Citat:
Ursprungligen postat av
Lasso-Lena
Nej jag visste inte när jag började skriva att man inte fick kommentera moderatorernas styrning. Men visst efter att jag fått några saker raderade & fått varning så fattade jag & visst sedan testade jag om moderatorerna hade humor men de hade ju ingen ironi så då blev ytterligare inlägg raderade såklart.
Jag upprepar mig igen. Det handlar inte om vad moderatorerna, bland annat jag, tycker. Det handlar om regelverket vi har att följa. Om ett inlägg innehåller humor, rasism eller bandyresultat är oväsentligt om det bryter mot någon regel i övrigt. Vad jag personligen tycker är också oväsentligt. Vad jag röstar på är också oväsentligt. Det är inte så att jag står för samma sak som det som skrivs i de inlägg som inte raderas och har något emot de inlägg som raderas. Så fungerar det inte.
Här är reglerna, och det är helt enkelt de som gäller:
https://www.flashback.org/regler
Det är också så att samtliga moderatorer kan se de raderade inläggen och övriga moderatoråtgärder och det är en bit över hundra stycken i dagsläget. Det går alltså inte för en enskild moderator att driva igenom någon form av personlig agenda - rasistisk eller ej.