2025-05-11, 21:23
Medlem
Dokumenterar min gangstalking upplevelse här på facebook. Håller på förlora kampen

https://www.facebook.com/share/1Kfnt...ibextid=wwXIfr
Citera
2025-05-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Dokumenterar min gangstalking upplevelse här på facebook. Håller på förlora kampen

Gå upp till Sankt Görans sjukhus och sök hjälp. Alternativt ta kontakt med personalen på ditt boende, de kan hjälpa dig.

Att skriva paranoida inlägg på Facebook kommer inte att hjälpa dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-05-11 kl. 22:50.
Citera
2025-05-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin

Just när det gäller gang stalking så är det speciellt viktigt att dokumentera så mycket som möjligt och det gäller att ha uthållighet. Det pratas mycket om elektroniska vapen och olika frekvens vapen men man får nog räkna med att dom använder allt som dom kan använda för att förkorta livslängden på targeted individuals så du får räkna med att dom använder sig av förutom elektroniska vapen biologiska vapen kemiska vapen precis allt du kan tänka dig och lite till.

Det här är förutom att man är mänsklig försöks kanin med olika politiska mål och trender som dom försöker uppnå också ett försök att med enklaste metoderna att förkorta livslängden på targeted individuals, amerikanarna kallar det här ofta för slow kill program för det är ofta som det här programmet går ut på dom dödar targeted individuals långsamt med olika metoder till först så kanske dom försöker med den enklaste metoderna depression psykvård och psyk medicin som dödar folk långsamt men det finns även mer avancerade metoder som elektronisk trakasserier som påverkar hjärtat och biologiska vapen. Som sagt det är en väldigt ond globalist elit som ligger bakom det här programmet och dom drar sig inte för något.
Senast redigerad av Anders43J 2025-05-13 kl. 20:12.
Citera
2025-05-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jo den finns att läsa:
https://frekvensplanen.pts.se/

Och nej, "psykiatrin " har inga frekvenser. Dels har du fel i sak och dels får du det att låta som att "psykiatrin" är någon slags statlig myndighet vilket det inte är. På sin höjd är sjukvården regionaliserad men i praktiken är den till stor del privatiserad.

Hmmm.... vi släpper den tror jag. Sköt om dig och kom ihåg att det finns hjälp att få.

Dom använder flera frekvenser enbart för Medicinska implantat vilket är väldigt märkligt finns flera amerikanska targeted individuals som tror att dom har inplantat i sig med sådana här uppgifter så tror jag att det måste ligga något i deras misstankar? 🤔

Har själv märkt att dom börjar med sina attacker på kvällar och nätter så man är helt däckad nästa dag den här tekniken påverkar hjärtat väldigt mycket om det är syftet eller en biverkning vet jag inte.
Citera
2025-05-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
... finns flera amerikanska targeted individuals som tror att dom har inplantat i sig ...

Ja du, ni TI's tror ju på det mesta. Det enda ni inte tror på är paranoida vanföreställningar.

Citat:
... Har själv märkt att dom börjar med sina attacker på kvällar ...

Eller så inbillar du dig bara.
Citera
2025-05-17, 22:08
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Säkert - men vad skulle det kosta? Hur mycket organisering skulle krävas för att få dessa gubbar att ställa upp dygnet runt, alltid finnas där offret ska vara, bilar, övervakningsteknik, inbrott, hackning av datorer och telefoner, infiltration av myndigheter och bosättning i grannlägenheter etc etc som påstås?

Hur skulle detta kunna genomföras år efter år och varför skulle någon vara villig att betala för det? Det handlar förstås om oerhörda summor som inte kan förklaras på någon sätt alls - och någon anledning verkar ju inte finnas heller i de flesta fall. I ditt eget fall skulle det förstås då vara din egen påstådda "inblandning" i Palmemordet - varför skulle någon vara intresserad av det? Det finns tusentals människor som är minst lika inblandade som du, varför blir inte de också stalkade?

Jag förstår att det kan låta osannolikt om man föreställer sig stora, dyrköpta konspirationer med teknik och agenter. Men det handlar inte om det. Det jag talar om är lågintensiv påverkan – social manipulation, nätverk av lojaliteter, tystnadskultur och psykisk press. Det räcker med några få personer i nyckelpositioner och ett par medlöpare i omgivningen som "vet vad de ska göra".

Jag har själv sett LK-gruppen och vet att deras metoder inte bara är psykologiska utan också konkreta och hotfulla. Jag blev ett farligt vittne för dem, ungefär som den person i Expressen-artikeln som polisen fyllde en hel buss med personer för att pressa fram ett erkännande – och till och med erbjöd prostituerade för att hålla honom i schack. Det här handlar inte om fantasier utan om verkliga, kallt planerade metoder för att skydda sig själva till varje pris.

Expressen-artikeln visar också tydligt att man inte behöver stora resurser eller avancerad teknik för att skapa extrem kontroll och påtryckning. Psykologiska metoder, grupptryck och social manipulation räcker långt. Det är dessa metoder LK-gruppen använder – billiga men effektiva.

