2015-10-06, 20:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joghd
t-80u blev dominerad av användaren och fick honom avstängd. Samma sak har hänt mig flera gånger i PU.

Nu är det ju så att en moderator på egen hand inte kan stänga av en användare, så det där är ju rent nonsens.
Citera
2015-10-06, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Systematiska informationsangrepp!
Det var lite det IR5 var inne på tidigare. Beror mycket på vilken sida som har övertaget vid en bestämd tidpunkt. Arbetet med OT och smutskastningar sker parallellt med nya gränsändringar kring vad som får eller inte får diskuteras.

Nej, jag håller inte med. Fläskläppen har kolera och aids och fläskläppen täcker hela hans huvud. Det jag vill illustrera är att han bara försöker hålla borta motståndares poänger på ett klumpig sätt. Han är inte så avancerad och kan inte vara det heller eftersom så många skriver och läser på ett sånt här forum. Detta sker sker över hela forumet.
Se också att ingen moderator eller admin erkänner misstaget trots att det är helt uppenbart. De är alla judar som går till samma synagoga, de känner varandra.
Citera
2015-10-06, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nu är det ju så att en moderator på egen hand inte kan stänga av en användare, så det där är ju rent nonsens.

Det har hänt mig flera gånger, men du kanske vet bättre än mig vad som hänt mig? De ger en en massa nonsensvarningar och sen får man en avstängning för ohörsamhet på direkten när nån mod känner för det.
Senast redigerad av joghd 2015-10-06 kl. 20:21.
Citera
2015-10-06, 20:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Det har hänt mig flera gånger, men du kanske vet bättre än mig vad som hänt mig?

Eftersom det inte är tekniskt möjligt, så får du gärna presentera bevis.

Du vet väl om att den mod som utlyser avstängningen inte gör annat än just det. Verkställandet bakom står ALLA mods för.
Citera
2015-10-06, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Eftersom det inte är tekniskt möjligt, så får du gärna presentera bevis.

Du vet väl om att den mod som utlyser avstängningen inte gör annat än just det. Verkställandet bakom står ALLA mods för.

De kan stänga av för ohörsamhet utan omröstning tror jag. Det måste vara så med tanke på hur jag blir avstängd. Men jag kan inte deras regler. Rätta mig om jag har fel.

Har blivit avstängd av en admin för att jag klagade på en mod trots att jag nyss hade varit avstängd och inte var varnad. 6 månader. Det råkade bara handla om judars ursprung i Gazatråden som en mod förbjöd att diskuteras.
Senast redigerad av joghd 2015-10-06 kl. 20:31.
Citera
2015-10-06, 20:29
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
De kan stänga av för ohörsamhet utan omröstning tror jag. Det måste vara så med tanke på hur jag blir avstängd. Men jag kan inte deras regler. Rätta mig om jag har fel.
Ingen moderator kan stänga av någon för ohörsamhet utan omröstning.
Citera
2015-10-06, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ingen moderator kan stänga av någon för ohörsamhet utan omröstning.

Det stämmer inte med hur jag blir avstängd. Jag startar ibland antisionistiska trådar i PU och blir alltid censurerad, ok, de är nollor. Då säger de till sina modpolare att stänga av mig för ohörsamhet från ANDRA FORUM. Och det går på nolltid, ingen omröstning. Jag har varit med om att bli avstängd via omrötsning, det tar lite tid.
Citera
2015-10-06, 20:38
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Har blivit avstängd av en admin för att jag klagade på en mod trots att jag nyss hade varit avstängd och inte var varnad. 6 månader. Det råkade bara handla om judars ursprung i Gazatråden som en mod förbjöd att diskuteras.

Nej, ingen avstängning kan ske utan omröstning och att tidigare varningar kan granskas av samtliga moderatorer.

Du får därför förtydliga "med tanke på hur jag blir avstängd". Hur har det gått till menar du?
Citera
2015-10-06, 20:39
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Som Tinuviel helt korrekt skriver så kan inte moderatorer stänga av användare på eget bevåg.

Tittade i ditt "brottsregister" och du har INTE blivit avstängd av någon admin under din tid här. När vi admins stänger av användare är det vanligtvis för KFK och då är det permanenta avstängningar det handlar om.

Så du har fel på alla dina punkter.

admin5
Citera
2015-10-06, 20:49
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Som Tinuviel helt korrekt skriver så kan inte moderatorer stänga av användare på eget bevåg.

Tittade i ditt "brottsregister" och du har INTE blivit avstängd av någon admin under din tid här. När vi admins stänger av användare är det vanligtvis för KFK och då är det permanenta avstängningar det handlar om.

admin5

Vill bara ställa en kort liten fråga om hur länge den här tråden skall få fortsätta?
Känns lite som första världskriget där man grävt ned sig rejält och ingen kommer tjäna på att ligga kvar i sina hål och avlossa sina salvor. Tycker tråden har överlevt sig själv med råge.
Citera
2015-10-06, 20:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5

Det här är en allmän synpunkt som inte bara passar in i den här tråden, utan i alla andra liknande trådar av motsvarande rättshaverister:

- Det gnälls så in i helvete.
- Konktreta bevis kan aldrig och har aldrig presenteras.
- Man blir gång på gång överbevisad om att man kommer med direkta lögner.
- Man bevisar att man på intet sätt varken har läst eller förstått forumets regler.
- Man kan inte följa det system som finns för att diskutera det man tycker är felaktigt, vilket leder till ännu fler varningar.
- O.s.v.

Det är rejält tröttsamt att läsa denna okunskap i tråd efter tråd, men ändå roande att se okunskapen hos idioterna som otröttligt stångar pannan blodig.
Citera
2015-10-06, 20:58
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vill bara ställa en kort liten fråga om hur länge den här tråden skall få fortsätta?
Känns lite som första världskriget där man grävt ned sig rejält och ingen kommer tjäna på att ligga kvar i sina hål och avlossa sina salvor. Tycker tråden har överlevt sig själv med råge.

Ja, bäst-före-datum har passerat med råge - det tror jag de flesta insett. Samtidigt så är det bra att tråden tröskar på, jag är övertygad om att nästan alla som läser den får en större förståelse vad forumets moderatorer och admins får stå ut med.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in