Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-15, 18:25
  #157
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Och de som inte har möjlighet att ladda ner? De som inte vill vara olagliga? De som vill se något relativt nytt och svensk text till det?
De som inte har jättebra uppkoppling och inte vill bestämma två eller fler timmar i förväg vad de ska se?
Det + många fler anledningar finns till att vilja se film på t.ex Dreamfilm

Jag har inte förbjudit dig att använda sidan, jag uttryckte min åsikt och tycker att den är ren skit och det står jag för.

Det är ditt val, vill du sponsra deras ägare så är valet ditt men jag föredrar att sponsra sidor som ägs av användare som gör det för att det är roligt och inte för att tjäna pengar enbart.
Citera
2016-01-15, 18:34
  #158
Medlem
psychojuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Och de som inte har möjlighet att ladda ner? De som inte vill vara olagliga? De som vill se något relativt nytt och svensk text till det?
De som inte har jättebra uppkoppling och inte vill bestämma två eller fler timmar i förväg vad de ska se?
Det + många fler anledningar finns till att vilja se film på t.ex Dreamfilm

Men om du har dålig uppkoppling så kommer ju ändå filmen buffra om du kikar i HD? Det lär ju inte vara så roligt om du och frun har filmkväll.
Citera
2016-01-16, 05:47
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychojuice
Men om du har dålig uppkoppling så kommer ju ändå filmen buffra om du kikar i HD? Det lär ju inte vara så roligt om du och frun har filmkväll.

Jag vill kunna streama skit utan att behöva ladda ner!! Frågan är varför dreamfilm laggar för så många? Det verkar vara något d inte bryr sig om eller är för okunniga för att kunna fixa. Tack och lov för swefilmer.tv iaf, sämre utbud men skiten funkar iaf.
Citera
2016-01-16, 11:55
  #160
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Jag vill kunna streama skit utan att behöva ladda ner!! Frågan är varför dreamfilm laggar för så många? Det verkar vara något d inte bryr sig om eller är för okunniga för att kunna fixa. Tack och lov för swefilmer.tv iaf, sämre utbud men skiten funkar iaf.

Som jag skrev tidigare, dom bryr sig inte om sidan fungerar eller inte. Dom är bara ute efter att tjäna pengar.
Citera
2016-01-16, 14:44
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Som jag skrev tidigare, dom bryr sig inte om sidan fungerar eller inte. Dom är bara ute efter att tjäna pengar.


Självklart. å andra sidan tror jag inte dom är kunniga heller för att kunna fixa till det.
Citera
2016-01-17, 00:56
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Jag vill kunna streama skit utan att behöva ladda ner!! Frågan är varför dreamfilm laggar för så många? Det verkar vara något d inte bryr sig om eller är för okunniga för att kunna fixa. Tack och lov för swefilmer.tv iaf, sämre utbud men skiten funkar iaf.

Vad ska dem fixa? Dem lever på kapacitet från VK.com fortfarande, dem kan ju inte bestämma över deras bandbredd?
Citera
2016-01-18, 14:37
  #163
Medlem
StevieGLFCs avatar
Är det samma gäng bakom dreamfilm som dreamseed?
Citera
2016-01-31, 02:53
  #164
Medlem
Dem laggar inte för mig?

Vad använder ni för browser och jag har lärt mig att använda de olika laternativen som jag läste i en fel på en kommentar så ska något alternativ funka.

Jag väljer Dreamfilm framför swefilmer.tv orkar inte med subs som inte är bra översatta ser mer än gärna på engsub än något annat.
__________________
Senast redigerad av Sparven22 2016-01-31 kl. 02:55.
Citera
2016-01-31, 02:57
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Jag har inte förbjudit dig att använda sidan, jag uttryckte min åsikt och tycker att den är ren skit och det står jag för.

Det är ditt val, vill du sponsra deras ägare så är valet ditt men jag föredrar att sponsra sidor som ägs av användare som gör det för att det är roligt och inte för att tjäna pengar enbart.

Har du någon källa att han/hon gör det för att tjäna pengar?
Jag har svårt för att tro det.
Citera
2016-01-31, 03:05
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Som jag skrev tidigare, dom bryr sig inte om sidan fungerar eller inte. Dom är bara ute efter att tjäna pengar.


Alltså ni måste ha källor på era påståenden. Jag lider med de som styr sidan. De har råkat ut för ddos föra året och innan det så var RA efter dem så jag lider med dem.

Ni får ju sätta sig i deras situation de måste ersätta allt som inte funkar sedan måste sidan vara trasig alltså funktioner som inte funkar som dem ska m.m

Med tanke på vad sidan varit med om så är det bara en glad sak att de kan ha den öppen.

Jag tror att de kommer fixa till alla funktioner som inte funkar efter de vet att filmerna funkar som de ska.

Ni kan liksom inte påstå att ingen av dem jobbar på och att de är ute efter pengar. Jag sök att de sökte subers och det visar att de vill ha bra personer som kan bidra med att göra sub.

Om ni som skriver goja vill bidra till en bra sida (Jag skulle ärligt tycka att Netflix är bra om de satsar men ingen tjänst satsar i Norden)

Men som sagt så ha tålamod med dem det har jag. Jag tror att dem är rädda att om dem gör för mycket så får dem ögonen på sig från Henrik Ponten med sällskap.
Citera
2016-01-31, 13:01
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc122
Dreamfilm är i princip dreamseed som blev nerlagt

nej dreamfilm är inte dreamseed.

Dreamfilmhd.bz är en efter följare på dreamfilm.se
Citera
2016-02-04, 03:23
  #168
Medlem
trattfans avatar
Om jag väljer 720p så hackar det nonstop var 5e sekund. Har blivit så nyligen. Vad kan det bero på?
Sitter på 60mb/s så lär ju inte vara det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback