Citat:
Ursprungligen postat av
ColaKex
Dom pranks som ligger uppe på hans kanal är ju ganska extrema (fake eller inte) så förstår att prenumeranterna ökat lavinartat. Nu i senaste videon avbokade han en turkiet-resa som han och flickvännen skulle åka på utan och säga till. Väl framme vid incheckningsdisken på flygplatsen avslöjade han skämtet.
Jag tror faktiskt inte att pranksen är fake, dock tror jag vissa av busringningarna som han har gjort förut tror jag är fake, särskilt den när han ringde Gustav som var förbannad så verkade det bara vara någon sån där telefonsvarare eller vad det kallas.
Citat:
Ursprungligen postat av
emma80
Det där klippet / pranket måste vara fake?
Hon verkar bara gå därifrån då han säger att han har avbokat resan och att det är ett pank, man tycker att hon borde ha dubbelkollat incheckning eller liknande för att gardera sig. Ibland drar han ju saker fram och tillbaka, hit och dit, både ett och två varv.
Det senaste pranket han gjorde tror jag inte är fake, att hon bara går ifrån utan att säga något är ju dels för att hon förmodligen inte vill vara arg framför alla folk där inne vid flygplatsen. Sen i pranket så märkte man att hon inte förstod hur man gjorde när man skulle checka in osv så det är inte konstigt att hon inte dubbelkollade det.