2021-03-14, 09:17
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Mig sade de sig vilja värva som infiltratör/polisspion bland annat. Folk från S ser ut att att vara huvudsekten. Fick senare veta att det var ett mord som troligen var huvudorsaken till uppvaktandet med metoder som "farligt gäng, springa i armarna på god polis". De har allt att vinna på att tysta mig och har så försökt.

Du är med andra ord helt oskyldig men har blivit grundligt utredd av S då du förekommit i utkanten av en större brottsutredning, som jag förstår det. Detta anser du vara GS eftersom du är oskyldig - hade du verkligen varit kriminell hade du sett det som deras utredning, och inte något annat.

Att S är inblandade förvånar mig inte då det ju är extremt stora resurser som ligger bakom sådant här. Frågan är verkligen hur många andra grupperingar som kan komma undan med det.

När man blivit utredd oskyldig, så är det svårt att se det ifrån deras synvinkel. Man känner ju sig själv och har svårt att förstå att man blivit utsatt för dessa märkliga händelser och kostsamma operationer. Värt att tänka på att man i deras ögon är en potentiell extrem samhällsfara; för att utreda detta tar de till den här typen av operationer. Sannolikt finns det helt enkelt inget annat sätt för dem att utreda någon.

Mitt råd till dig är ändå att försöka glömma det inträffade. Tror inte det finns någon större möjlighet att få rätt ändå. Teknikerna är ju utformade för att det skall vara omöjligt att bevisa i en rättegång. Undantag om man hittar en person med tillgång över deras applikation och får dennes förtroende. Då bör informationen kunna användas i en rättegång av något slag, antar jag.

I sinsom tid så lär de inse att du inte utgör något hot och då lägger de rimligtvis ned utredningen.
Senast redigerad av Trintignant 2021-03-14 kl. 09:27.
Citera
2021-03-14, 09:28
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Du är med andra ord helt oskyldig men har blivit grundligt utredd av S då du förekommit i utkanten av en större brottsutredning, som jag förstår det. Detta anser du vara GS eftersom du är oskyldig - hade du verkligen varit kriminell hade du sett det som deras utredning, och inte något annat.

Att S är inblandade förvånar mig inte då det ju är extremt stora resurser som ligger bakom sådant här. Frågan är verkligen hur många andra grupperingar som kan komma undan med något sådant.

När man blivit utredd oskyldig, så är det svårt att se det ifrån deras synvinkel. Man känner ju sig själv och har svårt att förstå att man blivit utsatt för dessa märkliga händelser och kostsamma operationer. Värt att tänka på att man i deras ögon är en potentiell extrem samhällsfara; för att utreda detta tar de till den här typen av aktioner. Sannolikt finns det helt enkelt inget annat sätt för dem att utreda någon.

Jag har ju varit utsatt för ett antal förmodade mordförsök sedan dess också så vad deras utredning går ut på är ju svårt att veta, annat än at de vill ha bort min röst/vittnesmål om dem.
Jag blev inblandad genom missförstånd och felaktiga minnen hos vittnen, men jag hade bevis registrerat hos polisen sedan 2 månader innan mordet så var lätt att rentvå mig på nätet (det hade spridits i grupper på nätet ).

Ang i sinom tid så är det drygt 2 decennier nu
Senast redigerad av regafra 2021-03-14 kl. 09:54.
Citera
2021-03-14, 09:33
Citat:
Jag har ju varit utsatt för ett antal förmodade mordförsök sedan dess också så vad deras utredning går ut på är ju svårt att veta, annat än at de vill ha bort min röst/vittnesmål om dem.
Jag blev inblandad genom missförstånd och felaktiga minnen hos vittnen, men jag hade bevis registrerat hos polisen sedan 2 månader innan mordet så var lätt att rentvå mig på nätet (det hade spridits i grupper på nätet ).

