har jag påstått att du påstått det? Players finns för att tjejer älskar dem.
Citera
2015-08-11, 01:01
Medlem
Citat:

Kan du inte ta att jag inte älskar killar som jag inte vet var jag har, eller att jag vet vad jag vill ha så tror jag inte det är någon poäng att diskutera över huvud taget.
Players finns för att vissa tjejer är naiva nog att gå på deras spel.
Citera
2015-08-11, 01:04
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:

players lurar väl bara tjejer. de vet inte äns vad äkta kärlek är.
de vet exakt hur de ska framstå som tjejer gillar men det är en falsk bild xD
sen går de på unga och oerfarna tjejer
Citera
2015-08-11, 01:05
Medlem
Wzzys avatar
Tjejer älskar inte killar som knullat runt, dom älskar killar som skulle kunnat ligga runt ifall dom velat.
Citera
2015-08-11, 01:39
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Antal tidigare sexpartners spelar ingen roll men det är äckligt med killar som knullar vad som helst de kan. Dvs är omoraliska, depraverade och tar vad helst som har ett hål enbart för att ligga. Myten om killar som hingstar är mest en myt, lösaktiga killar saknar mestadels bara smak och är desperata efter att få nya knull.
Citera
2015-08-11, 01:40
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Kan du inte ta att jag inte älskar killar som jag inte vet var jag har, eller att jag vet vad jag vill ha så tror jag inte det är någon poäng att diskutera över huvud taget.
Players finns för att vissa tjejer är naiva nog att gå på deras spel.

Vill som nämnt ej diskutera dina preferenser.
Citera
2015-08-11, 02:11
Bannlyst
Playars är bara en skock luspudlar, ja menar, de fyller ju ingen funktion för att föra mänskligheten framåt i utvecklingen, de bara smutsar ner folk och konsumerar syre. På deponi högar passar de bäst

Dessa är typer med noll djup, bara yta. Deras lilla hjärna är stationerad i byxorna. Opålitliga som en förrädisk undervattensström.
Det är receptet personifierad för ett super kort förhållande / affär . Så de tjejerna som lyssnar och litar på dessa nödiga charmanta lögnare, när de lovar något, har ju inget i playerns historik som pekar på att det är sant det denne säger.
Visst man kan välja att vara enfaldig eller förneka playerns sexhistoria, men statistiken talar sitt tydliga språk, d.v.s. att man borde sannolikt vara en i mängden. OK om det är OK, annars inte.

Tjejer som väljer dessa smutsiga typer bevisar bara sin egen nivå. Inget för mig, jag älskar allt som är rent. Ren själ, kropp, tanke och samvete. Vit som nyfallen snö.

Citat:
Jag vet precis vad jag vill ha, har vissa krav och de håller jag mig till. Lev med att du inte vet allt om alla.
Det finns mellanting mellan tysta, blyga killar och players. Det är de jag är intresserad utav.

Håller med, störande med trindskallarna som tror sig veta vad man vet bäst själv.

De är bara att be dem dra åt helvetet

Jag tycker du och användaren Bithax ( tror de var så användaren hette ) resonerar rätt kring många saker.

Jag anser att det finns andra saker i livet än sex och yta, vi kommer alla till den insikten till sist, men det kan bara ta lite längre tid för vissa.

Dessa players ger mig en sinnebild av en lösdrivande sex nödig och mentalt sjuk rabies hund på pissrundan.

Önskar folket i samhället kunde bli mindre objektifierande och sexualiserande, och istället mera se ett värde i andra saker. De finns faktiskt andra saker och stunder i livet som är fantastiska bortom sex och yta.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-08-11 kl. 03:06.
Citera
2015-08-11, 08:03
Medlem
Citat:

Och vad skulle jag annars diskutera? Jag kan bara tala för mig själv. Till skillnad från dig påstår jag mig inte veta hur resten av världens tjejer är och tänker.
Citera
2015-08-11, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Håller med, störande med trindskallarna som tror sig veta vad man vet bäst själv.

De är bara att be dem dra åt helvetet

Jag tycker du och användaren Bithax ( tror de var så användaren hette ) resonerar rätt kring många saker.

Jag anser att det finns andra saker i livet än sex och yta, vi kommer alla till den insikten till sist, men det kan bara ta lite längre tid för vissa.

Dessa players ger mig en sinnebild av en lösdrivande sex nödig och mentalt sjuk rabies hund på pissrundan.

Önskar folket i samhället kunde bli mindre objektifierande och sexualiserande, och istället mera se ett värde i andra saker. De finns faktiskt andra saker och stunder i livet som är fantastiska bortom sex och yta.

I varenda tråd som handlar om vad tjejer tycker om en viss sak så kan man ge sig fan på att det dyker upp minst en kille som vet vad tjejerna tycker, och tycker de inte så så ljuger dom.

Har man någon som helst livserfarenhet så inser man väldigt fort att antingen så struntar man i att knulla en player eller så knullar man och sen dissar. Men finns gott om naiva som tror att han ska förändra sig för hennes skull. Vet två players som är upptagna, båda knullar andra vid sidan av.

Det som stör mig i första hand. inte antalet utan "fitta som fitta-tänket". Hellre en kille som legat med 100 tjejer och ändå haft höga krav(kan inte se det gå ihop men vi låtsas) än en som knullat 50 utan krav.
Helt meningslöst för mig att en kille har legat med många, han blir inte ens bättre i sängen. Köra kuken in och ut kan alla göra oavsett erfarenhet.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-08-11 kl. 08:21.
Citera
2015-08-11, 08:44
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
I varenda tråd som handlar om vad tjejer tycker om en viss sak så kan man ge sig fan på att det dyker upp minst en kille som vet vad tjejerna tycker, och tycker de inte så så ljuger dom.

Har man någon som helst livserfarenhet så inser man väldigt fort att antingen så struntar man i att knulla en player eller så knullar man och sen dissar. Men finns gott om naiva som tror att han ska förändra sig för hennes skull. Vet två players som är upptagna, båda knullar andra vid sidan av.

Det som stör mig i första hand. inte antalet utan "fitta som fitta-tänket". Hellre en kille som legat med 100 tjejer och ändå haft höga krav(kan inte se det gå ihop men vi låtsas) än en som knullat 50 utan krav.
Helt meningslöst för mig att en kille har legat med många, han blir inte ens bättre i sängen. Köra kuken in och ut kan alla göra oavsett erfarenhet.

Och dessa players ... är de 'goda' bekanta till dig?
Citera
2015-08-11, 08:49
Medlem
bockyboats avatar
Citat:

Men nu handlar ju tråden om just personliga preferenser, hur har det lyckats undgå dig?

Dessutom undrar jag hur du lyckas komma fram till slutsatsen att bara för att vissa tjejer blir lurade av players så innebär det att alla tjejer gillar killar som knullar runt. Uh? Någon felkoppling där, va?

Applicerar du motsvarande tänk på killar också? Testa: Killar älskar tjejer som knullar runt, eftersom de gång på gång hamnar i relationer med tjejer som haft en massiv sexuell historik. Detta bevisas ju i så fall av alla trådar här på Flashback på ämnet "buhu, min flickvän ljög för mig, hon har knullat över 15 killar och var inte oskuld som hon påstod".

Personligen anser jag ju att det är vitt skilda saker att bli indragen/lurad in i något man hade valt bort ifall man vetat om det och att medvetet välja det. Men så tänker jag ju rätt också.
Senast redigerad av bockyboat 2015-08-11 kl. 09:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in