Citat:
Ursprungligen postat av
GoogleSEO
Det finns inte ett jota med missinformation här
(...)
Ditt påstående om missinformation är självfallet en ren lögn...
Har du inte MGMs facebook? Har du inte tittat igenom grupperna?
Kräver du att jag ska visa exakt vad var och en av bilderna finns?
Det vore bra om du gjorde det, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Du har visat var bilderna finns, men inte hur de kan kopplas till MGM, förutom påståenden på sidorna.
Alldeles riktigt. Och som Theforeigner säger har ingen verklig länk till MGM:s facebook med dessa komprometterande bilder presenterats ännu...
Citat:
Ursprungligen postat av
helsan
Jag har sett en dessa bilder som länkades till hemsidan, en av dom som inte är så grov.. Såg den på mgm Facebook för flera veckor sen, men jag tittade inte så värst noga igenom hans konto så jag vet inte om dom andra bilderna fanns där. MEN, i en av grupperna där det förekom inte så grova sex-bilder fanns det annat som inte hade med sånt att göra. Så jag tycker väl inte man kan dra slutsatsen - (att) sånt här gillar personen.
Kan bara hålla med.
Kollade själv igenom MGM:s facebook för mer än en månad sedan. Visst fanns det en och annan "kinky" bild bland de sidor han gillade, men inga så grova exempel som de
GoogleSEO presenterat.
Vad jag vet har NB inte varit särskilt aktiv på facebook, Sporadiska inlägg, de senaste från 2012 och kanske någon gång 2013.
Att han gillat vissa sidor kan också tas med en nypa salt.
Vad som gör att vi gillar vissa facebooksidor varierar nog en hel del. I mitt eget fall beror det oftast på att någon annan vill att jag ska gilla dessa: ofta nära släktingar och vänner som själva driver sidorna. Självklart stöttar jag ju dem
Annars kan man t.ex gilla en sida bara för chansen att vinna ett lyxigt weekendpaket, eller en varukorg från ICA el. likn..
NB gillade tydligen, av någon anledning, en litauisk skämtsida (för flera år sedan, ska tilläggas) som innehöll lite smaklösheter. Men aldrig i helvete att det rörde sig om så grova grejer som här presenterats. Definitivt inte undergivna tonårsflickor med muntejp på bild efter bild.
Jag misstänker dessutom starkt att just dessa, grova bilder är relativt nytagna och inte alls från den tid, då NB råkade gilla humorsidan som de nu hänvisas till.
Alltså, det finns inga trovärdiga belägg för att MGM gillar dessa grova bilder.