Citat:
Noll anmälningar av kända förövare, är det så skitigt inom JV? Om det är sant, måste en uppföljning i åtminstonde civiliserade domekratier, absolut föja upp detta med öppen rapportering inför offentlig media. Har det skett någon nämnvärd rapportering i svenska media ens? jag har tyvärr inte sett svt iaf rapportera om detta, varför är det så tyst om sådan här stor tragedi av närmast sysematiskt konsekvent oas för pedofili, i så liten organisation, sett i det relativa?
Tyvärr börjar man förstå mer och mer om varför dessa kringvandrande dörrknackare är så förstulet dämpade, varje lite jv kan ju gå omkring med bördan att ha hängande hot över sig och i vanmakten ta piskan och kuva sig vidare, detta är enl mig otroligt skandalöst, det borde dra in samtliga ekonomiska stöd men man kan ju inte agera innan dom faller.
Vad händer om det inte sker relevanta domar, efter denna fullständigt obegripliga skandAL, JAG VISSTE ÖHT INTE ATT JV, ALLS HÄRBÄRGERADE PEDOFILI I DENNA OMFATTNING SOM KOMMER FRAM HÄR, ÄR DET VERKLIGEN SANT , 1006 kända förövare, över vilket tidsspann om man får undra?
Det måste ju ut! För annars kommer de att älta i oändlighet. Om du säger KÄNDA förövare, samhället MÅSTE alltså agera!!! ska J.Josefsson ta på sig uppdraget att nogsamt bevaka detta tror ni?
Jag fattar inte vad denna ängslan att rapportera öppet när det handlar om fruktansvärd tragik för varje enskilt fall. Det är dessa gatekeepers som smusslar sedlar under bord och leker mot tiden, men det kommer upp... som skit flyter upp till ytan, jag är stensäker på det, det vet ni också.
Men kan vara att det det blir i lagom-format.. ( ... ) vilket i sig är hånfullt.
fucking unbeliavable, inget smaskigt alls... enbart djupt tragiskt. Jävla ttsp, sitter och ondgör sig över något så fjuttigt som lite ateism... och tar åt sig som om han vore gudn själv och försöker kollra bort varenda förankrat argument som om man hotade honom till livet, det är skört...¨¨
med en gammal amsaga som "sköld" .. snälla nån, visste att han hade en eller annan liten blödning eller något i sin trånga hjärna. Blodstockning
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2015-08-05 kl. 11:03.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2015-08-05 kl. 11:03.