2012-12-02, 19:10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAlbatros
Nej kan inte ge något konkret direkt, då det är mer en uppfattning som bildat sig långsamt under många år.

Eller, vi kan ta kvalité framför kvantitet som exempel, 90% av alla lågkvalitativa inlägg jag stöter på är från någon vars rasismkammare kokat över och spyr ut sin frustration i lågkvalitativa inlägg här på FB. Finns alldeles för många sådana inlägg som ligger och skräpar överallt för att jag inte ska kunna tro att åsikten medvetet eller omedvetet gör det svårare för vissa mods att se det för vad det är, nämligen ett skräpinlägg.

Du pratar ju mer om inlägg som du inte gillar och inget annat.
Citera
2012-12-02, 21:00
Medlem
EnAlbatross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Du pratar ju mer om inlägg som du inte gillar och inget annat.
Jag pratar om regel 2.02, inget annat.

Finns många välskrivna inlägg med invandringskritiska åsikter.
Citera
2012-12-02, 21:44
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Finns inget som stödjer TS påstående, reglerna är lika för alla. Klarar man inte av att följa simpla och klart stipulerade regler, ja då får man skylla sig själv. Förstår inte varför rasism skall blandas in det hela?
Citera
2015-07-29, 21:11
Bannlyst
Har följt & skrivit i Lisa Holm-tråden & nästintill alla antirasistiska inlägg raderas & nästintill alla rasistiska får ligga kvar. Sjävklart är merparten som moderarar i den tråden iallafall rasister.
Citera
2015-07-29, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnAlbatros
Nej kan inte ge något konkret direkt, då det är mer en uppfattning som bildat sig långsamt under många år.

Eller, vi kan ta kvalité framför kvantitet som exempel, 90% av alla lågkvalitativa inlägg jag stöter på är från någon vars rasismkammare kokat över och spyr ut sin frustration i lågkvalitativa inlägg här på FB. Finns alldeles för många sådana inlägg som ligger och skräpar överallt för att jag inte ska kunna tro att åsikten medvetet eller omedvetet gör det svårare för vissa mods att se det för vad det är, nämligen ett skräpinlägg.
så jävla trött på moderator-rasisten Blomvattnare. Raderar alla antirasistiska inlägg så snabbt han bara kan.
Citera
2015-07-29, 21:15
Bannlyst
Hur anmäler man moderatorerna?
Citera
2015-07-29, 21:16
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasso-Lena
Har följt & skrivit i Lisa Holm-tråden & nästintill alla antirasistiska inlägg raderas & nästintill alla rasistiska får ligga kvar. Sjävklart är merparten som moderarar i den tråden iallafall rasister.
Jag har också följt tråden, och kan inte stödja det du säger.

Du verkar ju dessutom inte sitta på några bevis som styrker det du säger.

Då kan jag lika gärna slänga ur mig att du är både rasist, homofob, afrikan och gulhårig.

Om det är så illa som du säger så får du väl för tusan slänga upp några inlägg som bevis.
Är inlägget OT ska det raderas oavsett vad. Om detta inte följs så får du väl gå vidare till admin då..
Men jag antar att du inte gjort det eftersom det inte finns något som styrker det du säger.
Citera
2015-07-29, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory

Då kan jag lika gärna slänga ur mig att du är både rasist, homofob, afrikan och gulhårig.

Om det är så illa som du säger så får du väl för tusan slänga upp några inlägg som bevis.
Är inlägget OT ska det raderas oavsett vad. Om detta inte följs så får du väl gå vidare till admin då..
Men jag antar att du inte gjort det eftersom det inte finns något som styrker det du säger.
Jag har haft massa inlägg uppe som har blivit raderade.
Citera
2015-07-29, 21:18
Bannlyst
Var ska jag slänga upp som bevis menar du & var går jag vidare till adm?
Citera
2015-07-29, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory

Bevisen har väl rasisten raderat. Bara blomvattnare som raderar & ger mig varningar.
Citera
2015-07-29, 21:20
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasso-Lena
Var ska jag slänga upp som bevis menar du & var går jag vidare till adm?

Du kan väl slänga upp en länk till ett inlägg som enbart är rasistiskt och tramsigt och citera ett borttaget inlägg du minns och som blev borttaget bara för att det var antirasistiskt.
Eller, så slutar du tramsa
Citera
2015-07-29, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Du kan väl slänga upp en länk till ett inlägg som enbart är rasistiskt och tramsigt och citera ett borttaget inlägg du minns och som blev borttaget bara för att det var antirasistiskt.
Eller, så slutar du tramsa
användaren Krackelerar tex skriver 99% rasistiska poster som de flesta ligger kvar. Eftersom ni hugger direkt så är ni väl också på samma sida så inte lönt att fortsätta att förklara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in