Citat:
Ursprungligen postat av
Suuuper
Denna frågan kanske har tagits upp tidigare? Men varför går det inte välja "Om bolaget" när man kollar på en aktie genom android - appen? Den möjligheten finns ju på Ipad och Iphone.
Citat:
Ursprungligen postat av
ketchup25000
Avanza valde att utveckla en ny iphone app från scratch och prioriterade det framför android. För android har man valt att ha kvar den "gamla" appen och vidareutveckla den. Jag gissar på att det kommer komma för android också så småningom.
Det bör läggas till i Android-appen. Eftersom det är olika plattformar så har vi inte helt synkroniserade releaser med exakt samma innehåll. Vår målsättning är dock självklart att apparna över tid ska ha ungefär samma funktionalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
927
jag vet inte om vi pratar om exakt samma sak men varje dag ser man den där snurrande laddningsikonen på olika aktiesidor. ibland slutar de aldrig snurra så får man ladda om sidan. oftast är det ju placeras rutor som nyheter och företagsforum som laddar trögt och så har det ju varit länge
Jag vågar inte svara på om det är samma problem som ni upplever, men det låter som att det kan vara så.
Jag ska be våra utvecklare att titta närmare på problemet och verkligen gå till botten med vad det är. Det verkar vara ett återkommande problem för en del av våra kunder och jag förstår själv att det är irriterande då man måste ladda om sidan väldigt många gånger för att det ska ladda in som det ska.
/Dan, Avanza