2015-07-31, 04:07
Medlem
Harfagers avatar
Man får väl berika denna tråd med idéer hur man fångar övergrepps folket.

Nummer 1 som jag själv nu gjort är att beställa ett par glasögon med kamera i , har funderat länge på sådana men då det finns en detalj i dessa som är billigare, som avslöjar att det är kamera i dem så har jag tvekat och hellre velat ha något av knappmodell, men då det är omständlig att jämt ha på sig utom om man ska på möte så har jag tvekat med dem också.

Såg att det fanns bra glasögon där man inte kan se att det är en kamera i dem men min budget tillåter inte det( man blir fattig då man har dessa sabotörer efter sig) så dessa för 500 kr får gå och blir nog ganska smidiga ändå och man kan ju spela in det man vill och om någon stannar en och vill prata så kan man ju ta av sig dem (efter någon sekund så att man fått bra bild, micken är ju fortfarande på och det är bara att hålla dem i handen ), vilket är naturligt om man stannar och pratar med folk speciellt om glasen är tonade tänkte jag. Jag har sätt två händelser där jag har ärenden på stan sedan jag började skriva här och mitt modem började strula , bytte SIM-kort och det funkar bra igen.

Jag vägrar att skriva svar till de som beter sig som nyttiga idioter åt de som djävlats med mig , dessa hot ska jag lag föra och har hitintills bara blivit trött på att läsa "nehe joho " om det förekommer trakasserier eller inte. Metoderna stämmer till stor del med zersetzung , men det har varit andra metoder också som har gjort en skraj och bara väntat på att få sätta dit dem, hade de inte kört med de andra metoderna så hade de fått motstånd om de pysslat med sina zertsetzung övningar. Övningarna har jag dokumenterat och utförarna.

Jag hade en fråga ang passfoto , hur jag får fram bild på en som stod registrerad på ett fordon ? Jag vill se så att det inte bara lånade fordonet och samtidigt om det finns ett släktskap med en som på en plats blivit placerad nära mig och där det händer något varje dag då man är där.

Skulle vilja att det startades en tråd med hur man stoppar sådana här brott , men har fått en varning redan så vet fan hur man ska skriva om denna organiserade brottslighet , diktatur övergrepp
Citera
2015-08-01, 11:06
Medlem
theanthropologists avatar
Synd att inte frågan om eventuell gangstalking kan diskuteras mer förutsättningslöst med resonemang om vad som skulle kunna förekomma. Det är ett misstag att tro att man har någon överblick värd namnet över trakasseri- och härskarverksamheter som man inte ens har någon tillförlitlig information om.

Om man gör sig en förenklad mekanisk bild av samhället enligt någon princip av typen "allting är vad det synes vara" så är risken mycket stor att man vilseleder sig själv och andra. Maktelitens organisationer är inte uppbyggda av välkända byggelement utan är snarare en okänd kultur vilken odlas och ympas i det fördolda. Verksamheten är kanske dold bakom mer traditionella verksamheter men inblicken från utomstående är minimal. Det ligger i företeelsens natur att inte bifoga en introduktionsmanual.

Så varför skulle det inte kunna förekomma sådan gangstalking som är svår att bevisa och lätt att förneka i experimentsyfte? När metoderna är mer utvecklade kan de börja tillämpas i mer skarpa situationer.

Att inte all information om förföljelse är välartikulerad är inte så märkligt och falsarier är säkert betydligt vanligare än de verkliga fallen.
Senast redigerad av theanthropologist 2015-08-01 kl. 11:09.
Citera
2015-08-01, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar eller "debukers" eventuella kopplingar till NWO.

