2015-07-18, 01:03
Medlem
boredomss avatar
Kan man handla vid mariatorget på lördagar?
Citera
2015-07-18, 01:07
Bannlyst
Varför inte bara knyta kontant med nån man köper av, så har man en ny kran?
Citera
2015-07-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Vem är zigenaren med flottigt hår?

Beskriv han lite mer? Långt hår? Vältränad?

En halv på köpet vet jag inte. Är väll normalpris?

Han var storväxt, hade massa utslag på ansiktet. Slut på alla sätt, skulle inte kalla han vältränad. Han undra om jag ville köpa ikto. Sen var det flera andra som bäckna benzo.
De sa till mig att vänta nån minut tills det kom ut en gubbe ur kliniken. Jag frågade hur många han hade han sa en i blister och en halva lös. Jag fråga han hur mycket, han sa 200.

Jag antar att det är standard på gatan men jag är van att handla på nätet där en sub kan kosta upp till 400kr. Helt oblyga priser. Så jag är fett nöjd med vad jag fick.

Tambu så klart jag vill ha en stadig kran, men folk utanför klinikerna är inte direkt personer du vill ha mer kontakt med. Det är rätt så utbrända människor som man inte vill synas med eftersom de är snutmagneter.

Jag var desperat och gjorde en chansning som lyckades men jag vet inte om jag skulle rekommendera folk att göra det. Antigen har man en stadig sub-supplier eller så är det nätet.
För mig blir det nätet tills jag hittat nån live.
Citera
2015-07-27, 18:33
Medlem
Shadowknights avatar
Finns det några andra ställen än maria och plattan där det är lätt att köpa sub i Stockholm? Maria kryllar nämligen av snutar och plattan är alldeles för öppet..
Citera
2015-07-29, 14:35
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowknight
Finns det några andra ställen än maria och plattan där det är lätt att köpa sub i Stockholm? Maria kryllar nämligen av snutar och plattan är alldeles för öppet..

Personerna mellan Bågen och lilla parken vid bostället borde kunna hjälpa dig. Aldrig köpt men blivit erbjuden.
Citera
2015-07-29, 17:00
Medlem
Shadowknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Personerna mellan Bågen och lilla parken vid bostället borde kunna hjälpa dig. Aldrig köpt men blivit erbjuden.

Alltså runt medis?
Citera
2015-07-30, 15:16
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowknight
Alltså runt medis?

Jajo men där är det ju mycket folk, snutar osv så jag skulle föreslå att du knatar ner mot bostället och kollar vid parken där. Om du inte vet var det ligger så finns adressen på nätet högbergsgatan nummer...
Citera
2015-08-08, 17:38
Medlem
Bertil85s avatar
Här kommer ett framtidsmeddelande; nej jag skojar. Det är sommar!

Däremot om vintern.

När det snöar och är allmänt risigt och kallt.

Står snubbarna där och säljer ändå?

Det är 365 dagar om året. Ruljangsen måste skötas.

Om vi får en kall vinter står dem där och säljer?
Citera
2015-08-08, 19:03
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Åkte till Stockholm för några år sedan. Jag var 18-19 bast och tog bilen med en polare. Vi hade ca 35-40 mil att åka så hela resan tog ungefär en dag. Fick med oss ca 200 sub hem för ungefär hälften av vad dom säljer för här där jag bor, så det var väl en win i sig. Slippa köpa för ockerpriser här hemma.

Tekniken var att stå utanför BK och spana lite, hitta någon som såg skum ut och gå och fråga. Vi fick då följa med någon engelsktalande grek eller liknande in på biblioteket brevid plattan, där han sa åt oss att vänta vid en hylla, varpå han gick iväg och hämtade en kostymklädd äldre man som också var engelsktalande. Vi var osäkra och unga, så vi bad om att få köpa 3 stycken för att se att han inte skulle försöka blåsa oss. Han tog då pengarna och tog rulltrappan upp och där stod vi och tänkte "nu är vi blåsta, vad fan gjorde vi så för?" Efter ca 3 minuter kommer han tillbaka, och vi får våra franska B8or. Vi förklarade att vi ville köpa fler, då fick vi åka med honom till Rågsved. Affären gick smärtfritt och vi for sedan hem, nöjda och glada.

Fick inget superpris direkt,100 eller om det var 150 kr/st. Men dessa jävla tabletter gick för 350 kr/st där jag bodde då, så det var värt det.

Detta var ungefär 5-6 år sedan.
Citera
2015-08-10, 10:17
Medlem
Yrkesks avatar
Hur ser det ut på Oxyfronten på plattan? Är det rejäla priser som gäller, om det överhuvudtaget finns dvs?
Citera
2015-08-13, 11:04
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Jag har många gånger köpt sub på plattan, men undrar nu om det brukar finnas Imovane där? Någon som vet?

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Här kommer ett framtidsmeddelande; nej jag skojar. Det är sommar!

Däremot om vintern.

När det snöar och är allmänt risigt och kallt.

Står snubbarna där och säljer ändå?

Det är 365 dagar om året. Ruljangsen måste skötas.

Om vi får en kall vinter står dem där och säljer?

Det är mindre på vintern men folk säljer då också.

Jag var där på kvällen en julafton en gång, och fick tag på sub.
Citera
2015-08-18, 21:35
Medlem
Recycles avatar
Hejsan hur ser det ut med metadon på plattan/mariatorget?

Med vänlig hälsning Recycle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in