Sannolikt inga riktiga mordförsök utan snarare taktiker för att ta reda på hur du reagerar om du blir utsatt för något sådant. Det är åtminstone min spontana gissning. Att S skulle gå runt och försöka mörda folk hur som helst har jag extremt svårt att tro.
Citera
2021-03-14, 09:39
Medlem
Citat:
... De har allt att vinna på att tysta mig och har så försökt.

Du har aldrig tänkt på att om du offentligt berättar det du tror dig veta så har de inte längre något att vinna på att tysta dig?

Retorisk fråga, du har såklart berättat vad du tror dig veta massor med gånger men ytterst få bryr sig. Ingen har med andra ord något att vinna på att tysta dig eftersom ingen är intresserad av dina teorier om ett gammalt mord.
Citera
2021-03-14, 09:41
Medlem
regafras avatar
Citat:
Sannolikt inga riktiga mordförsök utan snarare taktiker för att ta reda på hur du reagerar om du blir utsatt för något sådant. Det är åtminstone min spontana gissning. Att S skulle gå runt och försöka mörda folk hur som helst har jag extremt svårt att tro.

Jag kan inte flyga om man säger så.

Första gången var det lite lägre höjd och jag funderade på om nu det var så att man kände till fällan, vad meningen var? För hade "golvet" till den våningen, fallet blivit, hållit så hade fallet inte blivit så långt och chansen att jag hade "bara" blivit allvarligt skada och inte dött varit stor. Tänkte kanske lättare att förhöra en om man är utslagen på morfin?
Senast redigerad av regafra 2021-03-14 kl. 09:49.
Citera
2021-03-14, 09:43
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du har aldrig tänkt på att om du offentligt berättar det du tror dig veta så har de inte längre något att vinna på att tysta dig?

Retorisk fråga, du har såklart berättat vad du tror dig veta massor med gånger men ytterst få bryr sig. Ingen har med andra ord något att vinna på att tysta dig eftersom ingen är intresserad av dina teorier om ett gammalt mord.

Jag har gått ut offentligt nu.
Citera
2021-03-14, 09:54
Citat:
Jag kan inte flyga om man säger så.

Första gången var det lite lägre höjd och jag funderade på om nu det var så att man kände till fällan, vad meningen var? För hade "golvet" till den våningen hållit så hade fallet inte blivit så långt och chansen att jag hade "bara" blivit allvarligt skada och inte dött varit stor. Tänkte kanske lättare att förhöra en om man är utslagen på morfin?

Utan teknisk bevisning är det omöjligt att bevisa det där låter det som. Man får tänka på att deras andra metoder, att göra objektet känsligt för olika stimuli gör att objektet för utredningen sedan svarar på all möjlig stimuli som om "det är dom som ligger bakom". Det kan alltså vara en olycka som hänt som inte har med dem att göra. Men eftersom jag är väl medveten om hur de jobbar (även om jag inte trodde de ägnade sig åt den typen av mordförsök) så kan jag tänka mig att de ligger bakom.

Visst är det lättare att förhöra någon som är utslagen på morfin. Även lättare att påverka en sådan person i någon önskvärd riktning misstänker jag.
Citera
2021-03-14, 10:11
Medlem
regafras avatar
Citat:
Utan teknisk bevisning är det omöjligt att bevisa det där låter det som. Man får tänka på att deras andra metoder, att göra objektet känsligt för olika stimuli gör att objektet för utredningen sedan svarar på all möjlig stimuli som om "det är dom som ligger bakom". Det kan alltså vara en olycka som hänt som inte har med dem att göra. Men eftersom jag är väl medveten om hur de jobbar (även om jag inte trodde de ägnade sig åt den typen av mordförsök) så kan jag tänka mig att de ligger bakom.

Visst är det lättare att förhöra någon som är utslagen på morfin. Även lättare att påverka en sådan person i någon önskvärd riktning misstänker jag.

Just den gången så är det förmannens beteende innan jag kom fram till "fällan", och att bara dagar innan så hade "golvet" sänkts där så det var högsta fallet på den våningen.

