2015-07-09, 21:44
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Tvivlar på att det där hjonet har råd att boka någon resa överhuvudtaget.

Det jag också tänker på är att de gärna vill samla pengar till en särskild bil osv. har jag hört, så varför ska de boka en reda då?
Citera
2015-07-10, 10:26
Medlem
ColaKexs avatar
Jag är lite intresserad av att veta hur mycket han kan tänkas tjäna på sin Youtube-kanal! Han själv påstår att han tjänar riktigt bra med pengar på den. Finns det någon som är insatt och kunnig som kan verifiera påståendet? Vad kan han tänkas tjäna på sina videos?
Citera
2015-07-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Jag är lite intresserad av att veta hur mycket han kan tänkas tjäna på sin Youtube-kanal! Han själv påstår att han tjänar riktigt bra med pengar på den. Finns det någon som är insatt och kunnig som kan verifiera påståendet? Vad kan han tänkas tjäna på sina videos?

Enligt forna vapendragaren Nemo Hedén stämmer påståendet. Han berättar ett poddavsnitt att senast de sågs fick han se lönespecifikationer på 50 lax skattat och klart. Kan nog stämma då han nästan har en kvartsmiljon prenumeranter. Jockiboi är tydligen någon form av delägare/chéf i scandalbeauties också.

Edit: http://nemopodcast.libsyn.com/ I avsnitt 37 där kommer Jockiboi på tal en del och i avsnitt 26 är han själv gäst.
Senast redigerad av EternalBliss 2015-07-15 kl. 23:02.
Citera
2015-07-15, 23:54
Medlem
Yoshi.crews avatar
Jag tror också att hur mycket han tjänar på youtube beror på hur många som kollar på hans videos, hur många tittare han får ungefär. Sen är det ju ganska olika många på alla videos så man kan ju undra, men han verkar tjäna ganska mycket.
Citera
2015-07-16, 18:16
Bannlyst
Finns det några från flashback som följer denna snubben på bloggen och Youtube? Och hur fan kan ett sånt här drägg ha tjej?
Citera
2015-07-22, 21:51
Medlem
timespirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer1990
Finns det några från flashback som följer denna snubben på bloggen och Youtube? Och hur fan kan ett sånt här drägg ha tjej?

Har han fortfarande kvar bloggen aktivt alltså?
Citera
2015-07-22, 22:00
Medlem
Hor-Ullas avatar
Klassas han verkligen som en kändis längre?
Citera
2015-07-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Har han någonsin öht klassats som kändis? Blir tämligen mörkrädd när jag ser vad för "kultur" kidsen matar sina hjärnor med idag.
Citera
2015-07-22, 22:59
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:

Jag brukar kolla på hans videos. Han är inte aktiv på bloggen längre men har kvar den tror jag.
Citera
2015-07-22, 22:59
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla

Eftersom han har över 200 000 prenumeranter på youtube är han inte precis okänd...
Citera
2015-07-23, 18:33
Medlem
Citat:

Uppenbarligen så har dom roligt tillsammans .
Och det har jag också när jag kollar på deras filmer
Citera
2015-08-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex

Enligt här så ska han tjäna 473000 dollar per år. de vill säga nästan över 4 000 000 kr
http://socialblade.com/youtube/c/jockiboi

Kan detta verkligen stämma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in