2015-08-04, 22:48
Medlem
Vilken online wallet rekomenderas om man vill kunna överföra direkt till/från spelsidor så som https://www.betcoin.ag, https://www.betmoose.com eller https://nitrogensports.eu/?
Citera
2015-08-05, 00:29
Medlem
Etnad11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Japp. Vi bygger något nytt och extremt meningsfullt direkt relaterat till fundamental mänsklig samhällsstruktur, i ett globalt perspektiv dvs avseende just mänskligheten som helhet. Det är inte direkt förunnat varje generation att få rivstarta ett sådant fundament.

Jag tycker det brukar vara ganska lätt att förklara poängen med Bitcoin, det brukar bara ta längre tid för många att förstå varför det är så avgörande. Behovet är inte uppenbart eftersom möjligheten alltid saknats. Konceptet var så att säga inte ens allmänt teoretiskt/filosofiskt tidigare, det var helt ignorerat - ett tillräckligt olösligt problem presenteras som ett faktum (konstant hinder) snarare än ett problem, vilket är precis vad som hänt här innan Bitcoin plötsligt löste det där olösliga och folk plötsligt måste förstå att det handlade om ett problem snarare än ett begränsande faktum.

LOL, Vad går du på?

Hade gärna provat.
Citera
2015-08-05, 09:32
Bannlyst
Jävla blockchain. Väntar på få in pengarna i 10 timmar nu.

Sen måste jag bara ge ett tips om.man vill undkomma statens insyn. Öppna konto i RAK, kolla det kontot till en wallet och vips så äre bara å handla. Ska själv göra det då jag kommer ha stora summor bitcoin men går på bidrag .
Citera
2015-08-07, 00:43
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnad11
LOL, Vad går du på?

Hade gärna provat.
Beskriv vad du inte förstår istället, annars kan vi inte hjälpa dig.
Citera
2015-08-07, 00:49
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Dagens kommentar på flashback

OT: Snälla, byt avatar
Citera
2015-08-07, 22:17
Medlem
Etnad11s avatar
Citat:

Behöver ingen hjälp med Bit-whatever, Tack gode gud.

Undrade bara om du tar något med tanke på uttalanden.
Citera
2015-08-07, 22:37
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Behöver ingen hjälp med Bit-whatever, Tack gode gud.

Du kan inte förvänta dig att Trillske skall förstå ironi. Han är ett sk "innesittargeni"

Här är han i egen hög person.
http://cdn23.us1.fansshare.com/photos/jimparsons/jim-parsons-lunch-with-pals-2039841505.jpg
Citera
2015-08-08, 07:58
Medlem
Trillskes avatar
Om du går igenom Etnads historik lite snabbt kommer du se att en av oss förstår ironi, och det är inte någon av er två, allra minst Etnad.

Citat:
Vi förstår fortfarande inte vad du vill ha hjälp med. Rätt drog som håller dig i schack?
Senast redigerad av Trillske 2015-08-08 kl. 08:05.
Citera
2015-08-08, 08:18
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Om du går igenom Etnads historik lite snabbt kommer du se att en av oss förstår ironi, och det är inte någon av er två, allra minst Etnad.

Vi förstår fortfarande inte vad du vill ha hjälp med. Rätt drog som håller dig i schack?

Vilka är vi?
Citera
2015-08-08, 10:15
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Vilka är vi?
Alla som vill hjälpa stackars Etnad.
Citera
2015-08-08, 13:08
Medlem
Etnad11s avatar
Citat:
Alla som vill hjälpa stackars Etnad.

Tackar för hjälpen men jag klarar mig alldeles utmärkt utan "extremt meningsfulla Bit-Max-Lite-OnOff-OneOff-SuperLite-HeavyBite-whatever -- Coin som är direkt relaterade till fundamental mänsklig samhällsstruktur".

Ah, dessa extremt meningsfulla fundament, tänk vad\var jag kunde vara om jag bara förstod dem! Sky's the limit! Or not...
Citera
2015-08-08, 15:50
Medlem
Trillskes avatar
Du klär säkert på dig själv på morgonen, öppnar mjölkpaket, häller upp müsli etc. Vi är jättestolta men det har liksom inget med bitcoin att göra. Så du återkommer lite då och då till tråden och skriver något inlägg om ingenting, vilket jag tycker är sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in