Citat:
Ursprungligen postat av
civilsnut
Nja, isf när dom kan visa upp vinster som motiverar kursen, samt framtiden tror jag annat vilket jag inte ska dra här men ett bolag som fing bör givetvis vara dyr, men mycket nu bygger på förhoppningar ( min mening) men som sagt, jag har inte varit framgångsrik inom fing, och kommer hålla mig undan eftersom tåget är missat. Så lyssna inte på mig gott folk, ville bara in och gratulera för att lätta på min ångest. Då jag hade rätt stort innehav som jag sålde med vinst ett tag efter visan med tingsrätt etc.
Bittert är det

Beklagar, men det var inte många som hade kunnat hoppas/tro på allt som skett iår.
* Prognos uppskruvad 120%.
* Google fick klart Android med stöd för fingersensorer(BOMBEN).
* FPC tar i princip alla kunder med topp betyg.
* Tillverkarna går all in.
* Tunga investerare går in hårt såsom Ola rollen och Magnus Unger.
* Order efter order har droppat in.
* Bolaget har visat att Omsättning/Rörelsekostnader inte står i linje med varandra.
Listan kan göras lång men det folket inte tänker på är att vi endast börjat resan då övriga marknader nu BÖRJAR komma igång också.
Jag är extremt girig nu och är endast det eftersom jag kan se hur stor marknaden är och vilka kurser som väntar oss, mycket väl runt 1000kr nästa år vilket är 500% ytterligare i uppgång.
Repeat:
* Lenovo ZUK z1 11 Aug
* Rapport med vinst runt 50-70mln den 20 aug
* Sony Z5 skymtar nu också med FPC inside och lär komma den 2 Sep
VILKA VILL VARA MED PÅ GISSNINGSLEK?
Jag gissade innan runt 160kr vid stängning den 20/8 men det blev helt fel så vi gör en ny efter vad vi nu vet.
Kopiera nedan och lägg till eran gissning så bygger ni bara på listan.
Citat:
Stängningskurs den 20/8
Zorb89 $$$ 265kr