2015-08-02, 12:47
Medlem
svartabaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Hur kollar man egentligen på dreamfilm?

Jag har registrerat mig på sidan och loggar in. Men när jag väl väljer film och ska starta igång den kommer man ju vidare till någon mediaspelare som heter myflix HD som kräver yttligare en registering. Jag trodde att det funkade ungefär som gamla swefilmer. vad exakt behöver jag göra för o börja kolla?

Du behöver inte regga dig för att kolla på film/serier.Välj vad du vill se och klicka på den blåa playknappen i rutan. Ladda ned och se nu ovanför rutan är en annons.
Citera
2015-08-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Starta avsnittet du ska kolla på, ge fan i att klicka på annonser...
http://s28.postimg.org/6brdlfbul/Dreamfilm.jpg

Tack för tipset! Dock aldrig varit med om en sida där så otroligt många av filmerna inte ens går att starta.
Citera
2015-08-02, 22:30
Medlem
Citat:
Tack för tipset! Dock aldrig varit med om en sida där så otroligt många av filmerna inte ens går att starta.
På grund av att dom byter host från VK till nåt annat.
Citera
2015-08-02, 22:34
Medlem
Citat:
På grund av att dom byter host från VK till nåt annat.

Ok, vad innebär det då, något sämre?
Citera
2015-08-03, 05:53
Medlem
Citat:
Ok, vad innebär det då, något sämre?
Det är dom som inte har hunnit bytas ut som inte startar. Det blir nog fler och fler som kommer att börja fungera.
Citera
2015-08-11, 17:31
Medlem
hibernalhatts avatar
Citat:
Det är dom som inte har hunnit bytas ut som inte startar. Det blir nog fler och fler som kommer att börja fungera.

Snarare tvärtom.
Fler och fler filmer (mest äldre filmer från vk.com) "försvinner" bara över en natt, och CREW är riktigt "griniga" när folk frågar varför.
Tycker Dreamfilm har tappat stinget helt...
Citera
2015-08-11, 21:00
Medlem
Yoshi.crews avatar
Undra hur de hade tänkt ladda upp filmer nu när vk.com tog bort de flesta därifrån som de hade laddat upp.
Citera
2015-08-13, 21:09
Medlem
Kommer inte åt sidan nu..... Nån som vet om den är borta eller bara tillfälligt nere?
Citera
2015-08-13, 21:36
Medlem
soulreapers avatar
Rubrik korrigerad, Tråden om Dreamfilm.nu -> Tråden om Dreamfilm
Anledningen till detta är att Dreamfilm likt The Pirate Bay bytt domän sedan tråden skapades, detta kommer säkerligen ske även i framtiden och då är denna rubrik mer passande.
/MOD
Citera
2015-08-13, 21:47
Medlem
RaketStrump0rnas avatar
Bara jag som tycker dreamfilm har börjat vara mycket flitigare på att lägga upp filmer på senaste? Är de för att swefilmer försvann eller vad tror ni?
Citera
2015-08-13, 22:21
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketStrump0rna
Bara jag som tycker dreamfilm har börjat vara mycket flitigare på att lägga upp filmer på senaste? Är de för att swefilmer försvann eller vad tror ni?

Jag har reagerat på det jag med. Är ju sinnessjukt så mkt film och serier som läggs upp varje dag nu. Och det är otroligt mkt skräp. Hur kan det göras så mkt skitfilm/serier? En del bra med såklart, men ojoj OJ vad mkt skit.
Citera
2015-08-14, 23:39
Bannlyst
Amen för i helvete!

Hej kära besökare, filmen är borttagen pga dmc och vi jobbar på det..

Vart i helvete ska jag se Greys Anatomy nudå när swefilmer är stängt och dreamfilm krånglar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in