Jag tänkte att det var en olycka med fällan då jag inte visste att de ville tysta mig då, och fått indikationer på att de som försökte värva mig och denne förman var samma grupp.

Just förmannens väldigt udda beteende då han kikade på mig flera gånger just innan fällan, och jag tänkte "vad är det med han ? " är sådana saker som jag kan vittna om och bör vara enkelt att begära förhör om (I en rättsstat ).

Det andra troliga mordförsöket som jag nu anmält men som kom tillbaka med fel brott är mera detaljerat och den som orsakat felet har erkänt det( han var ju den enda som det kunde vara också) och betedde sig liknande då den fällan var sekund från att slå igen(där hade jag varit död). Denne person lät direkt och uppträdde som värvnings gruppen, på flera sätt.

Det positiva är att man skrev att man inte kan utreda tjänstefel och kan tolkas mot den polis jag pekade ut men även att dessa andra, totalt 5 varav 3 namngivna, skulle vara civilpoliser?

Jag menar kan man bevisa att dessa är samma grupp och det börjar hända saker runt mig så blir det lättare för utredningen att se sambanden, men det var det inte för en 24 årig åklagare
Senast redigerad av regafra 2021-03-14 kl. 10:47.
Citera
2021-03-14, 14:24
Citat:
Just den gången så är det förmannens beteende innan jag kom fram till "fällan", och att bara dagar innan så hade "golvet" sänkts där så det var högsta fallet på den våningen.

Jag tänkte att det var en olycka med fällan då jag inte visste att de ville tysta mig då, och fått indikationer på att de som försökte värva mig och denne förman var samma grupp.

Just förmannens väldigt udda beteende då han kikade på mig flera gånger just innan fällan, och jag tänkte "vad är det med han ? " är sådana saker som jag kan vittna om och bör vara enkelt att begära förhör om (I en rättsstat ).

Det andra troliga mordförsöket som jag nu anmält men som kom tillbaka med fel brott är mera detaljerat och den som orsakat felet har erkänt det( han var ju den enda som det kunde vara också) och betedde sig liknande då den fällan var sekund från att slå igen(där hade jag varit död). Denne person lät direkt och uppträdde som värvnings gruppen, på flera sätt.

Det positiva är att man skrev att man inte kan utreda tjänstefel och kan tolkas mot den polis jag pekade ut men även att dessa andra, totalt 5 varav 3 namngivna, skulle vara civilpoliser?

Jag menar kan man bevisa att dessa är samma grupp och det börjar hända saker runt mig så blir det lättare för utredningen att se sambanden, men det var det inte för en 24 årig åklagare

Du verkar minst sagt haft extrem otur eftersom du råkat veta för mycket om något samt också haft den typen av agenter runt dig på en arbetsplats. Om det är som du säger och åklagaren lägger ned det så pass snabbt har åtminstone jag svårt att tro att du kan få rätt övh. Ord står ju mot ord, dessa lär hålla varandra om ryggen, förneka uppenbara brott och förklara att det hela annars gjordes i utredningssyfte. Har man oturen att bli föremål för den här typen av utredningar så finns det mig veterligen inget sätt att få upprättelse.

Enda sättet om de eller några i deras gäng fortsätter efter så pass många år är att agera som vanligt som den icke brottsliga person som man är och bara ignorera eventuella försök till provokationer, om sådana fortlöper. Det är vad jag tror i alla fall.
Citera
2021-03-14, 15:06
Medlem
regafras avatar
Citat:
Du verkar minst sagt haft extrem otur eftersom du råkat veta för mycket om något samt också haft den typen av agenter runt dig på en arbetsplats. Om det är som du säger och åklagaren lägger ned det så pass snabbt har åtminstone jag svårt att tro att du kan få rätt övh. Ord står ju mot ord, dessa lär hålla varandra om ryggen, förneka uppenbara brott och förklara att det hela annars gjordes i utredningssyfte. Har man oturen att bli föremål för den här typen av utredningar så finns det mig veterligen inget sätt att få upprättelse.

