Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
För att jag har en betald version av Windows 7. Det står att jag får uppgradera gratis - det gäller i ett år.
Då ska du få 10 gratis. Har du provat? Ser du en ny fönstersymbol nere på taskbaren?
Jag som t o m hade "bokat mitt ex" långt innan väntade på åtminstone en mail den 29:e, men nej, man skulle själv kolla, klicka igen på det nya fönstret; då blev det till en uppgradering så småningom.