2015-08-02, 22:30
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCHVAFANN
Enligt här så ska han tjäna 473000 dollar per år. de vill säga nästan över 4 000 000 kr
http://socialblade.com/youtube/c/jockiboi

Kan detta verkligen stämma?

Fast,det står ju est. Alltså uppskattningsvis mellan 29600 och 473000 USD

Stor skillnad
Citera
2015-08-03, 05:13
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCHVAFANN
Enligt här så ska han tjäna 473000 dollar per år. de vill säga nästan över 4 000 000 kr
http://socialblade.com/youtube/c/jockiboi

Kan detta verkligen stämma?

Ja, det verkar troligt, han tjänar nog ännu mer. Alkoholiserade fd deltagare i B-reality såpor som inte har råd att ha hund och är långtidsarbetslösa har visat sig vara den nya ekonomins vinnare.
Citera
2015-08-05, 14:24
Medlem
Hans youtube är fasen guld!

Det behövs fler människor som denna
Citera
2015-08-16, 21:23
Medlem
timespirits avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17769702.ab

kan de bli mer WT?
Citera
2015-08-17, 21:13
Medlem
Haha finns en sjuk klipp på han, när han gör att sin tjej får blå mun.

Han bara jag har hört att du och två hundar satt och åt kråkor och hon säger då bli man blå då? Asså jag gråter av skratt
Och sedan typ har du suttit och ätit kråkor på toan? Du har kråklist eller vad han säger

Ni måste kolla på den ifall
Citera
2015-08-17, 22:28
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timespirit
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17769702.ab

kan de bli mer WT?

Typisk trasig-insida-tjej.
Att bli kallad "blond hora" är nog närmast en komplimang för såna som henne.
Hon fick en form av bekräftelse, vilket såna diagnos-personer lever på (se bara t ex sexvideon med Jocke).

Jocke själv är knappast ångerfull över det uttalandet. Han ser bara henne som en i mängden av knulldockor han kan manipulera sig till. Trasiga tjejer dras till sviniga killar, som mygg till nattlampor.

När han tröttnat på henne går han vidare till nästa fjortis, och skiter i om hon blir krossad emotionellt.
Citera
2015-09-07, 07:39
Medlem
Det finns en video där hans flickvän prankar honom genom att lura honom att färga ögonbrynen men det är hårborttagningsmedel istället. Trotts att han är lyckligt ovetande om vad som komma skall är han skitotrevlig mot sin tjej.
Han blir så arg att han sparkar mot henne o skriker "kommer du in igen så sparkar jag dig i huvudet"
Senare under videon tar han tag i henne för att han blir arg för nått hon sa... han är ofta kränkande mot henne i videosarna och häller saker över henne, förstör hennes plåtningar och spottar på henne... vem stannar hos en sån kille?! båda är rätt våldsamma mot varandra. Hon slår honom o piskar honom on cam i andra videos. Jag undrar hur mycket stryk dom ger varandra off cam?
Citera
2015-09-08, 03:01
Medlem
Jockiboi är en fitta. Tyvärr drar sig många lättfotade fjunisrumpor till honom. Det ligger i modet att vara hjärndöd och bli belönad för det.
Citera
2015-09-08, 19:42
Medlem
hexA.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymusmannen
Det finns en video där hans flickvän prankar honom genom att lura honom att färga ögonbrynen men det är hårborttagningsmedel istället. Trotts att han är lyckligt ovetande om vad som komma skall är han skitotrevlig mot sin tjej.
Han blir så arg att han sparkar mot henne o skriker "kommer du in igen så sparkar jag dig i huvudet"
Senare under videon tar han tag i henne för att han blir arg för nått hon sa... han är ofta kränkande mot henne i videosarna och häller saker över henne, förstör hennes plåtningar och spottar på henne... vem stannar hos en sån kille?! båda är rätt våldsamma mot varandra. Hon slår honom o piskar honom on cam i andra videos. Jag undrar hur mycket stryk dom ger varandra off cam?
Fattar du inte att allt är scriptat?
Allt är ett skådespel som dom tjänar en jävla massa pengar på.
Citera
2015-09-25, 01:09
Medlem
ColaKexs avatar
Den 9:e oktober fyller Joakim 30 år. Genom åren har han ljugit konstant om sin riktiga ålder och försökt framstå som mycket yngre än vad han egentligen är, har vid flertalet tillfällen hävdat att
han är född 87. Så man undrar ju hur han kommer tackla 30-årskrisen
Han verkar inte ha särskilt många bekanta i sin egen ålder utan umgås mest med människor runt 20 år.

Här är beviset. Bor ihop med en Jonna Lundell i Norrköping:

http://www.birthday.se/person/5a6220d3-d29a-9b1c-cae0-6e8cdfe8027e
Citera
2015-09-25, 01:35
Medlem
Han har rätt liten snopp.
Citera
2015-09-25, 23:36
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymusmannen

Jag tror att de kanske har pratat lite innan om hur långt det är "okej" att gå, eller alltså att de är lite beredda på det. De har säkert pratat med varandra om det. Sen vet man ju inte heller om alla pranks verkligen är äkta, misstänker att alla inte är det.

För övrigt tycker jag att hans flickvän överreagerar väldigt ofta i videorna. Hon blir arg för små saker medan han kan ta pranks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in