Enda sättet om de eller några i deras gäng fortsätter efter så pass många år är att agera som vanligt som den icke brottsliga person som man är och bara ignorera eventuella försök till provokationer, om sådana fortlöper. Det är vad jag tror i alla fall.

Saken är den att jag skyddade dessa först genom att inte nämna dem, jag tom tränade på att inte minnas namn , raderade sim kort etc , men sedan kom allvarligt hot och jag började fundera på vad de ville. En verkade rädd för internutredningen och följande års händelser funderade jag på om de var
IU utredning av dessa som de riktade in på mig. Men förstått att det var samma grupp hela vägen.

Ena mordförsöket inträffade några månade innan två mord och många skadade på en adress. På den adressen hade en som dessa hotat varit bara kort innan.

Mordförsöken innan på mig var ju lätta att tänka "ÄH olycka" om, man var redo på att något skulle hända och om man ligger i skyttegrav i krig och försvara hemlandet så inte anmäler man varje skott mot en som mordförsök.
Men i och med morden alldeles för nära den jag fått hotad så började jag funder lite mer på dessa tidigare händelser där jag varit nära att mista livet på grund av andras ageranden , om hoten varit allvarligt menade.

De har redan backat upp varandra med åtgärder , som jag tvingats tex klaga på till JO , och då det går bra för mig på arbeten så ser de till att det blir problem. Just dessa senare händelser har jag på band och bild och nya personer som ljuger för en och om en.

Ska kontakta europeiska tidningar så att det blir lite fart på detta, de vet numera att svensk media inte gör något olovandes av husbonden.

Man har pratat om mig för vissa , tex ett uppmärksammat mord sent 90-tal som skedde där mitt bråk började frågade en känd advokat mig om vid ett tillfälle ett par år senare. Jag hade inte nämnt något om vad jag varit med om så den informationen hade han fått från annat håll.

Förmodligen måna om informatörer och infiltratörer som ska skyddas så jag blev inte heller kallad på några förhör runt det mordet och jag hade ju bara mitt bråk att tillföra, och då möjligen att det började fråga mig om jag ville bli infiltratör.

Såg på tv nyligen om infiltratörer och man sade att en del hade förvunnit och då troligen mördade av kriminella, mord är kriminellt så har man förhört någon polis eller infiltratör om de varit delaktiga i morden?
Senast redigerad av regafra 2021-03-14 kl. 16:01.
Citera
2021-03-14, 18:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
"superdupersvårt att bevisa" är det något ni tonåringar svänger er med nu?

Blir svårt att bevisa om handplockade åklagare polis , myndigheter och media väljer att styra ärendena till sig och lägga ner dem.

Just vad Riktig TI varit med om är höljt i dunkel, han säger att hans omgivning är med mot han men inget riktigt startdatum eller varför. Han kan vara rädd att bli outad och därför pratar rent generellt och inte säger vad han gör för att reda ut det hela annat än hänga på mängder med sidor om GS vilket resulterat i en hel del matnyttig information men få strategier för att lösa detta.

superdupersvårt att bevisa? Om nu det vanliga kanalerna lägger locket på om detta, vad ska då vanligt folk tänka? Jo det låg intelligenta svammel ni kommer med.

Citat:
”Helt oskyldiga”, ”Helt ointressanta”.

Det kan vara så enkelt att man råkat ghosta fel person i datingsammanhang. En grupp som är ute efter något som du har/hämd - även om oskyldig så kan du ha blivit svartmålad av någon med mycket makt.

Riktig TI har ju bland annat varit grundare till ett företag med 100 miljoner i omsättning men verkar sedan ha hamnat helt vid sidan av. Med anslutning till det kan det ha börjat.

Det kan vara att man anses vara en ledarfigur - en sådan som folk följer (även om man inte ser sig själv som en sådan).