Och angående Palmemordet: det handlar inte om min "viktighet" utan att jag vet något som stör balansen för vissa. Det räcker ofta för att bli utsatt.

Det är därför det räcker med några få nyckelpersoner för att skapa en skugga av kontroll och tystnad, och det är därför det är så svårt att bli trodd eller få hjälp.https://www.expressen.se/nyheter/pol...m-erkannande-/
Citera
2025-05-17, 22:24
Medlem
regafras avatar
Citat:
Dom använder flera frekvenser enbart för Medicinska implantat vilket är väldigt märkligt finns flera amerikanska targeted individuals som tror att dom har inplantat i sig med sådana här uppgifter så tror jag att det måste ligga något i deras misstankar? 🤔

Har själv märkt att dom börjar med sina attacker på kvällar och nätter så man är helt däckad nästa dag den här tekniken påverkar hjärtat väldigt mycket om det är syftet eller en biverkning vet jag inte.

Jag förstår att det kan kännas skrämmande och verkligt att tro att man har ett chip inmonterat, särskilt om man känner sig övervakad eller kontrollerad. Men rent tekniskt och praktiskt är det extremt svårt och ovanligt med sådana implantat för kontroll eller övervakning.

Det finns däremot riktad ljudteknik — så kallad "voice to skull" eller parametriska högtalare — som kan skicka ljud direkt till en persons huvud utan att andra hör det. Den tekniken används idag bland annat i museer och butiker för att rikta meddelanden väldigt precist.

Det innebär att upplevelser som röster eller intryck kan komma från sådan riktad ljudpåverkan, eller också från psykologiska faktorer, särskilt vid stark stress eller psykisk press.

Så innan man drar slutsatsen att det sitter ett chip i kroppen kan det vara värt att fundera på om det är riktad ljudteknik eller psykologisk påverkan som ligger bakom upplevelserna.

Det betyder inte att upplevelsen är mindre verklig eller viktig — tvärtom — men att förklaringen kanske ligger i något som är tekniskt möjligt och känt, snarare än extremt avancerad och hemlig implantatteknik.

Jag tycker det är viktigt att prata om detta öppet och försöka förstå vad som faktiskt kan ligga bakom upplevelserna, så man kan få rätt hjälp och stöd.
Citera
2025-05-17, 22:41
Medlem
regafras avatar
Citat:
Grejen är den att att dom måste ha någon slags elektroniskt eller frekvens vapen som orsakar symptomer hos targeted individuals det går inte att förklara med något annat. Varför har så många som jag känner rapporterat om exakt samma sömn störningar och hjärt problem för att inte tala om hundratals vittnesmål av amerikanska targeted individuals?

Det är inte helt onödigt att rapportera om sina sömn och hjärtproblem till sjukvården eftersom dom vanligtvis dockumterar allt du har sagt åt dom och sånt hatar de som ligger bakom gang stalking och elektroniska trakasserier precis som om du blir utsatt för andra brott till exempel stöld eller skadegörelse så lönar det sig att rapportera till polisen även om det inte leder till någonting så hatar gang stalking handlers att det som du säger dokumenteras av en myndighet vilket går att använda i ett rättsfall.

Dessa dokument kan vara viktiga i framtiden om vi skulle komma så långt att vi kunde föra upp det här till en domstol då har du exakt datum och kort förklaring om vad som inträffat det är väldigt viktigt att ha så mycket som möjligt dokumenterat.

För varje sak som rapporteras blir gang stalkarna mer försiktiga för dom är jävligt rädda för att vi ska få tillräckligt bra dokumentation av allt som vi utsätts för🤔

Jag förstår att du beskriver påverkan som sker när du sover, och det är ett möjligt scenario. Tekniker som riktat ljud eller voice-to-skull (V2K) kan påverka både i vaket tillstånd och under sömnen, till exempel genom att inducera tydliga drömmar eller subtila signaler. Påverkan under sömnen är ofta mildare, men kan ändå vara mycket påtaglig och förvirrande.

Det är viktigt att förstå att sådana tekniker inte nödvändigtvis kräver avancerade implantat eller elektronik inopererade i kroppen — det kan handla om yttre påverkan med ljudvågor eller frekvenser riktade mot individen.

Samtidigt kan psykologisk påverkan, social manipulation och stress också spela stor roll i hur man upplever dessa fenomen. I vissa fall kan upplevelser av röster eller påverkan ha koppling till sömnrelaterade fenomen, som induserade drömmar eller till och med hallucinationer och nojjor.

Det betyder inte att man ifrågasätter upplevelsen, utan snarare att man försöker se helheten och möjliga förklaringar, både tekniska och psykologiska. Det kan hjälpa att dokumentera sina upplevelser noggrant och även söka medicinsk hjälp vid behov — även om det ibland kan vara svårt, så är det viktigt för att få stöd och eventuell behandling.
Citera
2025-05-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra

Vilka är LK-gruppen?
Citera
2025-05-19, 13:26
Medlem
Förmodligen finns förklaringar, men tråden är för stor för att jag ska kunna leta efter svar på dessa enkla frågor, så jag ställer dem igen:

- vad skulle syftet vara för en massa människor att förfölja en specifik person som inte har någon betydelse i den mening att den inte besitter någon makt i ett samhälle?