Gang stalking existerar i högsta grad, varit gangstalkad i ett år snart,,, bara fråga på... Vi är nu många i sverige som är utsatta för gangstalking och allt som kommer på köpet, det är en daglig kamp då både polis och media är tystade när det gäller dessa brott... Det är mycket vanligt nu att svenska medborgare råkar ut för gang stalking... Själv visste jag inte att skiten ens existerade innan jag själv blev satt i detta korrupta spel... Detta förekommer från stockholm till norrköping till skåne och över hela vårat land, tyvärr, bara fråga ni som undrar över något, om du är journalist som läser så se till att din redaktion slutar blunda för dessa brott, detta är så nazistiskt beteende som det kan bli ifrån svenska statens sida... Vi lever i ett koruperat land nu, sorgligt nog
Citera
2015-08-01, 11:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Target-indevidual
Gang stalking existerar i högsta grad, varit gangstalkad i ett år snart,,, bara fråga på... Vi är nu många i sverige som är utsatta för gangstalking och allt som kommer på köpet, det är en daglig kamp då både polis och media är tystade när det gäller dessa brott... Det är mycket vanligt nu att svenska medborgare råkar ut för gang stalking... Själv visste jag inte att skiten ens existerade innan jag själv blev satt i detta korrupta spel... Detta förekommer från stockholm till norrköping till skåne och över hela vårat land, tyvärr, bara fråga ni som undrar över något, om du är journalist som läser så se till att din redaktion slutar blunda för dessa brott, detta är så nazistiskt beteende som det kan bli ifrån svenska statens sida... Vi lever i ett koruperat land nu, sorgligt nog

På vilka sätt/hur blir du stalkad?
Varför blir du stalkad tror du?
Vilka tror du det är som ligger bakom detta? Du antyder att det är "staten" , vad menar du då?
Hur vet du att det är "mycket vanligt" och vad betyder det?

Vad har du gjort åt saken? Har du samlat bevis? Dokumenterat? Anmält?
Citera
2015-08-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På vilka sätt/hur blir du stalkad?
Varför blir du stalkad tror du?
Vilka tror du det är som ligger bakom detta? Du antyder att det är "staten" , vad menar du då?
Hur vet du att det är "mycket vanligt" och vad betyder det?

Vad har du gjort åt saken? Har du samlat bevis? Dokumenterat? Anmält?

Samlat bevis, documenterat, anmält, kontaktat alla myndigheter som kan tänkas, ink stadsministern... jo anmält, polisanmält.. Svarar inte på vad ganstalking är eller vad dessa förövare gör... Gör en youtube sökning och gör lite research själva på target indevidual så har ni svaren, vad dom gör är nog gemensamt för alls utsatta.. Mvh
Citera
2015-08-01, 13:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Samlat bevis, documenterat, anmält, kontaktat alla myndigheter som kan tänkas, ink stadsministern... jo anmält, polisanmält..
Bra gjort, du kan väl lägga upp lite av bevisen så vi kan få se? Eller åtminstone beskriva vad bevisen utgörs av och hur du bemötts när du presenterat dessa för polis/åklagare/myndigheter?

Citat:
Svarar inte på vad ganstalking är eller vad dessa förövare gör... Gör en youtube sökning och gör lite research själva på target indevidual så har ni svaren, vad dom gör är nog gemensamt för alls utsatta.. Mvh
Jag vill ändå be dig redogöra för vad din gangstalking består av, vad de gör mot dig/vad du upplever som gangstalking. Detta eftersom det finns så många olika beskrivningar redan i trådarna här på flashback (allt från sådant som snarare kan beskrivas "vanlig" mobbing/utfrysning av ett fåtal personer till att uppleva att precis alla är emot dem, även nära släkt och vänner samt precis alla som ifrågasätter dem utpekas som stankers, folk som tittar för länge på stan, folk som hostar eller att man upplever att det är för många röda bilar....).
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-01 kl. 13:30.
Citera
2015-08-01, 14:25
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Gang stalking existerar i högsta grad, varit gangstalkad i ett år snart
Citat:
Samlat bevis, documenterat, anmält, kontaktat alla myndigheter som kan tänkas, ink stadsministern... jo anmält, polisanmält.. Svarar inte på vad ganstalking är eller vad dessa förövare gör... Gör en youtube sökning och gör lite research själva på target indevidual så har ni svaren, vad dom gör är nog gemensamt för alls utsatta.. Mvh
Jag börjar ana att gang stalking primärt inriktas mot extremt starka individer. Det imponerar verkligen att du hunnit med allt det där. För andra svagare, mer normala människor, så hade det nog varit svårt att hinna med allt det där ens under normala omständigheter. Själv har du inte bara agerat extremt snabbt och effektivt. Du har dessutom funnit kraft att göra det under tiden som du varit utsatt för nedbrytande gang stalking. Du måste vara en riktig hjälte. För det är väl absolut inte så att du sitter här och blåljuger för oss?
Citera
2015-08-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Jag börjar ana att gang stalking primärt inriktas mot extremt starka individer. Det imponerar verkligen att du hunnit med allt det där. För andra svagare, mer normala människor, så hade det nog varit svårt att hinna med allt det där ens under normala omständigheter. Själv har du inte bara agerat extremt snabbt och effektivt. Du har dessutom funnit kraft att göra det under tiden som du varit utsatt för nedbrytande gang stalking. Du måste vara en riktig hjälte. För det är väl absolut inte så att du sitter här och blåljuger för oss?