Det kan handla om att man misstänkts sitta på stora summor bitcoins - och ev är eller är i riskzonen att donera en del av detta till verksamhet som kan ses som skadlig.

Det kan vara att en person som anses vara i riskzonen att begå specifika - för någon mäktig part - skadliga handlingar. Eller: blivit svartmålad som sådan.

Det kan även vara så enkelt som att någon annan vill köpa personens bostad/få den att flytta.

Det kan även röra sig om - tro det eller ej - att TI anses se bra ut - och gruppen ifråga vill tvinga denna av en eller annan anledning att skaffa sig ett förhållande och barn. Tro det eller ej.

Jag har konstaterat att dessa taktiker & metoder har använts mot mig senast sedan gymnasiet - cirka 2006. Däremot misstänker jag att det här har pågått bakom min rygg sedan senast högstadiet.

År 2013 gick det väldigt uppenbart till en helt annan nivå av "Gang Stalking". Då insåg jag att hela min sociala krets samordnade en form av operation & delade information om mig samt koordinerade. Det var även det här året en bekant till mig erkände & berättade vad han visste om det här vilket inte var så mycket än att han blev uppringd & tillfrågad att ta regelbunden kontakt med mig & fråga ut mig om vissa ämnen & dylikt.

År 2017 googlade slutligen "Organizerad Stalking" & "Illuminati Stalking" där jag hittade ämnen i fråga. Några år före det här började jag mina doktorandstudier & drev mitt företag med flera andra medgrundare som jag förlorade på olika vis på grund av "Gang Stalking"-aktiviteter.

Oavsett vad många skriver här i tråden så existerar det här men går inte under namnet "Gang Stalking" men är gjort av grupperingar i samhället & större formella & informella nätverk kopplade till en centralorganisation som styr det här globalt. I mitt fall har de kostat mig flera miljoner kronor i förlorade möjligheter & förlorad inkomst samt så har de kostat mig flera i år livslängd & försämrat min generella hälsa på grund av livslång stress & någon form av traumatisk stress & effekterna av det.
Citera
2021-03-14, 18:23
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har konstaterat att dessa taktiker & metoder har använts mot mig senast sedan gymnasiet - cirka 2006. Däremot misstänker jag att det här har pågått bakom min rygg sedan senast högstadiet.

År 2013 gick det väldigt uppenbart till en helt annan nivå av "Gang Stalking". Då insåg jag att hela min sociala krets samordnade en form av operation & delade information om mig samt koordinerade. Det var även det här året en bekant till mig erkände & berättade vad han visste om det här vilket inte var så mycket än att han blev uppringd & tillfrågad att ta regelbunden kontakt med mig & fråga ut mig om vissa ämnen & dylikt.

År 2017 googlade slutligen "Organizerad Stalking" & "Illuminati Stalking" där jag hittade ämnen i fråga. Några år före det här började jag mina doktorandstudier & drev mitt företag med flera andra medgrundare som jag förlorade på olika vis på grund av "Gang Stalking"-aktiviteter.

Oavsett vad många skriver här i tråden så existerar det här men går inte under namnet "Gang Stalking" men är gjort av grupperingar i samhället & större formella & informella nätverk kopplade till en centralorganisation som styr det här globalt. I mitt fall har de kostat mig flera miljoner kronor i förlorade möjligheter & förlorad inkomst samt så har de kostat mig flera i år livslängd & försämrat min generella hälsa på grund av livslång stress & någon form av traumatisk stress & effekterna av det.

Du pratar globalt här. Tex med vaccinerna nu mot covid-19 så pågår skitsnack om konkurrerande vacciner och där kan man ju förstå att flera aktieägare i vaccintillverkare globalt kan vara med och påverka för egen vinning och det är mycket pengar.

I vilken bransch var /är du ? Kan du överhört/kommit på någon teknisk innovation som någon vill ha för sig själv? Där du inte fattat det briljanta med denna upptäck ännu och de vill se till att störa dig (vilket tydligen är vanligt) så att du glömmer bort detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in