2015-08-06, 08:29
Medlem
barnets avatar
Tror att detta mord förblir olöst tyvärr.
Citera
2015-08-06, 08:30
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
För att ta död på dina otroligt trånga synsätt så kan jag meddela dig att det mest är svenskar som bor i närheten.
Kairobadet besöks av allt från barnfamiljer till pensionärer i alla världens nationaliteter.

Migrationsverket ligger i Märsta. En bra bit ifrån kan man säga.

Området där flickan hittades är mest bestående av Svenssonfamiljer.

Vad jag begripit är området inte så bebott överhuvudtaget, GM kan mycket väl bo en bit därifrån (men sannolikt någonstans i Upplands Väsby, eller åtminstone ha koppling dit).
Citera
2015-08-06, 08:32
Medlem
Bluebeast72s avatar
Såg fuktigt ut på rapports bilder från området, regnade det igår där?
Citera
2015-08-06, 08:34
Medlem
Ephedrines avatar
Ida 93 är namnet som cirkulerar på FB
Citera
2015-08-06, 08:36
Medlem
gloedhet92s avatar
Ingen än som fått veta vad som gäller den beslagtagna bmw:n? Tog de den bara för att den stod där eller fanns det särskilt anledning?
Citera
2015-08-06, 08:40
Medlem
Karmans avatar
Kanske svårt för någon att veta i nuläget, men hade hon hörlurar på sig under joggingrundan? Det är väl det troliga, då de yngre människor jag möter i joggingspåret nästan till hundra procent har det.

Att ha lurar och lyssna på musik i spåret som ensam joggare anser jag helt idiotiskt. Du måste ha alla sinnen tillgängliga, inte bara med tanke på ev. brottslingar, utan också för att kunna väja för cyklister, mopedister som kan komma i hög fart.
Citera
2015-08-06, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloedhet92
Ingen än som fått veta vad som gäller den beslagtagna bmw:n? Tog de den bara för att den stod där eller fanns det särskilt anledning?

Lyfter fram det här från allt OT trams. Verkar väldigt märkligt att GM skulle lämna bil på plats
Citera
2015-08-06, 08:41
Medlem
gloedhet92s avatar
Svt nyheter :

"Två bilar har tagits i beslag, men polisen vill inte kommentera ifall någon av bilarna har tillhört den avlidna kvinnan."

Den ena är säkerligen hennes och den andra är bmw:n jag talar om.
Citera
2015-08-06, 08:41
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Tror att detta mord förblir olöst tyvärr.
Är det en/flera multikriminella förmågor som gjort det så är de eller kommer bli topsade och då är de fast.
Citera
2015-08-06, 08:43
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Såg fuktigt ut på rapports bilder från området, regnade det igår där?

Jag vet inte om det regnade igår, men det har emellanåt regnat en hel del den senaste veckan. När jag gick ute i skogsområden i Stockholm i förrgår, så var det stora vattensamlingar och lervälling på flera gång- och ridvägar på de ställen där det är träd och mer tätt bevuxet. Sedan är det så klart alltid lite fuktigt med dagg på morgonen.
Citera
2015-08-06, 08:45
Medlem
gloedhet92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Lyfter fram det här från allt OT trams. Verkar väldigt märkligt att GM skulle lämna bil på plats

Det är det. Ägaren är född på 50-talet och bilen är från 98. Den var ej stulen eller dylikt.

Kan vara ren procedur.
Citera
2015-08-06, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettmedsyra
Tror jag vet vem GM är...

Ok varför meddelar du oss detta?
Vad skall vi göra med informationen?

Imbecill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera