Citat:
Ursprungligen postat av
Ydrik
Du hänger upp dig på fjuttigheter och vägrar tro att något utanför vad media förmedlat kan ha hänt.
Men som det gamla ordspråket "Var och en är lycklig i sin tro" påminner oss så kan jag bara gratulera till att du tydligen uppnått en slags religiös föreställning om att du sett ljuset och sett honom komma. Det är bra så. För dig.
Va? Hänger upp mig på fjuttigheter? Jag har en kritisk syn till uppgifter som dyker upp i tråden, men inte till alla uppgifter. Vad jag tror om det hela baserar jag en del på vad poliser sagt och tolkning av det, och vad jag tror om det hela är långt ifrån baserat på vad som framkommit i media! Vad jag själv skrivit i tråden, är det vad som stått i media alla gånger? Nä du.
Jag kan bara inte se/tro att det uppstått en sådant missförstånd som du beskriver.. Ville visa vart hjälmen fanns, försökte förklara det för mp men det blev rätt fel..det uppfattades som att dom blev irriterade, typ bad mp dra åt helvete. Du verkar inte uppfattat att även polisen uppmärksammade det.
Sett ljuset, sett honom komma, haha va?!