- varför är just nu utvalda, tänker ni? (Targeted Individuals)

- hur tror ni att helt slumpmässiga människor blir utvalda till att ingå i gang stalking, och hur tänker ni att de allihop lyckas hemlighålla detta från sina nära och kära?
Citera
2025-05-20, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av design
Förmodligen finns förklaringar, men tråden är för stor för att jag ska kunna leta efter svar på dessa enkla frågor, så jag ställer dem igen:

- vad skulle syftet vara för en massa människor att förfölja en specifik person som inte har någon betydelse i den mening att den inte besitter någon makt i ett samhälle?

- varför är just nu utvalda, tänker ni? (Targeted Individuals)

- hur tror ni att helt slumpmässiga människor blir utvalda till att ingå i gang stalking, och hur tänker ni att de allihop lyckas hemlighålla detta från sina nära och kära?

Skulder, pedofilii, mental sjukdom, kritik av statens korona åtgärder, stöld, politisk lobbying, fake news och konspirationsteorier, extremism, nättroll, rasist, statsfiende, ryssvän, förälder till tvångsomhändertagen, autism, impulsstörningar mm.

Nätverken finns redan överallt fast du märker dem först bara när de satt upp dig. Targeted Individuals är i regel dårar och knäppgökar.

Den enda röda tråden jag sett bland medlemmarna inom gang stalking är ideburna NGO organisationer understödda av statlig övervakning. Detta placerar dem i civilsamhället mellan underrättelse, myndigheter, företag och totalförsvaret. Till ideburet innebär intresseorganisationer av alla politiska partier, Antifa, alla religioner, minoritetsgrupper, hemlöshetsorganisationer, frivilligorganisationer, motorcykel nazister, fackförbund och lokala medborgargarden.

Uppbyggnaden liknar klassiska angiverinätverk med husmästarsystemet för att täcka grannskap och arbetsplatsombud för arbetsplatserna.
Senast redigerad av Signalspaning 2025-05-20 kl. 00:40.
Citera
2025-05-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Jag förstår att du beskriver påverkan som sker när du sover, och det är ett möjligt scenario. Tekniker som riktat ljud eller voice-to-skull (V2K) kan påverka både i vaket tillstånd och under sömnen, till exempel genom att inducera tydliga drömmar eller subtila signaler. Påverkan under sömnen är ofta mildare, men kan ändå vara mycket påtaglig och förvirrande.

Det är viktigt att förstå att sådana tekniker inte nödvändigtvis kräver avancerade implantat eller elektronik inopererade i kroppen — det kan handla om yttre påverkan med ljudvågor eller frekvenser riktade mot individen.

Samtidigt kan psykologisk påverkan, social manipulation och stress också spela stor roll i hur man upplever dessa fenomen. I vissa fall kan upplevelser av röster eller påverkan ha koppling till sömnrelaterade fenomen, som induserade drömmar eller till och med hallucinationer och nojjor.

Det betyder inte att man ifrågasätter upplevelsen, utan snarare att man försöker se helheten och möjliga förklaringar, både tekniska och psykologiska. Det kan hjälpa att dokumentera sina upplevelser noggrant och även söka medicinsk hjälp vid behov — även om det ibland kan vara svårt, så är det viktigt för att få stöd och eventuell behandling.

Bra skrivet jo det är svårt när man inte vet exakt vad det är för typ av teknik dom använder men man vet att det ger vissa symptomer typ takykardi, Bryan Tew har dokumenterat detta väldigt bra senaste jag såg av honom var att han hade gjort EKG som dom vid sjukhuset inte kunde avläsa vilket var väldigt märkligt.

Senast jag gjorde en EKG så sa sjuksköterskan att pulsen var onormalt låg, den var typ 49 och så låg borde det inte vara men någon förklaring fick jag inte 🤔

Har aldrig fått någon diagnos även om jag varit till sjukhuset flera gånger när jag fått hjärtklappning.

Jag är fullkomligt övertygad att det är någon typ av underrättelsetjänst som ligger bakom annars skulle det inte vara möjligt att hålla det hemligt så att bara den utsatta och förövarna är medvetna om sammansvärjningen.

Jag menar underrättelsetjänster är expert på sånt och metoderna blir bara mer förfinade för varje år dom behöver inte egentligen ha någon specifik orsak egentligen till att förfölja dig det räcker med att du är en minoritet som har fått dåligt rykte eller annars bara ogillad av majoriteten. Detta har pågått i många århundraden men de mest kända är nazi Tyskland och Östtyskland som tog förföljelse av minoriteter till en helt annan nivå detta pågår också hos moderna "demokratier" men metoder för att tysta ner vad som pågår har blivit väldigt sofistikerat 🤔

Finns många politiker vars enda syfte verkar vara att sparka på dom svaga i samhället.
Senast redigerad av Anders43J 2025-05-22 kl. 21:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in