Citat:
Ursprungligen postat av
design
Förmodligen finns förklaringar, men tråden är för stor för att jag ska kunna leta efter svar på dessa enkla frågor, så jag ställer dem igen:
- vad skulle syftet vara för en massa människor att förfölja en specifik person som inte har någon betydelse i den mening att den inte besitter någon makt i ett samhälle?
- varför är just nu utvalda, tänker ni? (Targeted Individuals)
- hur tror ni att helt slumpmässiga människor blir utvalda till att ingå i gang stalking, och hur tänker ni att de allihop lyckas hemlighålla detta från sina nära och kära?
Skulder, pedofilii, mental sjukdom, kritik av statens korona åtgärder, stöld, politisk lobbying, fake news och konspirationsteorier, extremism, nättroll, rasist, statsfiende, ryssvän, förälder till tvångsomhändertagen, autism, impulsstörningar mm.
Nätverken finns redan överallt fast du märker dem först bara när de satt upp dig. Targeted Individuals är i regel dårar och knäppgökar.
Den enda röda tråden jag sett bland medlemmarna inom gang stalking är ideburna NGO organisationer understödda av statlig övervakning. Detta placerar dem i civilsamhället mellan underrättelse, myndigheter, företag och totalförsvaret. Till ideburet innebär intresseorganisationer av alla politiska partier, Antifa, alla religioner, minoritetsgrupper, hemlöshetsorganisationer, frivilligorganisationer, motorcykel nazister, fackförbund och lokala medborgargarden.
Uppbyggnaden liknar klassiska angiverinätverk med husmästarsystemet för att täcka grannskap och arbetsplatsombud för arbetsplatserna.