Tog 2 månader att räkna ut vad som hände... Jag kommer med sanning och kommer lämna er med sanning... Återkommer när jag kommit hem... Mvh
Citera
2015-08-01, 15:25
Medlem
one.zeros avatar
Citat:

Vilka tror du blir drabbade?
Hur många TI's tror du finns i sverige?
Citera
2015-08-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Vilka tror du blir drabbade?
Hur många TI's tror du finns i sverige?

Dom som blir drabbade kan lika bra va ni som mig,,, jag har etabldrat kontakt med upp till 10 st torgets bara i sverige och en i norge, samt en hel del över hela världen, vi håller nu på att samla alla i en organisation mot dessa brott mot oskyldiga medborgare, har kontakt med en som suttit i deras våld i snart 8år.. Och detta är oacceptabelt att sverige låter sina medborgare bli utsatta för dessa tortyr liknande program... Vet att det finns många till som är satta i detta program, men vågar inte gå ut med det, och det förstår jag, man måste nog vs en target för att verkligen förstå hur monsteriöst stor och vidrig denna kampanj är
Citera
2015-08-01, 16:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Dom som blir drabbade kan lika bra va ni som mig,,, jag har etabldrat kontakt med upp till 10 st torgets bara i sverige och en i norge, samt en hel del över hela världen, vi håller nu på att samla alla i en organisation mot dessa brott mot oskyldiga medborgare, har kontakt med en som suttit i deras våld i snart 8år.. Och detta är oacceptabelt att sverige låter sina medborgare bli utsatta för dessa tortyr liknande program... Vet att det finns många till som är satta i detta program, men vågar inte gå ut med det, och det förstår jag, man måste nog vs en target för att verkligen förstå hur monsteriöst stor och vidrig denna kampanj är

Ska du lägga upp dina bevis snart eller är du bara ytterligare utfyllnad i tråden?
Citera
2015-08-01, 16:17
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Deras politiska hemvist har jag uppfattat det mera åt andra hållet , men de svänger nog dit vinden blåser ändå, då karaktär är nog inte deras honnörsord direkt. Men om metoden var så väl fungerande i gamla DDR så kan flera tagit till sig detta och det är ju inte mer än avancerad mobbing så..

Hur startade denna förföljes för dej? Ville de att du skulle börja jobba åt dem ?

Denna stalking ser mera ut som spaning med planerat besvär , sabotagen etc och de ser ut att ha vara mer eller mindre "svågerpolitik" då de bara litar på sina egna. Att det fortgår år ut och år in är troligen i huvudsak för att hålla folk sysselsatta och förhoppningsvis inte ha ork att ange dem. Men det är bara att notera filma spela in dem och sedan lägga ut anonymt om du inte hittar en bra jurist.

[url][http://tryggaresverige.org/verksamhet/trygghetsguiden/olagaforfoljelsestalkning/URL]
Senast redigerad av Harfager 2015-08-01 kl. 16:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in